Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdens een concert of wat voor een show dan ook maakt het mij niet uit waar ik sta, ik zie het spektakel toch wel.

Als mijn vriendin me even uit het oog verloren is hoeft ze enkel maar even naar de langste personen te kijken en dat zijn er niet zoveel hier in de UK, dan heeft ze me zo gevonden.

Comment

• Maar snuff.. wij kunnen zelfs niet duiken in het diepe zwembad.

Wij stootten ons hoofd tegen alles(ik dan).

Comment

• Originally posted by gameface View Post
        Maar snuff.. wij kunnen zelfs niet duiken in het diepe zwembad.

Wij stootten ons hoofd tegen alles(ik dan).
        Ja maar je moet je ogen ook openhouden als je duikt.

Comment

• Zijn afro hangt voor ze ogen.
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Zijn afro hangt voor ze ogen.
            Hahaha, wist niet dat ie er 1 had.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Hahaha, wist niet dat ie er 1 had.
              Fal en Ashley zullen het wel na vertellen :P.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hahaha, vergeet niet Snip dat jij veel meer dan ons hebt gekuurd hey.
                Is ondertussen ook al bijna twee jaar geleden he kerels, maar wil nog altijd eens naast jullie komen staan , lang of niet lang , ik heb evenveel moeite moeten doen om er zo te geraken. By the way, ik ben nu terug goed bezig, zelfs al een kilootje bijgekomen.
                Zal er wel even een apart topic over maken,

I will be back

Grtz
                stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                  Is ondertussen ook al bijna twee jaar geleden he kerels, maar wil nog altijd eens naast jullie komen staan , lang of niet lang , ik heb evenveel moeite moeten doen om er zo te geraken. By the way, ik ben nu terug goed bezig, zelfs al een kilootje bijgekomen.
                  Zal er wel even een apart topic over maken,

I will be back

Grtz
                  Ja hoor Snippie Schwarzeneggert.
                  Is alleen maar goed dat je weer terug komt.
                  Houd er echter wel rekening mee dat het voor een lange lul heel wat moeilijker is om groot en breed te lijken dan een hobbit.

Comment

• hobbit? wij prefereren de naam dwerg. tenzij je nog kleiner bent dan zijn het kabouters.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      hobbit? wij prefereren de naam dwerg. tenzij je nog kleiner bent dan zijn het kabouters.
                      Hehehe.

Comment

• Oke, het zit er op. Mijn laatste zware training van deze kuur was een feit. Vanaf volgende week ga ik het dus anders aanpakken. En dit is om mijn gewonnen gain te gaan verdedigen. Het wordt een totaal andere training. Veel sets met lichtere gewichten, laat het maar lekker verzuren hehehe.
                        Wil me er dit weekend nog wel wat meer in verdiepen, heb al het een en ander gevonden wat ik wil doorlezen. Er bestaat een grote kans dat ik wat minder oefeningen zal doen en gewoon de belangrijkste nemen, omdat het anders teveel wordt daar ik dus het aantal sets ga opschroeven. Wel zal ik veel minder rust tussendoor nemen. Dit zal ik tot aan mijn nieuwe kuur gaan doen.
                        Volgende week vrijdag zal de eerste nolva en aromasin genomen worden omdat die dag mijn eerste van de nakuur is, dit zal ik 4 weken doortrekken waarna een ruime 5 weken helemaal niets en dan is het weer inject-time hehehe. Nou ben er uit, weet wat mijn derde kuur gaat inhouden, vertel nog ff niks, dat doe ik in mijn nieuwe topic wel, duurt niet lang meer. Ik kijk er in ieder geval naar uit om weer te starten.
                        Allright, vandaag was dus mijn laatste zware training voorlopig. Aangezien het de laatste dag van de week is voelde ik me aardig moe op mijn werk maar met in mijn achterhoofd dat dit de laatste zou zijn heb ik me toch zo goed als helemaal gegeven vandaag en dat uitte in een aantal PR's.
                        Hier mijn schema:

Back:

Cable Wide Grip Pulldown 6x10:
                        40x20reps, 75, 80, 85, 90x7reps, 50x15reps kg PR

One Arm Seated Cable Row 4x10:
                        40, 50, 60, 70 kg

Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
                        65, 70, 75, 80x7reps kg PR

Smith Machine Shrugs 5 sets:
                        60x20reps, 80x20reps, 100x20reps, 120x8reps, 120x10reps kg

Lower Back Machine 4x10:
                        50, 55, 60, 65 kg

Biceps:

Curlbar Curl 5x10:
                        40, 45, 50, 55x6reps kg PR

Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
                        15, 20, 20, 20 kg

Standing Dumbbell Curl 4x10:
                        16, 18, 20, 22x8reps kg PR

Had afgelopen weekend gekeken voor straps maar kon ze niet zo gauw vinden dus had ik een paar handschoentjes aangeschaft. Nou, had ik dat nou maar niet gedaan, oke ze waren wel niet echt duur maar voor de shrugs schoot het geen hol op, nog steeds gleed de stang uit mijn handen. Met blote handen ging het zelfs beter. Denk dat ik de straps maar bestel, moet ze toch hebben.
                        Ben alweer tevreden vandaag met de kracht-verbeteringen.
                        Ga nu mijn tas in orde maken want ik ga m'n vriendinnetje weer ff een beurt ge..... euhm bezoeken.
                        Laterzzzzz.

Comment

• If u insist on wearing gloves, make sure they match your purse.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                            If u insist on wearing gloves, make sure they match your purse.
                            I need to buy really small ones then hehehe.
                            Ik kocht ze van het merk Lonsdale, je weet wel van die hooligans.

Comment

• Goede smorgens.
                              Ik heb heerlijk geslapen vannacht, ben nu met m'n ontbijt bezig en heb net daarvoor m'n metingen gedaan.
                              Gisterenavond een beetje very naughty geweest in de topic Rellen!!! maar het was een leuke bezigheid zou ik maar zeggen hehehe. Eigenlijk waren we allemaal een beetje aan het dollen. Valt me nog mee dat we er niet uit zijn gesodeflikkert. Ben benieuwd wat de vaste leden ervan gaan zeggen als ze het vandaag allemaal lezen tijdens hun kopje thee en beschuitje in de morgen hahaha.
                              Nou, morgen de laatste dag en dan is mijn kuur van 14 weken officieel ten einde. Dan rest mij nog de nakuur en dat is natuurlijk een hele belangrijke periode want hierin zal ik dus gain gaan verliezen daar mijn eigen test produktie weer op gang moet gaan komen, maar de vraag luidt, hoeveel ga ik verliezen?
                              Ik hoop natuurlijk van niks maar dat is een onmogelijke opgave. Gelukkig heb ik aardig wat extra kilo's die ik eventueel kan kwijtraken om toch de gewenste 10 kilo's te behouden.
                              Dus is het mijn taak om op 112,5kg te blijven, no matter what.
                              Allright, hier mijn stats na bijna 14 weken te hebben gekuurd:

Gewicht: 118,8 kg
                              Taille: 102,0 cm
                              Nek: 48,5 cm
                              BF: 16,1 %

Helemaal niet slecht al zeg ik het zelf.
                              Oke, die 120kg ga ik waarschijnlijk niet meer halen en ben vergeleken met afgelopen zaterdag 300 gram kwijtgeraakt maar als je naar mijn taille en naar mijn BF kijkt zie je dat er wat is veranderd. Ik ben een halve centimeter van mijn taille kwijt en mijn BF is met 0,4% gezakt. Maar ook mijn nek is een halve centimeter dikker. Ben weleenswaar ietsjes lichter maar daardoor wel een lichamelijke verbetering zal ik maar zeggen.
                              Nu is het hoofdzaak dat gewicht te behouden, oke mag wel wat zakken natuurlijk maar alleen als het ten koste van vet en vocht gaat en niet dat de cortisol erop los loopt te vreten want daar zou ik niet echt vrolijk van worden.
                              Ben vandaag alweer tevreden, ga nu ff naar de kapper, had m'n haar lang laten groeien maar tis lekker weer, ben m'n haar zat dus dat worden weer spikey's vandaag hehehe.
                              Laterzzzzz.

Comment

• Vind je tailleomtrek flink moet ik zeggen, maar verder hele mooie stats om mee te eindigen. Succes met de nakuur!
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X