Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    70 is gewoon redelijk gemiddeld. Niet heel goed en ook niet heel slecht. Bij minder dan 40 slagen per minuut heb je toch echt wel al een behoorlijke conditie hoor.
    Your point being?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Your point being?
      70 is okay.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        70 is okay.
        Duh, dat zei ik zelf ook al.

Wat ik niet begrijp is waarom Jordy mij quote om vervolgens zo ongeveer hetzelfde te zeggen .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat ik niet begrijp is waarom Jordy mij quote om vervolgens zo ongeveer hetzelfde te zeggen .
          Jordy heeft wel meer van die dingen, verder geen aandacht aan besteden.

Comment

• Zojuist mijn 17e test/tren gezet. Ik moest 2x prikken, tijdens de eerste poging zag ik tijdens aspiratie een klein beetje bloed in het naald-dopje, waarschijnlijk zat ik dicht bij een bloedvaatje die ik beschadigd had.
            De tweede keer ietsjes lager gezet en toen was het oke, enkel een vacuum tijdens het aspireren.
            Ik zou gemakkelijk die naald er wel tig keer in kunnen steken, het is echt pijnloos hehehe.
            Strakjes weer naar de sportschool, kijken of ik wat PR's er uit kan slepen.
            Laterzzzz.

Comment

Wou aangeven dat 40 best goed is. Soort van compliment zeg maar.
              Sorry. Wist niet dat je boos zou worden.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Jordy heeft wel meer van die dingen, verder geen aandacht aan besteden.
              Jij snapt het.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ik zou gemakkelijk die naald er wel tig keer in kunnen steken, het is echt pijnloos hehehe.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Schema van vandaag:

Chest

Smith Machine Bench Press 7 sets:
                  40x20reps, 60x10reps, 80x10reps, 100x5reps, 80x8reps, 60x12reps, 40x20reps kg

Incline Smith Machine Bench Press 5 sets:
                  40x12reps, 50x10reps, 60x9reps (fail), 70x5reps, 40x15reps kg PR

Dumbbell Fly’s 4x10:
                  18, 20, 22x7reps, 24x6reps kg

Cable Flyes Low 4x10:
                  10x12reps, 15, 20, 25x6reps kg

Triceps

Cable Pushdown 4x10:
                  30x20reps, 35, 40, 45 kg PR

Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
                  25, 30, 35x8reps, 35x7reps, 25x15reps kg PR

Wegens tijdgebrek kon ik maar 2 triceps-oefeningen doen, toch op beiden een PR.
                  Ook tijdens de incline bench press een repje meer op de 70kg dus ook een PR.
                  Weet niet waar het door komt maar op een of andere manier maak ik geen progressie met de bench press. Op alle andere oefeningen geen probleem maar met bankdrukken wil het maar niet vlotten, weird.
                  Morgen m'n benen, maak me een beetje bezorgd om mijn linker bovenbeen.
                  We zullen zien.
                  Laterzzzzz.

Comment

• Misschien is bankdrukken gewoon behoorlijk eigenwijs. Daar heb ik zelf ook last van.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                      Misschien is bankdrukken gewoon behoorlijk eigenwijs. Daar heb ik zelf ook last van.
                      Ik blijf net zo lang doorgaan totdat hij het gaat opgeven.

Comment

• 2x banken is de enige oplossing om vooruitgang te blijven houden er op. Maar jij traint voor massa dus dan boeit het toch niet hoeveel je drukt?

trouwens...ik ben in 7 weken 7% vet kwijt w00t
                        op naar de 21% eind van de kuur hehe.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          2x banken is de enige oplossing om vooruitgang te blijven houden er op. Maar jij traint voor massa dus dan boeit het toch niet hoeveel je drukt?

trouwens...ik ben in 7 weken 7% vet kwijt w00t
                          op naar de 21% eind van de kuur hehe.
                          Ik wil natuurlijk ook wel wat sterker worden.
                          En wat betreft je BF,,,,,

Comment

• dan is 2x in de week banken geen overbodige luxe. En het doet nog wonderen voor schouderontwikkeling ook ben ik achter

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              dan is 2x in de week banken geen overbodige luxe. En het doet nog wonderen voor schouderontwikkeling ook ben ik achter
                              Hm allright, stof tot nadenken.

Comment

• Bloody hell, vanavond ben ik mijn oude topic voorbij met het x aantal keer bekeken, hehe, ongelovelijk en m'n kuur is voorlopig nog niet voorbij.
                                CURIOSIO, HERE I COME!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X