Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is er een specifieke reden dat je HCG in het been zet ipv in de buik?

Comment

• Lekkere training Snuff, vergeet die adductorshit. Doe gewoon sumo deadlifts, is veel mannelijker
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Is er een specifieke reden dat je HCG in het been zet ipv in de buik?
        Nee niet echt. In mijn eerste kuur gebruikte ik ook HCG van het merk Angelini (HCG-Lepori), deze moest volgens bijsluiter IM gezet worden en het stond ook op het doosje. Aangezien ik het IM in mijn been kan zetten met een slin-spuitje is het wel makkelijk. Maar ik ga mijn buik ook gebruiken daar ik dagelijks injecteer.
        Originally posted by Shredmaster View Post
        Lekkere training Snuff, vergeet die adductorshit. Doe gewoon sumo deadlifts, is veel mannelijker
        Was het maar waar kerel, tis helaas niet mogelijk om op mijn sportschool te deadliften.

Comment

• stang schijven. dlen maar ... XD maakt niet uit.. ik doe mijn hanging leg raises in de gang tussen de ingang en kleedkamer als de andere zaal door bejaarden bezet is

anyways been lijkt mij wel chiller dan buik ivm je organen en shit. al heb ik der weinig verstand van.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
            stang schijven. dlen maar ... XD maakt niet uit.. ik doe mijn hanging leg raises in de gang tussen de ingang en kleedkamer als de andere zaal door bejaarden bezet is

anyways been lijkt mij wel chiller dan buik ivm je organen en shit. al heb ik der weinig verstand van.
            Hahaha, die oudjes heb ik ook last van.
            Tis maar een fibernaaldje van 12 mm, daar raak jij geen orgaan mee hoor kerel.

Comment

• moooie training maat.

Merk je al iets kwa kracht toename?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post

Was het maar waar kerel, tis helaas niet mogelijk om op mijn sportschool te deadliften.
                Je kan toch in de smith deadliften
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

• Doe je ook geen BOR dan eigenlijk? Met barbell dan.
                  Groeten

Comment

• alles goed daaro met die kuur
                    ben bezig met mijn nieuwe schema als hij af is laat ik hem wel even zien.
                    kijken of jij nog goede tips heb

ik las iets over beharing hahaha kijk je wel uit

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Hahaha, die oudjes heb ik ook last van.
                      Tis maar een fibernaaldje van 12 mm, daar raak jij geen orgaan mee hoor kerel.
                      Inderdaad. Het is knap als je met zo'n naaldje in je maag en lever en nieren gaat zitten prikken :P Het is net alsof je als diabetici net onderhuids prikt. Niks engs aan. Krijgt alleen van al die rode stipjes op de buik na verloop van tijd.

Vind het wel zo relaxt. In de ochtend spuit uit de koelkast terwijl je ontbijt maakt. Even vlug prikken en dan is het ontbijt al klaar.

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                        Je kan toch in de smith deadliften
                        Hm, das nog helemaal niet zo'n slecht idee Tim. Zo gaat er natuurlijk wel een wereld voor me open wat betreft nieuwe oefeningen. Zal van het weekend hier even wat meer over opzoeken of maakt het geen verschil wanneer je het in de smith doet?
                        Originally posted by Revius View Post
                        Doe je ook geen BOR dan eigenlijk? Met barbell dan.
                        Jawel, de dumbbell versie, ze hebben op mijn sportschool alleen 2 curl-stangen dus weet niet in hoeverre daar wat mee te doen is. Of misschien ook in de smith.
                        Originally posted by punani View Post
                        moooie training maat.

Merk je al iets kwa kracht toename?
                        Tuurlijk buddy.
                        Zie je m'n PR's niet dan, hehehe

Originally posted by Crezi View Post
                        alles goed daaro met die kuur
                        ben bezig met mijn nieuwe schema als hij af is laat ik hem wel even zien.
                        kijken of jij nog goede tips heb

ik las iets over beharing hahaha kijk je wel uit
                        Maak je maar niet druk over je pa vent, en anders scheer ik het er gewoon vanaf, doe ik toch al hahahaha

Comment

• zijn die rode puntjes blijvend?

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                            zijn die rode puntjes blijvend?
                            Nee, maar ik heb nooit rode puntjes. Oke, injecteer in mijn benen maar dat maakt toch geen verschil?
                            Heb nog geen 3 minuten geleden weer HCG gezet, tis een fluitje van een cent en pijnloos, tis gewoon leuk om te doen hahaha.
                            Zal morgen ff in mijn buikvet injecteren, kijken wat dat met zich meebrengt.

Comment

• Waarschijnlijk heb je dit al uitgelegd en heb ik er over heen gelezen....
                              Je injecteerd om de 3 dagen test. 3 dagen lang dus een depot van test. Waarom kan dit dan niet met hcg?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• deadliften in een smith lijkt me heel rot, tenzij je een Jones ding hebt.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X