Originally posted by snipke
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by snipke View PostVroeger stond het alarm van mijn horloge op de momenten dat ik moest eten, ook s nachts. Alles was perfect afgewogen, geen 9 cashewnoten geen 11 cashewnoten maar perfect 10.
Ik had 2 frigoboxen in mijn koffer staan elke dag waar alles netjes in was opgeborgen, ging het alarm af op mijn horloge dan stopte ik langs de kant en ging eten , 2-3 liter water op gepaste tijden binnen. Elke zondag alles afwegen en klaar maken voor de week dat ging komen, snoepen heb ik nooit gedaan, alcohol drink ik niet, mijn enige zonde is roken. Friet dat at ik vroeger 1x per maand, pizza lust ik niet.
Zo was het vroeger en nu eet ik op het gevoel enkel mijn eiwitten zijn stipt, en nu vindt ik dat ik vetter aan het worden ben, maar ga niet terug naar het systeem van vroeger, zal het er naturel wel afkrijgen
Grtz
Dat is pas discipline.
Ik kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment niet meer vol te houden is.
Hoe je het nu doet zo doe ik het ook.....op gevoel.
Zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt en de kh en de vetten ben ik ook niet precies in.
Wel bij benadering natuurlijk maar niet op de gram af.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Hier nog ff m'n workout-schema van vandaag:
Chest:
Incline Dumbbell Press:
24x5reps, 24x5reps, 32x8reps, 32x8reps, 32x8reps kg
Flat Dumbbell Press 3x8:
32, 32, 32 kg
Dumbbell Flyes 3x8:
24, 26, 28x6reps kg
Abs:
Crunches:
4x50reps
Triceps:
Cable Pushdown 4x8:
30, 40, 45, 50x6reps kg PR
Hanging Dips:
4x6reps
Calves:
Calf Machine:
40x20reps, 45x20reps, 50x15reps, 55x15reps kg
Het ging echt heel lekker vandaag, had zelfs een PR op de pushdown, was niet van plan om te knallen maar die 45kg ging te gemakkelijk, vandaar.
Heb de gehele workout een klein beetje aangepast, de originele is te simpel en te kort, dus heb de flyes ingevoerd en het volume ietsjes opgeschroefd.
Morgen een afspraak maken bij de nieuwe sportschool en een dagje rust.
Laterzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb je dan helemaal geen systeem meer, enkel je eiwitten?
Grtzstil growing
Comment
-
Ik heb toch wel respect voor Snuff.
Hij eet te veel (ben ik eerlijk in). Maar wel altijd schoon. Dat getuigd van karakter.
Ik kan het ook wel maar ik ben verplicht zaterdag avond te cheaten. Mijn vriendin neem ik dan mee uit eten of nemen we lekker een pizza. Het is toch een stukje gezelligheid.
De rest van de week ben ik 100% strikt.
Comment
-
Originally posted by punani View PostIk heb toch wel respect voor Snuff.
Hij eet te veel (ben ik eerlijk in). Maar wel altijd schoon. Dat getuigd van karakter.
Ik kan het ook wel maar ik ben verplicht zaterdag avond te cheaten. Mijn vriendin neem ik dan mee uit eten of nemen we lekker een pizza. Het is toch een stukje gezelligheid.
De rest van de week ben ik 100% strikt.
Yep, strikt met elk grammetje voedsel, ik eet dus elke dag exact hetzelfde.
Oke, het verandert wanneer ik mijn calorieen opschroef of verminder maar dan komt er enkel maar wat bij of gaat er wat van af.
Vele collega's verklaren mij voor gestoord maar dat zal me een worst wezen.
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ben wel ff de grootste die daar rondloopt en ik heb het vermoeden dat ze daar wel een beetje jaloers op zijn, aangezien de meesten een bierbuik van hier tot en met tokio hebben of anderen zijn zo goed als anorexia omdat die alleen maar roken en zuipen, van fatsoenlijk eten hebben ze nog nooit gehoord.
Ik moet wel toegeven dat ik teveel eet.
Met mijn laatse kuur heb ik dus echt ervaring opgedaan qua intake. Ik heb wel een enorme massa erbij maar ik weet ook dat een deel ervan vet en water is.
Zei ik aan het begin van mijn kuur niet dat mijn riem op het laatste gaatje zat, nou, nu zijn het er 2 verder.
Mijn taille is in de loop van mijn tweede kuur aardig in centimeters toegenomen.
Tis gewoon door gewichtstoename dat ik nog steeds rond de 16% BF zit maar ik kan je garanderen dat niet alleen spier maar ook wel degelijk vet erbij is gekomen.
Eind juni doe ik nog 1 heavy bulkkuur en dan ga ik de cut in.
Tijdens mijn derde kuur ga ik dus niet zo snel omhoog met mijn intake en zal ik rustigjes kijken hoe mijn gain gaat verlopen.
Wat dat betreft moet ik Snipke gelijk geven, ben misschien ietsjes te hard gegaan met het opschroeven, dit zal ik dus goed in de gaten houden tijdens mijn derde.
Ik ben nu heel rustig aan het afbouwen naar de 6000 kcal, dit zal ik aanhouden tot aan de volgende kuur en ook mee starten.
Hiermee zit ik 1000 kcal boven onderhoud en zou dus eigenlijk al voor massawinst moeten gaan zorgen.
We zullen zien over ruim 2 maanden.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHe snip heb jij wedstrijden gedraaid of willen draaien, vind het wel van karakter getuigen dat je zo strikt was, maar snap ook dat je dat niet vol kan blijven houden.
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by gameface View PostAls ik zo gedisiplineerd als jouw kon eten.... pffff dan was ik op zo een jonge leeftijd al hugee :P.
En als ik dat deed vanaf het begin dat ik hier aangemeld ben.. maar helaas..
Hoe zit het trouwens met de foto's?
M'n vriendin is zaterdag begonnen met het schieten van foto's.
Elke keer wanneer ze er 1 nam keek ik even hoe het er uit zag.
Na 3 foto's zei ik tegen haar dat ze mocht stoppen.
Op een of andere manier ben ik heel erg ontevreden met mijn lichaam.
Ik ben weleenswaar veel groter dan na mijn eerste kuur maar ik ben veel minder droog en dat maakt de foto's van mezelf gewoon belachelijk, althans zo zie ik het.
Ik ga het aankomende weekend nog eens proberen en valt het allemaal tegen laat dan maar hangen. Op dit moment zit ik in de bulk en vind mezelf lichamelijk niet echt interessant. Tuurlijk zie ik dat ik groei maar de percentage water en vet die er bij zit houden mij ervan tegen om het in mijn topic te plaatsen.
Comment
-
Weet je wat het is met foto's....Je moet wel kunnen fotograferen.
Ik weet niet hoe handig jouw vriendin is met een fototoestel? Ze moet maar net op het juiste moment een foto schieten anders ziet het er niet uit.
Ik heb aan mijn broer gevraagd of hij wat foto's wilde schieten....nou die zien er niet zo goed uit....terwijl ik toch wel iets van spiermassa heb. Niet veel maar wel genoeg om te zien dat ik met bb bezig ben. Dat zie ik zelfs in de spiegel....alleen een foto is heel wat anders.
Zal best wel meevallen snuff......en als je niet tevreden bent moet je geen foto's posten.
Ik zal als ik jouw was er geen issue van makenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWeet je wat het is met foto's....Je moet wel kunnen fotograferen.
Ik weet niet hoe handig jouw vriendin is met een fototoestel? Ze moet maar net op het juiste moment een foto schieten anders ziet het er niet uit.
Ik heb aan mijn broer gevraagd of hij wat foto's wilde schieten....nou die zien er niet zo goed uit....terwijl ik toch wel iets van spiermassa heb. Niet veel maar wel genoeg om te zien dat ik met bb bezig ben. Dat zie ik zelfs in de spiegel....alleen een foto is heel wat anders.
Zal best wel meevallen snuff......en als je niet tevreden bent moet je geen foto's posten.
Ik zal als ik jouw was er geen issue van maken
Na mijn eerste kuur zijn er ook vele foto's door mijn vriendin genomen en de meeste vind ik gewoon niet de moeite waard om te posten, enkel die ik gebruikte als avatar en nog 2 anderen zagen er wel redelijk uit.
Je hebt gelijk, het is het moment van schieten en ik ben ook al zo enorm handig in poseren he,,,NOT.
Dan is mijn vriendin nog aan het wachten tot ze een foto kan maken en loop ik al te zeuren dat ze moet opschieten omdat ik niet urenlang gespannen kan gaan staan hehehe.
Ik ga het volgend weekend nog eens proberen, wil toch iets voor elkaar krijgen wat te posten valt.
Comment
-
Hoezo doe je niet eerst een cutkuur?
Lijkt me dat je dan door de AAS geen massa verliest, maar er toch bruter bij komt te staan.
Als je nu nog meer in vet gaat stijgen zal je jezelf denk ik alleen maar teleurstellen en misschien valt er dan wel wat motivatie weg.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostHoezo doe je niet eerst een cutkuur?
Lijkt me dat je dan door de AAS geen massa verliest, maar er toch bruter bij komt te staan.
Als je nu nog meer in vet gaat stijgen zal je jezelf denk ik alleen maar teleurstellen en misschien valt er dan wel wat motivatie weg.
Stof tot nadenken voor mij.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostHoezo doe je niet eerst een cutkuur?
Als je nu nog meer in vet gaat stijgen zal je jezelf denk ik alleen maar teleurstellen en misschien valt er dan wel wat motivatie weg.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment