Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    Voorkomen zal niet lukken inderdaad. Beperken tot in zekere mate wel.
    Zou je kcal intake gewoon wat minder ver opschroeven als dat je nu gedaan hebt in de toekomst. Dan duurt het misschien wat langer om aan dezelfde hoeveelheid kg's te komen maar het netto resultaat is uiteindelijk wel beter. En daar doelde ik eigenlijk ook vooral op. Geduld is een schone zaak. Vocht vasthouden ga je sowieso meer doen als je intake omhoog gaat. Zeker als daar ook nog eens een flinke toename van koolhydraten bij komt kijken en je AS gebruikt waadoor je gevoeliger wordt voor het vasthouden van nog meer vocht als bij-effect. (Weet overigens niet of dat in dit geval van toepassing was)
    Ja, ik had vocht-retentie rond m'n enkels en borst-gedeelte.
    vergeet ook de hoeveelheid vetten niet die ik drastisch omhoog gegooid heb. Dit gaat dus echt niet meer gebeuren.
    Liever wat minder gain en wat meer droog en hard.

Comment

• je kcal intake was inderdaad schoon maar veel te hoog.

Comment

• Bulken met ver boven onderhoud eten begin ik ook niet meer aan. Vanuit esthetisch oogpunt ging het op zijn best ongeveer 2 jaar terug. Ik dacht te bulken en at toen 3000 op sportdagen en 2600 op rustdagen. Me kracht en massa ging vooruit en ik verloor vet. Ideaal. Pas toen ik meer ging eten begon het vet weer flink omhoog te schieten.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Bulken met ver boven onderhoud eten begin ik ook niet meer aan. Vanuit esthetisch oogpunt ging het op zijn best ongeveer 2 jaar terug. Ik dacht te bulken en at toen 3000 op sportdagen en 2600 op rustdagen. Me kracht en massa ging vooruit en ik verloor vet. Ideaal. Pas toen ik meer ging eten begon het vet weer flink omhoog te schieten.
          Ik zal dat ook niet meer gaan doen. Tis wel leuk om groter en groter te worden maar aan het eind van een kuur ga je pas merken wat het teweegbrengt. Je dient namelijk weer terug te bouwen. De hoge intake was puur om zeker te zijn alles uit de kuur te kunnen halen. Dat is weleenswaar gelukt maar als ik er nu over nadenk was het misschien beter geweest om rustigjes op te bouwen en niet zo hoog te gaan.
          Ah wel, onder dat laagje vet zitten toch ook wel weer een aardig dotje spiervezel wat er eerst niet zat.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ah wel, onder dat laagje vet zitten toch ook wel weer een aardig dotje spiervezel wat er eerst niet zat.
            Lol. nu denk je als een echte vetzak
            ik heb ook 95,3kg VVM onder al dat vet hehe

Comment

Lol. nu denk je als een echte vetzak
              ik heb ook 95,3kg VVM onder al dat vet hehe
              We kunnen wel een wedstrijdje doen, wie het eerst op de 10% zit.

Comment

• dat win jij. jij bent immers ecto en die hebben het een stuk easier met vet verlies dan een full bred endo :P

Comment

dat win jij. jij bent immers ecto en die hebben het een stuk easier met vet verlies dan een full bred endo :P
                  Ja met zo'n instelling kom je er natuurlijk niet he.
                  Ik weet zeker dat jij in staat bent om die procenten er van af te krijgen, je moet echter wel doorzetten en niet opgeven.

Heb trouwens 2 dagen geleden al naar koolvis gekeken. In Engeland noemen ze het hake maar er was geen hake te bekennen. Toen zag ik wat anders, white fish fillets en ik denk of ik weet zeker dat dat hetgeen is wat ik zoek. Had namelijk even op google gekeken hoe de combinatie white fish en BB zou uitpakken, nou dat zijn 2 handen op 1 buik, maw een gouden combinatie.
                  Had ff snel op het pake gekeken en er zitten 17gr. proteinen in op de 100gr. en verder eigenlijk helemaal niets, een beetje onverzadigd vet, that's all, maar ik zal wel ff een fotootje posten met de voedingswaarden.
                  Kost ook nog geen 2 eurie voor 520 gram.
                  Ik zal hier veel van gaan eten tijdens de cut.

Comment

• Dat is waarschijnlijk koolvis ja, kijkende naar de voedingswaarde en prijs.
                    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      Dat is waarschijnlijk koolvis ja, kijkende naar de voedingswaarde en prijs.

Ik heb nog nooit koolvis gegeten....is dat een beetje weg te krijgen?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik krijg alles weg, maar het is niet echt lekker.
                        Pangasius is veel lekkerder in ieder geval, maar als je er wat mayo bij doet smaakt koolvis ook nog aardig goed.
                        Groeten

Comment

• Een keer proberen maar....Als het niet echt lekker is word het waarschijnlijk een eenmalige aanbieding

Comment

• Ja precies, het is fijn voedsel als je naar de prijs kijkt, maar als je die paar centen voor lief neemt zou ik het persoonlijk niet doen.
                            Groeten

Comment

• Snuff.

Je bent met je bulkkuur iets van 1000-1500 kcal boven je dagelijkse behoefte gaan eten?
                              Hoe ga je dat met je cutkuur doen? 500 kcal onder je dagelijkse behoefte?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Snuff.

Je bent met je bulkkuur iets van 1000-1500 kcal boven je dagelijkse behoefte gaan eten?
                                Hoe ga je dat met je cutkuur doen? 500 kcal onder je dagelijkse behoefte?
                                Nou kerel, om eerlijk te zijn ben ik gemakkelijk 3000 kcal boven m'n dagelijkse behoefte gaan eten.
                                Ik wilde gewoon alles uit m'n kuur halen, is wel gelukt maar nu moet het vet er weer van af.
                                Met m'n cutkuur ga ik inderdaad 500 kcal lager.
                                Ik volg Punani's advies, dat betekent dat ik rond de 3000 kcal zal uitkomen en hiermee de cutkuur starten.
                                Ik ben ervan overtuigt dat ik mijn BF naar de 10% krijg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X