Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mogge.
    Hier nog even m'n training van gisteren:

Legs:

Leg Press:
    50x20
    70x20
    90x20
    110x12
    130x12
    150x12
    170x12
    190x12

Leg Extension:
    50x12
    70x12
    80x12
    95x9 (fail)

Leg Curl:
    75x12
    80x12
    85x12 (4xforced)
    90x9 (fail)

Stiff Legged Deadlift:
    40x12
    80x12
    100x12
    100x10

Calves:

Calf Machine:
    40x50
    45x40
    50x40
    55x30

Op zich was het een degelijke training.
    Heb de squats voor die dag gelaten en me meer gefocused op de leg press en hoe mijn linkerbeen zich zou gaan houden. En dat ging dus goed.
    Ik kan nog steeds wel iets voelen maar de echte pijn is verdwenen en het trainen gaat nu ook veel comfortabeler en gemakkelijker.
    Alle oefeningen doe ik ook op een langzaam tempo.
    Vooral de leg extension was vrij pittig. In plaats van een explosieve push tot mijn benen gestrekt waren gewoon rustig omhoog en 2 tellen vasthouden waarna weer rustig naar beneden.
    Heb ook het aantal reps opgevoerd naar 12.
    Het trainen van m'n kuiten doe ik altijd met snelle reps en in hoog aantal. Dit werkt bij mij beter dan heel zwaar en rustig aan.
    Vandaag als parkeerwachter een aantal uurtjes bij de wedstrijd Stoke City-Everton en morgen lekker knallen op de nieuwe sportschool.

Comment

• Zit 2 1/2 week in mijn nakuur en dit zijn mijn volgende stats:

Gewicht: 116,0 kg
      Taille: 103,0 cm
      Nek: 46,0 cm
      BF: 19,3%

Nou nou, m'n BF gaat hard nu hehehe. En ik maar denken, zolang ik onder de 18% blijf zal ik doorbulken, ja m'n tokus.
      Doordat ik nu al het vocht, wat door mijn kuur was opgeslagen, kwijtraak, neemt ook mijn nek-omtrek af en daardoor stijgt mijn BF.
      Ook is mijn taille met een centimeter toegenomen, vreemd want ik kan niet echt zeggen dat ik vetter geworden ben.
      19,3%, ja das niet niks, 2% meer dan een week geleden, er moet gecut gaan worden, er zit nu niets anders op.
      Wat ik dan wel weer okay vind is dat ik mijn gewicht stabiel gehouden heb afgelopen week, ik weeg zelfs 400 gram meer dan afgelopen zaterdag.
      Dus ben ik nog niet echt veel kwijtgeraakt van de totale massawinst, eigenlijk alleen maar vocht, wat op zich natuurlijk hardstikke goed is.
      Ik hoop gewoon dit te kunnen vasthouden, dan mijn derde kuur te starten en daarin een hoop vet kwijt te raken, m'n massa te behouden en als het even meezit dit nog een beetje te vermeeerderen.
      Laat eind juni maar komen.
      Laterzzzzz.

Comment

• Ow ja, helemaal vergeten te vermelden.
        Maarre, heb wel en vetvrije massa van 93,6kg.

Comment

• Damn nog 1,7kg VVM er bij en je hebt net zoveel als mij. Ik moet nog eens serieus aan de bak als dit zo door gaat :P

Als je goede cut kuur hebt kun je nog makkelijk massa en kracht blijven door ontwikkelen. Toen ik Primo/Test deed at ik onder de 2500kcal en me je hebt zelf gezien hoe snel me bench press e.d. qua kracht vooruit bleef gaan. En ook me massa leek meer/harder te zijn dan de 10 weken er voor. Maar dat is waarschijnlijk vanwege minder vocht vasthouden omdat de bold toen gekapt werd.

Moet wel goed komen collega vetzak die je bent

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Damn nog 1,7kg VVM er bij en je hebt net zoveel als mij. Ik moet nog eens serieus aan de bak als dit zo door gaat :P

Als je goede cut kuur hebt kun je nog makkelijk massa en kracht blijven door ontwikkelen. Toen ik Primo/Test deed at ik onder de 2500kcal en me je hebt zelf gezien hoe snel me bench press e.d. qua kracht vooruit bleef gaan. En ook me massa leek meer/harder te zijn dan de 10 weken er voor. Maar dat is waarschijnlijk vanwege minder vocht vasthouden omdat de bold toen gekapt werd.

Moet wel goed komen collega vetzak die je bent
            Van de kracht en massa-toename tijdens cut ben ik op de hoogte bro.
            Heb alleen nog niet de ervaring daarin, dus neem ik graag jou woorden aan daar jij die ervaring wel bezit.

Ja man, als ik mijn buik naar voren duw en ik met een hoog stemmetje ga praten lijk ik wel een beetje op jou hehehe.

Comment

• Tja...zorgen dat je voldoende eiwitten blijft eten dan blijft je kracht en massa toe nemen zoals het voorgaande kuurtjes al deed...al zij het in iets mindere hoeveelheid natuurlijk.

In een kuur hoef je niet druk te maken om vetten. Testosteron wordt al kunstmatig hoog gehouden waardoor je metabolisme e.d. gewoon optimaal blijft werken. Dit is dus waar je veel in kunt gaan snijden qua kcal. Enige reden om nog iets aan vet te eten is voor soepele gewrichten en omdat het een vol gevoel geeft. Echt van groenten raak ik niet vol en krijg eerder dat het hormoon Ghreline opspeelt en dus juist honger krijg. Wat nootjes doen dan wonderen.

En voor de rest voldoende koolhydraten zodat je net niet flauw valt en kunt trainen. Onthoud dat hoe hoger in het bodyvet des te kutter is je insuline...en des te slechter kan het lichaam met koolhydraten om gaan...en wordt je dus dikker omdat je al dik bent. Koolhydraten zo laag mogelijk houden is dus de truc in het begin. Zoals Thibeau het zegt...koolhydraten moet je verdienen.

Comment

• Thnx voor je heldere verhaal.

Comment

• hoe ziet 19,3 eruit dan
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                    hoe ziet 19,3 eruit dan
                    Not another photobegger please!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• haha
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Thnx voor je heldere verhaal.
                        heel soms moet ik weer wat zinnigs plaatsen om me status te behouden :P

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                          hoe ziet 19,3 eruit dan
                          Niet slecht, maar niet goed genoeg om op een forum te plaatsen.
                          Het wordt echt tijd om te gaan cutten.
                          Ik begin het een beetje gehad te hebben met de 'ongewilde massa'.
                          Ik kan niet meer wachten om mijn intake helemaal om te gooien en de cut in te gaan.
                          Ik heb er eens stevig over nagedacht en ik denk dat ik veel van de laatste kuur heb geleerd en ben tot de conclusie gekomen dat een bulk weleens uit mijn 'woordenboek' geschrapt gaat worden.
                          Ik denk namelijk dat met een meer uitgebalanceerd voedingsschema je veel meer kan bereiken. En dan heb ik het over voldoende eiwitten, net genoeg koolhydraten voor de energie en slechts een klein beetje vetten voor de 'smering'.
                          Door een enorme bulk er tegen aan te gooien kom je weleenswaar flink aan maar er moet dan ook wel weer flink wat vanaf, daar je natuurlijk niet zit te springen om water en vet.
                          Ik zit nu in een fase dat ik mijn spiermassa tracht te behouden wat op zich goed gaat maar mijn intake dien ik vrij hoog te houden anders gaat het bergafwaarts. Nu ik al het overtollige vocht aan het kwijtraken ben, wat ik gewoon kan voelen en zien, ben ik minder bloated, hierdoor neemt mijn lichaamsgrootte af waardoor mijn BF stijgt. Ook merk ik dat door de 6500 kcal die ik nu nog neem ik nu meer vet aanzet dan wanneer ik in mijn kuur zat en hulpmiddelen zoals trenbolone had, die tegen de vet strijdde.
                          Al met al een moeilijke periode die ik door moet. Dus voor mij is het van belang om te blijven trainen en mijn intake langzaam af te bouwen naar 6000 kcal, te wachten tot eind juni en dan wanneer ik gesteund word door AS mijn intake flink naar beneden te gooien zodat de procenten er van af vliegen en mijn spiermassa gespaard blijft.

Comment

• Clean bulken is het antwoord.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                              Clean bulken is het antwoord.
                              Ik heb de gehele kuur me stikt aan mijn voeding gehouden, en schoon gegeten.
                              Toch had ik vochtretentie en vettoename. Ik denk dat je dat gewoonweg niet kan voorkomen wanneer je er een stevige bulk tegenaan gooit.
                              Ik zie meer in het kuren op cutniveau maar dan voldoende eiwitten met een lage koolhydraten en vet-inname.
                              Dit om je BF te verlagen of laag te houden en om meer massa te gainen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Ik heb de gehele kuur me stikt aan mijn voeding gehouden, en schoon gegeten.
                                Toch had ik vochtretentie en vettoename. Ik denk dat je dat gewoonweg niet kan voorkomen wanneer je er een stevige bulk tegenaan gooit.
                                Ik zie meer in het kuren op cutniveau maar dan voldoende eiwitten met een lage koolhydraten en vet-inname.
                                Dit om je BF te verlagen of laag te houden en om meer massa te gainen.
                                Voorkomen zal niet lukken inderdaad. Beperken tot in zekere mate wel.
                                Zou je kcal intake gewoon wat minder ver opschroeven als dat je nu gedaan hebt in de toekomst. Dan duurt het misschien wat langer om aan dezelfde hoeveelheid kg's te komen maar het netto resultaat is uiteindelijk wel beter. En daar doelde ik eigenlijk ook vooral op. Geduld is een schone zaak. Vocht vasthouden ga je sowieso meer doen als je intake omhoog gaat. Zeker als daar ook nog eens een flinke toename van koolhydraten bij komt kijken en je AS gebruikt waadoor je gevoeliger wordt voor het vasthouden van nog meer vocht als bij-effect. (Weet overigens niet of dat in dit geval van toepassing was)
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X