Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet bij de pakken neerzitten he snuf, ik heb nooit gekuurd maar kan me voorstellen dat de klap erna heftig is maar komt vanzelf wel weer goed.(hoop ik)

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Niet bij de pakken neerzitten he snuf, ik heb nooit gekuurd maar kan me voorstellen dat de klap erna heftig is maar komt vanzelf wel weer goed.(hoop ik)
      Hey Quib, ben je er weer eventjes.
      Nee natuurlijk niet, we gaan gewoon door, wel op een lager pitje om mijn spieren wat rust te geven want het knallen en spiermassa kweken doe ik tijdens een kuur wel, nu is het gewoon onderhoud en proberen zoveel mogelijk vast te houden. Op dit moment zit ik nog steeds op 117,9kg dus ben nog niet veel verloren.

Comment

• Mijn intake voor week 16:
        Ik ben 158 kcal gezakt vergeleken met vorige week en dit zijn voornamelijk vetten.

Totale dagelijkse intake: 6737 kcal.
        KEV: 593,8gr = 42,89%/554,1gr = 40,02%/236,7gr = 17,09%

De bedoeling is dus om op de 6000 kcal te komen in ongeveer 4 weken.
        Deze intake zal in aanhouden tot aan mijn derde kuur, waarin ik het dan weer ga opschroeven naarmate ik in gewicht aankom.

Comment

• klinkt goed man =) succes hoe houd je het uberhaubt altijd strikt vol met je werk etc

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
            klinkt goed man =) succes hoe houd je het uberhaubt altijd strikt vol met je werk etc

3 zakken chips is al 3000 kcal...zit hij al op de helft.
            Dan nog 3 pizza's en 2 slagroomgebakjes en je hebt 6700 kcal.....easy man
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              3 zakken chips is al 3000 kcal...zit hij al op de helft.
              Dan nog 3 pizza's en 2 slagroomgebakjes en je hebt 6700 kcal.....easy man
              It's me Ash Snuff, you probably are mixing me with Fal.

@Pos

Ik heb op mijn werk slechts 2 pauzes. Hier neem ik tijdens de eerste 250gr. rijst, 100gr. broccolie, 100gr. champignions en 200gr. kip.
              Tijdens mijn tweede pauze heb ik een blikje tonijn, 4 volkoren boterhammen met corned beef en 2 oatcakes.
              Al mijn andere voeding heb ik thuis en op de sportschool.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                It's me Ash Snuff, you probably are mixing me with Fal.
                te veel troep in dat lijstje...
                mijn eet patroon is meer lading eieren in omelet, half brood, kip en sperziebonen, chocomel. 2x in de week komt daar nog wat lekkers bij zoals wat chocola of pizza of wat xtra spicy friet met een biefstuk.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  te veel troep in dat lijstje...
                  mijn eet patroon is meer lading eieren in omelet, half brood, kip en sperziebonen, chocomel. 2x in de week komt daar nog wat lekkers bij zoals wat chocola of pizza of wat xtra spicy friet met een biefstuk.
                  Welk lijstje bedoel je eigenlijk, je eigen lijstje waarschijnlijk, kan niet zeggen dat 2x in de week chocola, pizza en friet heel erg goed is voor je. En weet je wel zeker dat het 2x in de week is, ik geloof er namelijk helemaal geen reet van. Jij had al lang en breed onder de 20% BF kunnen zitten als je dat echt wilde. Echter het probleem bij jou is 'junk', jij kan namelijk niet zonder, jij bent namelijk een heel klein beetje verslaafd daar aan. En ga nou niet weer dom lopen ouwehoeren over dat je dat vroeger deed maar dat het niets uithaalde want ik vermoed dat jij altijd troep gevreten hebt.
                  Ik eet schoon, ik heb in mijn kuur de hele tijd op 7800 kcal gezeten en ben niet in BF gestegen. Kan ik niet van jou zeggen met je kuur, jij ramde zoveel shit naar binnen dat je voor je het doorhad op 30% stond en daar heb je nu slechts 5% van af gekregen maar niet door jezelf maar door de HGH die je nam.
                  Denk je nu werkelijk dat je in BF zal dalen met al die rotzooi die jij naar binnen werkt?
                  Daarom zei ik dat jij qua voeding geen reet discipline hebt.
                  En hou asjeblieft een keer op met die achterlijke smoesjes van je dat strongmen dat allemaal doen en nodig hebben, want dat is gewoon larie en onzin.
                  Als jij een beetje gezonder had gegeten ipv pizza's in de morgen dan had je misschien een paar plaatsjes hoger geeindigd.
                  Dus hou jij nou maar die opmerkingen voor je over wat troep is want als er eentje veel troep eet ben jij het wel.
                  Sorry, moest er ff uit.

Comment

• lol ik hoor tegenwoordig alleen maar steeds meer geblaat "Mr-ik weet alles, maar in feite is het niks behalve geruchten en foutieve aannames". Maak me echt niet druk om wat jij allemaal te verkondigen heb. Zou zeggen...probeer eerst zelf maar eens sterk te worden dan praten we wel verder.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      lol ik hoor tegenwoordig alleen maar steeds meer geblaat "Mr-ik weet alles, maar in feite is het niks behalve geruchten en foutieve aannames". Maak me echt niet druk om wat jij allemaal te verkondigen heb. Zou zeggen...probeer eerst zelf maar eens sterk te worden dan praten we wel verder.
                      Je bedoeld sterk en vet als een varken?
                      Hehehe nee sorry, laat mij dan maar wat minder sterk zijn en er fatsoenlijk uitzien.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Je bedoeld sterk en vet als een varken?
                        Hehehe nee sorry, laat mij dan maar wat minder sterk zijn en er fatsoenlijk uitzien.
                        Kom op jongens.....
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Kom op jongens.....
                            Yep, zal wel weer ophouden....

Comment

• Heren, volgens mij was ik niet zo lang geleden aardig duidelijk met mijn vriendelijke doch dringende verzoek jullie gezeik op elkaar niet op het openbare board te doen.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat versta jij onder minder strict?
                                Dat je nu niet alles afweegt en vroeger wel, iets in die context?
                                Vroeger stond het alarm van mijn horloge op de momenten dat ik moest eten, ook s nachts. Alles was perfect afgewogen, geen 9 cashewnoten geen 11 cashewnoten maar perfect 10.
                                Ik had 2 frigoboxen in mijn koffer staan elke dag waar alles netjes in was opgeborgen, ging het alarm af op mijn horloge dan stopte ik langs de kant en ging eten , 2-3 liter water op gepaste tijden binnen. Elke zondag alles afwegen en klaar maken voor de week dat ging komen, snoepen heb ik nooit gedaan, alcohol drink ik niet, mijn enige zonde is roken. Friet dat at ik vroeger 1x per maand, pizza lust ik niet.

Zo was het vroeger en nu eet ik op het gevoel enkel mijn eiwitten zijn stipt, en nu vindt ik dat ik vetter aan het worden ben, maar ga niet terug naar het systeem van vroeger, zal het er naturel wel afkrijgen

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X