Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nice gym, ideaal conceopt gewoon loods volmieteren met apparten

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Dank je, dat is dus wat ik wil, ervaring opdoen, of het bagger is kan ik je pas na de nakuur meedelen. Tevens weet jij natuurlijk ook niet of het wat doet daar je nog geen AS hebt aangeraakt en dus niet uit ervaring kan spreken, enkel wat je van anderen hebt gehoord enof hebt gelezen, dus ben je in weze net zo ver als dat ik ben, en don't worry buddy, ik ben niet op mijn pik getrapt.
      Waar het mij dus om gaat is dat meerdere personen beweren dat het nemen van TT en ZMA de mooddip, die zou kunnen ontstaan na beeindiging van een kuur, onderdrukt kan worden.
      Het wordt beweerd door gebruikers die er ervaring mee hebben en dus wil ik zelf uitproberen of het inderdaad zo is. Nog maar de vraag of ik inderdaad een dip krijg, want krijg ik er geen een dan zal ik vol lof TT gaan lopen aanpraten bij jan en alleman, dat het zo goed werkt.

Ik slik al meer dan een jaar ZMA onafgebroken, tis een vast onderdeel van mijn supplementen-intake. Ik kan je dus niet vertellen of het iets doet of niet.
      De reden voor TT is dus niet voor de spiergroei maar om een eventuele dip tegen te gaan.
      Ik denk dat je gewoon u dip gaat verleggen dan, want die dip komt er zowiezo aan, is ook normaal, is een reactie van u lichaam dat 12 weken hormonen kreeg en nu aan het herstellen is. Je kan wel proberen de dip zoveel mogelijk op te vangen maar komen gaat die altijd. Dat is ook de reden dat de meeste mensen met een trainingsmaat trainen, die kan u erdoor slepen, want er gaat een tijdje komen dat je effe geen zin in trainen hebt en dan is een trainingsmaat optimaal. Niks wetenschappelijk snuff, enkel uit ervaring

Grtz
      stil growing

Comment

• Gym ziet er best netjes uit voor zover ik kan zien. Hoe ging het shruggen je deze keer af?
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          Gym ziet er best netjes uit voor zover ik kan zien. Hoe ging het shruggen je deze keer af?
          Ik heb het niet gedaan zoals jij adviseerde. Ik ben van mening dat het niet echt de juiste manier is. Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
          Het beste voor mij is gewoon straps halen.

Heb ff wat opgezocht over de Jones Smithmachine, fucking brilliant, je kan er echt alles mee doen, denk dat ik daar veel progressie mee zal maken.

The Jones "Not just another smith machine™"

Comment

• De battle om de gewonnen gains is begonnen.
            Voor de eerste keer sinds ik startte met mijn tweede kuur ben ik in 2 dagen op een rij gewicht aan het kwijtraken.
            Was aan het hopen dat het rond mijn taille wat aan het afnemen was maar helaas, dat is niet het geval.
            Dus dat betekent dat de toegediende testosteron nu zo goed als uit mijn systeem is en dat mijn lichaam nu weer zelf moet gaan produceren.
            Ik vind de massa-verlies best wel zonde maar ben ook realistisch genoeg en weet dat het onvermijdelijk is.
            Het belangrijkste vind ik om boven de 112,5kg te blijven, dat is waar ik mijn doelen voordat ik aan mijn tweede kuur begon op had gevestigd.
            I will pray to god that that will really happen,,,,,hopefully.
            Zit nu niet in een dip btw.
            Laterzzzz.

Comment

• Mooie gym hoor. En ik zou tekenen voor zo'n Jones Smith ernaast. Voor sommige oefeningen is de smith gewoon goed. Incline bench op de smith vind ik persoonlijk gewoon baas.

Succes met het behouden van de gains. Bridge was van de baan he?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Mooie gym hoor. En ik zou tekenen voor zo'n Jones Smith ernaast. Voor sommige oefeningen is de smith gewoon goed. Incline bench op de smith vind ik persoonlijk gewoon baas.

Succes met het behouden van de gains. Bridge was van de baan he?
                Thnx Atta, ja de bridge is er 1 too far.
                Ik zit nu in een moeilijke fase man, voel me onzeker, ben bang, maak me zorgen.
                En dat allemaal om mijn gains die ik niet in z'n geheel kwijt wil.
                Ook door het nieuwe soort trainen dat ik doe, ben ik wel goed bezig?
                Is het hele langzame verlagen van mijn intake wel oke, ik kan niet op die 7800 blijven hangen daar ik niet met die hoeveelheid wil starten als ik met mijn derde kuur begin.
                Tis dus allemaal aftasten en hopen dat het goed gaat verlopen.
                Vandaar mijn onzekerheid en bezorgdheid.
                Ben gelukkig wel iemand die niet bij de pakken neer gaat zitten en zal gewoon alles gedisciplineerd blijven volhouden en keurig naar de sportschool. Vergeef mezelf nooit wanneer ik dat niet meer zou kunnen opbrengen.

HM, misschien is dat de dip wel hehehe.
                Last edited by Snuff-Sann; 16-04-2010, 10:40.

Comment

• De onzekerheid klinkt inderdaad als dip. On (test) ben je namelijk niet onzeker.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                    De onzekerheid klinkt inderdaad als dip. On (test) ben je namelijk niet onzeker.
                    Shit, de TT werkt niet hehehe.

Comment

• Dat u zo veel mogelijk vast mag houden! Het is u gegund. U heeft er ook hard voor gewerkt.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                        Dat u zo veel mogelijk vast mag houden! Het is u gegund. U heeft er ook hard voor gewerkt.
                        Laten we het hopen.
                        De laatste 2 dagen ben ik kwijtgeraakt.
                        Morgenochtend mijn nieuwe wekelijkse stats, then we will see what the damage is.
                        En hoe gaatie nou met jou?
                        Zie je je buikspiertjes alweer een beetje hehehe.
                        Komt omdat je niet drinkt.

Comment

• Hahahaha hou toch je klep.

Gaat lekker hier, begin er goed in te komen man. Zoveel motivatie als nu heb ik nog nooit gehad. Lekker man. Maar je bent je intake aant krimpen? Waarom? Snap dat niet helemaal goed. Zou het laatste zijn wat ik zou doen om gains vast te houden.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                            Hahahaha hou toch je klep.

Gaat lekker hier, begin er goed in te komen man. Zoveel motivatie als nu heb ik nog nooit gehad. Lekker man. Maar je bent je intake aant krimpen? Waarom? Snap dat niet helemaal goed. Zou het laatste zijn wat ik zou doen om gains vast te houden.
                            Ik zal het je uitleggen kerel.
                            Mijn onderhoud ligt op 5000 kcal. Als ik dus op 6000 ga zitten zou dit voldoende moeten zijn om niet af te vallen. Ik ben naar de 7800 gegaan om absoluut zeker te zijn dat ik het meeste uit mijn kuur zou halen en denk dat mij dat wel gelukt is met een gain van 16,5kg.
                            Nu is het anders, mijn lichaam reageert nu alsof het de hoeveelheid voedsel niet meer aankan. Het klinkt misschien smerig maar ik kan het aan mijn ontlasting merken. Toen ik nog vol met AS zat was het helemaal toppie, nu is mijn metabolisme wat ingekakt en wil mijn lichaam gewoon niet de moeite doen om echt alle voedingswaarden eruit te halen en daardoor is mijn poep enorm zacht en wil het er ook veel sneller uit. Sorry als je aan het eten bent hehehe.
                            Ook wil ik het op 6000 kcal hebben omdat de intake tijdens mijn derde kuur weer opgekrikt moet worden naarmate ik meer ga wegen en als ik op de 7800 start zal ik waarschijnlijk met 10000 eindigen en dat kan ik zelfs niet eens naar binnen krijgen.
                            Het is niet zo trouwens dat ik ineens naar de 6000 ga, ik doe het stapje voor stapje, zolang ik er maar voor zorg dat ik voldoende boven onderhoud eet.

Comment

• succes
                              Semper Fidelis

Comment

• Originally posted by botjebuilder View Post
                                succes
                                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse