Originally posted by thunder2000
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Heb vandaag een rustige training gehad. Aangezien ik al enige tijd wat last heb van mijn linkerbeen aan de bovenkant ben ik niet all the way gegaan en was ik ook niet op zoek naar PR's. Ik wil mijn linkerbeen gewoon ietsjes meer rust geven. Ik kan wel trainen maar ik merk gewoon dat er iets van binnen niet goed zit. Ik denk aan een spier maar het zou net zo goed een grote pees kunnen zijn. Helaas kan ik niet binnen in mijn been kijken en zien wat er loos is. Dus vandaag ietsjes lager in gewicht, toch zat ik op de 85-90% van mijn kunnen. Kon geen squats doen want er was een kerel bezig die eerst flat bench press, toen incline en als laatste decline in had gepland dus besloot ik om deze week het squatten te laten schieten. Denk dat dat helemaal nog niet zo'n slecht besluit was omdat ik hierdoor mijn pezen in mijn armen ook meer rust kan geven. Op dit moment gaat het heel goed met mijn armen. (knock on wood)
Allright, hier mijn schema:
Legs:
Machine Seated Leg Press 4x10:
30repsx50 kg
100x20reps, 150, 170, 190 kg
Leg Extension 4x10:
50kgx20reps
80, 85, 90, 95 kg
Machine Seated Leg Curl 4x10:
75, 80, 85 (2xforced), 90 (5xforced) kg
Glute Machine 4x10:
35, 40, 50, 55 kg
Calves:
Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
50x40reps, 55, 60, 65 kg
Ik zie deze training meer dan een maintenance maar zeker niet op welk niveau ik normaal gesproken train.
Zolang ik maar blijf groeien, dat vind ik heel belangrijk.
Laterzzzzz.
Comment
-
Geen last gehad onder de training vandaag?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJawel, maar het was te dragen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ach, een weekje rustig aan doet wonderen. Je hebt nog zo'n lang leven en zoooo veel kuren voor je. Die 0.0001kg die je nu misloopt door een week rustig aan te doen die haal je de volgende keer wel weer in. Veel belangrijker is je lichaam. Als je dat dalijk in de soep werkt dan heb je helemaal niks meer. Plus, dat halfslachtige trainen (zoals vandaag) n.a.v. je blessure schiet je ook niets mee op.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostAch, een weekje rustig aan doet wonderen. Je hebt nog zo'n lang leven en zoooo veel kuren voor je. Die 0.0001kg die je nu misloopt door een week rustig aan te doen die haal je de volgende keer wel weer in. Veel belangrijker is je lichaam. Als je dat dalijk in de soep werkt dan heb je helemaal niks meer. Plus, dat halfslachtige trainen (zoals vandaag) n.a.v. je blessure schiet je ook niets mee op.
Ik zal er over nadenken oke?
Morgen heb ik met iemand afgesproken die mijn schouders onder handen wil nemen met een goede training dus wil ik even niets horen van een deload.
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostIk vind het erug jammer dat je geen keuze hebt tot loze stangen, zo kun je ook zien wat je werkelijke krachten zijn. Squat benchpress bor, deadlift military press enzv. Het echter werk vind ik.
Wat zijn nu de totale gains eingelijk ? Kan ik zo snel niet trug vinden helaas.
Dus in ruim 7 weken ben ik bijna 10 kilo aangekomen.
Mijn BF lag op 16,6% toen, dus ben ik daar ook in gezakt.
Comment
-
Vandaag zou ik dus een goede schoudertraining krijgen van een kerel die ik ken van de sportschool.
Om kwart over 2 hadden we afgesproken, ik was er keurig op tijd maar geen Rich. Oke dacht ik laat ik maar alvast met m'n abs beginnen.
Na alles te hebben gedaan was hij nog steeds in geen velden of wegen te bekennen.
Ik dacht, fuck you Rich en ben toen maar aan mijn schouder-training begonnen.
Het ging helemaal niet verkeerd. Voor de eerste keer heb ik totaal geen last van mijn pezen in mijn armen gehad wat op zich natuurlijk enorm goed aanvoelde. Ik kon zowaar weer wat gaan knallen, hhhhmmmmmm yummie, dat heb ik echt gemist, dat is waar ik zo van hou, die edge opzoeken, kijken waar je grens ligt.
Aan het eind van mijn sessie kon ik nog geneens meer mijn carbs-shake schudden zo vermoeid waren mijn schouders. Maar wel met een voldaan gevoel, want ik zette toch maar weer ff 2 lekkere PR's neer.
Nu ik dit aan het noteren ben zijn mijn schouders weer oke, nog wel vermoeid maar weer volop sterk.
Ik ben zeer blij dat het weer goed gaat met mijn armen, heb geen pijnstillers gebruikt en heb geen last ondervonden. Was toch wel ff kut toen ik ermee aan het tobben was, kan dat gewoon niet hebben in mijn kuur, ik ben gewoon niet een persoon die van rustigjes aan houd, als ik er voor ga dan doe ik dat met volle overgave.
Allright, hier mijn schema:
Shoulders
Smith Machine Shoulder Press Front 5x10:
40, 50, 60 (2xforced), 70x7reps (3xforced), 40x15reps kg PR
Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 4x10:
35, 40, 45x7reps, 50x5reps kg
Cable Front Raise 5x10:
35, 40, 40x7reps, 35, 30x12reps kg PR
Face Pulls 4x10:
50, 60, 70, 80 kg
Abs
Barbell Waist Twist:
4x100
Machine Abdominal Crunch 4x25:
65x30reps, 65x25reps, 65x20reps, 65x15reps kg
Lying Crunches:
4x50
Morgen lekker een rustdag dus kan ik mijn been en armen tijd geven om meer te herstellen.
Ben alweer tevreden vandaag.
Laterzzzzz.
Ow ja, nog iets, wie heeft in vredesnaam die smileys naast het typvlak veranderd?
Nu staat die thumbs up er niet meer en die gebruik ik altijd als ik iemand welkom heet.
Beetje jammer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment