Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Qua voeding heb jij geen reet discipline bro. En je kan lullen als brugman hier wat je wilt en zeggen dat je gewoon normaal eet maar jij en ik weten natuurlijk dat dat niet zo is he.
    En details maken het verschil tussen winnen en verliezen, maarja dat heb jij natuurlijk ook allemaal in het begin gedaan alleen doe je dat niet meer want het schiet niet op.
    zou zeggen zoek me eerste logs op toen ik hier net lid was. Dan lul je wel minder onzin. toen was een blikje fanta voor mij al een flinke cheat

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      zou zeggen zoek me eerste logs op toen ik hier net lid was. Dan lul je wel minder onzin. toen was een blikje fanta voor mij al een flinke cheat
      Ik hoef helemaal niets op te zoeken bro, ik weet genoeg over jou, je zult versteld staan hoeveel.

Comment

• er zijn wel meer mensen die denken me te kennen op aannames en dan uiteindelijk nog niks weten behalve dat wat ze zichzelf wijs gemaakt hebben.

Comment

• Originally posted by snipke View Post
          Ik heb genoeg kerels gekend die alles uitkiemden tot op de gram, je kan dat een paar jaar volhouden maar dan is de spirit eruit en gaan ze zelfs niet meer trainen.Je moet nog leven ook he bro, ik spreek uit ervaring, ik ben hetzelfde geweest en ik vind nu dat ik het minder strikt doe ik meer vooruitgang boek.

Grtz
          Maar wat als ik me gewoon veel beter voel wanneer ik zo bezig ben?
          Ach ja, misschien leer ik het nog wel eens.

Comment

er zijn wel meer mensen die denken me te kennen op aannames en dan uiteindelijk nog niks weten behalve dat wat ze zichzelf wijs gemaakt hebben.
            Hahahaha, ow man je moest eens weten, maar ik houd lekker mijn mondje dicht.

Comment

Maar wat als ik me gewoon veel beter voel wanneer ik zo bezig ben?
              Ach ja, misschien leer ik het nog wel eens.
              Als je u zo beter voelt moet je het zeker doen bro , geef enkel mijn mening

Grtz
              stil growing

Comment

Als je u zo beter voelt moet je het zeker doen bro , geef enkel mijn mening

Grtz
                Dat weet ik Snip.
                Waardeer jou mening altijd.
                Het is een beetje vreemd maar ik ben het nu gewoon, weet eigenlijk niet beter meer en zolang ik er plezier in heb houd ik het zoals het is.
                Misschien dat ik wat later zeg tegen jou: Snip je had toch gelijk joh, maarja ik kan niet in de toekomst kijken.

Comment

Hahahaha, ow man je moest eens weten, maar ik houd lekker mijn mondje dicht.
                  wat een gebluff. vind het wel grappig. heb wel vaker gehad dat er achter de schermen verhalen de ronde deden over verschillende leden, waaronder ikzelf, en geen 1 verhaal klopte. maar als jij het leuk vindt om in onzin te geloven... ik kan wel een goede lach bui gebruiken

Comment

wat een gebluff. vind het wel grappig. heb wel vaker gehad dat er achter de schermen verhalen de ronde deden over verschillende leden, waaronder ikzelf, en geen 1 verhaal klopte. maar als jij het leuk vindt om in onzin te geloven... ik kan wel een goede lach bui gebruiken
                    Nou jongen, ik ben blij dat ik je een lachbui kan bezorgen.

Comment

Ik heb genoeg kerels gekend die alles uitkiemden tot op de gram, je kan dat een paar jaar volhouden maar dan is de spirit eruit en gaan ze zelfs niet meer trainen.Je moet nog leven ook he bro, ik spreek uit ervaring, ik ben hetzelfde geweest en ik vind nu dat ik het minder strikt doe ik meer vooruitgang boek.

Grtz
                      zonder meer waar. heb het inmiddels beperkt tot daily basic set up schema. en probeer de 4000 kcal te halen. keer dag niet nouja jammer dan. dan heb ik alsnog op onderhoud gegeten

Comment

Grtz
                        Wat versta jij onder minder strict?
                        Dat je nu niet alles afweegt en vroeger wel, iets in die context?
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                          Wat versta jij onder minder strict?
                          Dat je nu niet alles afweegt en vroeger wel, iets in die context?
                          Denk dat hij minder strikt is met zijn voeding, dus dat hij zo af en toe eens naar de flaamse friettent gaat om wat patatekes met zure mayonaise te halen.

Comment

• Op gevoel eten gok ik zomaar.
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              Op gevoel eten gok ik zomaar.
                              Dat doe ik ook.....betekent niet dat je minder strict bent.
                              Afwegen van eten heb ik zelf nog nooit gedaan. Gaat mij een beetje te ver.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Dat doe ik ook.....betekent niet dat je minder strict bent.
                                Afwegen van eten heb ik zelf nog nooit gedaan. Gaat mij een beetje te ver.
                                Ik weet precies wat ik eet en hou me daar ook aan, maar het wegen van voedsel doe ik alleen met m'n havermout, verder helemaal niets.
                                En op gevoel eten betekent inderdaad niet dat het minder strikt is, denk dat je dan nog een stapje verder bent dan een schema te volgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X