Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by snipke View PostIk heb genoeg kerels gekend die alles uitkiemden tot op de gram, je kan dat een paar jaar volhouden maar dan is de spirit eruit en gaan ze zelfs niet meer trainen.Je moet nog leven ook he bro, ik spreek uit ervaring, ik ben hetzelfde geweest en ik vind nu dat ik het minder strikt doe ik meer vooruitgang boek.
Grtz
Ach ja, misschien leer ik het nog wel eens.
Comment
-
-
Originally posted by snipke View PostAls je u zo beter voelt moet je het zeker doen bro , geef enkel mijn mening
Grtz
Waardeer jou mening altijd.
Het is een beetje vreemd maar ik ben het nu gewoon, weet eigenlijk niet beter meer en zolang ik er plezier in heb houd ik het zoals het is.
Misschien dat ik wat later zeg tegen jou: Snip je had toch gelijk joh, maarja ik kan niet in de toekomst kijken.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHahahaha, ow man je moest eens weten, maar ik houd lekker mijn mondje dicht.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postwat een gebluff. vind het wel grappig. heb wel vaker gehad dat er achter de schermen verhalen de ronde deden over verschillende leden, waaronder ikzelf, en geen 1 verhaal klopte. maar als jij het leuk vindt om in onzin te geloven... ik kan wel een goede lach bui gebruiken
Comment
-
Originally posted by snipke View PostIk heb genoeg kerels gekend die alles uitkiemden tot op de gram, je kan dat een paar jaar volhouden maar dan is de spirit eruit en gaan ze zelfs niet meer trainen.Je moet nog leven ook he bro, ik spreek uit ervaring, ik ben hetzelfde geweest en ik vind nu dat ik het minder strikt doe ik meer vooruitgang boek.
Grtz
Comment
-
Grtz
Dat je nu niet alles afweegt en vroeger wel, iets in die context?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWat versta jij onder minder strict?
Dat je nu niet alles afweegt en vroeger wel, iets in die context?
Comment
-
-
Originally posted by Ashley View PostDat doe ik ook.....betekent niet dat je minder strict bent.
Afwegen van eten heb ik zelf nog nooit gedaan. Gaat mij een beetje te ver.
En op gevoel eten betekent inderdaad niet dat het minder strikt is, denk dat je dan nog een stapje verder bent dan een schema te volgen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment