Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
eerste 10 weken wilde ik ook alles uit me kuur halen en at gemiddeld 6000 per dag. En nam het vet voor lief. maar zoals ik al zei...de gains waren bijna net zo goed, al niet beter qua kracht winst, toen ik juist minder ging eten.
Opeens weinig eten is lastig. heb er zelf nu ook last van qua duizeligheid e.d. maar na een week of 2 is dat wel voorbij
Koolvis is goed te doen als je wat viskruiden gebruikt. Anders is het een erg droge boel.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZal wel even wennen worden zo weinig eten
Originally posted by Falstyr View Posteerste 10 weken wilde ik ook alles uit me kuur halen en at gemiddeld 6000 per dag. En nam het vet voor lief. maar zoals ik al zei...de gains waren bijna net zo goed, al niet beter qua kracht winst, toen ik juist minder ging eten.
Opeens weinig eten is lastig. heb er zelf nu ook last van qua duizeligheid e.d. maar na een week of 2 is dat wel voorbij
Koolvis is goed te doen als je wat viskruiden gebruikt. Anders is het een erg droge boel.
Comment
-
Base Body
Jaja, vandaag was het zover, de eerste training in het nieuwe honk.
Het was de bedoeling om zaterdagmorgen te gaan maar aangezien ik als parkeerwachter bij de wedstrijd Stoke-City - Everton aanwezig moest zijn was het verschuiven naar zondagochtend noodzakelijk.
De wedstrijd eindigde overigens in 0-0, Stoke-City blijft gewoon met gemak volgend seizoen weer in dr premier league strijden.
Allright, vanmorgen 7 uur m'n bed uit, vriendin laten liggen en naar beneden gegaan om m'n ontbijt klaar te maken en te nuttigen. Ik had er echt zin in om eens lekker te knallen vandaag. Na het eten alles klaargemaakt (shakes en sporttas) en naar buiten gelopen, fiets uit de schuur gehaald en peddelen maar. Moest eerst een enorme steile weg op om bij de sportschool te geraken, ik was blij dat ik die klim had overwonnen en kon ik gelukkig het heuveltje weer af, ff naar rechts en voor ik het wist was ik al op het industrie-terrein aan de voorkant van Base Body. Ik stapte naar binnen en zag dat het 10 voor 10 was, hm dacht ik, 10 minuutjes gefietst, haha een mooie warming-up.
Vertelde de kerel achter de balie dat ik een nieuw lid was en hij vertelde me om in een boek ff te tekenen. Toen naar binnen gegaan, verkleedkamer opgezocht, omgekleed en voordat ik naar dumbbells ging eventjes wat rond gekeken.
Nou nou, denk dat ik vorige week niet goed m'n ogen de kost had gegeven want want ik allemaal zag was gewoon om kippevel van te krijgen.
In een uithoek van de zaal waar ik niet eerder was geweest stond een prachtige bench press loose barbell, incline bench press loose barbell, decline bench, leg press waar je naar schuin omhoog moet drukken, sitting calf machine, T-bar row, vele verschillende losse barbells, een standaard met een barbell die je uit kunt nemen om er vervolgens mee te deadliften, borren of military press, or whatever. Ik zag een hele mooie biceps-machine, allerlei verschillende kabel-machines waar je schitterend mee kunt trainen en met alles kon je zwaar gaan qua gewicht. En dan praat ik nog niet eens over alle andere machines die ze hebben en de twee prachtige smith-machines.
Bloody hell, ze hebben echt alles wat je maar nodig hebt om goed te kunnen trainen, ik was zeer in mijn nopjes.
Ben na m'n excursie naar de dumbbells gelopen om te starten met mijn borst. Was nog even de zware dumbbells aan het bekijken en ik dacht, jullie komen ook nog wel aan de beurt hehehe, de hele zware (60 tot 70kg) lagen op de grond en zagen er nog helemaal gaaf uit, waarschijnlijk is daar niet veel mee getraint. Deze dumbbells lopen op met 2,5kg ipv 2kg die ik op mijn oude sportschool gewent ben. Maar maakt niet uit, die halve kilo per keer pak ik er gewoon bij.
Nou de borst ging wel lekker en had me daar een paar PR's te pakken. Toen m'n triceps.
Ging naar een kabel-machine en zag dat de gewicht-aanduiding anders was. Hier waren de engelse ponden (LBS) het belangrijkst en de kilogrammen minder. Maw liepen de kilogrammen ongelijk op. Ook dat maakt geen ruk uit en ik startte met de triceps pushdown. Normaal warm ik op met 20x 30kg, dus ik zet de pin op 31kg, omdat de 30 er niet was. Ik druk de bar naar beneden en ik weet niet waarom maar het voelde verrekt eenvoudig aan. Ik stop en kijk of het echt 31kg is waar ik heb gepint en ja hoor het is echt 31kg. Nou dan maar wat zwaarder, dus dat deed ik en heb de oefening afgerond met echt een enorme grote dikke vette PR hehehe. Wist niet dat er zoveel verschil in machines kon zitten zeg.
Had ook nog een aantal keer een spotter die me met de laatste loodjes hielp.
Twas de kerel van achter de balie die een oogje in het zeil hield. Was daar natuurlijk al hardstikke blij mee want zo kon ik wel nog een extra repje eruit persen.
Naarmate ik de workout doorliep werd het wat drukker en zag ik heel veel jonge 'meatheads'. Haha cool dacht ik, das heel wat beter dan die ouwe trutten op m'n andere sportschool. Ze waren allen flink bloated me een rode gloed over hun lichaam, hey waar zou dat toch door komen?
Ondanks dat het wat drukker werd geen enkele probleem met eventueel wachten op een oefening of machine. Het is daar veel groter met meer mogelijkheden.
Ik heb een hele goede training afgerond, ben me gaan douchen en m'n fietsje gepakt en weer terug naar m'n vriendin gereden. Kan al niet meer wachten op de volgende work-out.
Nu even een ander verhaal.
Vorig jaar april ben ik op mezelf gaan wonen na zo'n 3 jaar met mijn vriendin en haar dochtertje samen te hebben gewoont. De reden voor vertrek was omdat ik een dianabol only kuurtje had gedaan zonder daar mijn vriendin over in te lichten. Toen ze erachter kwam was ze zodanig kwaad erover dat ze veel moeite had om mij te vertrouwen. Ik vertelde haar dat ik haar volkomen kon begrijpen daar ik iets voor haar verzwegen had maar dat dat nog geen reden was om het vertrouwen in mij maar meteen in z'n geheel te verliezen. Omdat het beter was heb ik toen naar een apartement gezocht en gevonden. De relatie tussen mij en m'n vriendin bleef gewoon bestaan en we zien elkaar elk weekend. Een andere reden voor haar wantrouwen in mij is omdat ze een vriend gehad heeft die ook AS gebruikte maar hij was er dan een die er agressief van werd en ook combineerde met drank en drugs. Je kunt begrijpen dat dat natuurlijk een zeer slechte ervaring voor mijn vriendin was en dat ze schrok toen ze vernam dat ik kuurde.
Ik heb heel veel gesprekken met haar gevoerd en haar iedere keer verteld dat zoiets nooit met mij zal gebeuren, dat ik me dat nooit zou kunnen vergeven mocht het toch verkeerd gaan.
Het enigste wat ik kon doen is haar ervan overtuigen dat het niet bij iedereen zo gaat en dat ik gewoonweg niet die agressie in me heb.
En dat is helemaal oed gegaan. Ik heb haar inderdaad kunnen overtuigen en nu is ze er een heel stuk meer gerust over.
Zo zeer zelfs dat ik vanmiddag met haar gepraat heb over een eventuele terugkomst van mijn persoontje. Het enigste wat mijn vriendin niet wil is dat haar dochtertje ooit iets ervan zal zien. Nou zei ik, maak je maar geen zorgen want dat zal nooit gebeuren, zowaar ik Snuff heet.
Ik ben hier enorm blij mee. Dit betekent dat ik gewoon kan door blijven kuren, m'n oude sportschool kan opzeggen en me volledig in de nieuwe gym kan uitleven.
Ik hoef ook niet meer iedere keer in het weekend naar m'n vriendin toe wat toch wel een beetje een rondslomp voor me was en m'n vrije tijd in het weekend was natuurlijk helemaal weg daar ik mijn persoonlijke spullen niet bij m'n vriendin heb en ik eigenlijk alleen maar op de laptop wat kon doen.
Voorlopig blijft het nog zoals het is omdat mijn huurkontrakt tot oktober loopt en ik deze moet uitdienen.
Dan zal ik weer teruggaan.
Allright, genoeg geluld over de nieuwe sportschool en m'n prive-leven.
Als laatste hier nog even mijn trainingsschema van vandaag:
Chest:
Dumbbell Press Flat 5x10:
25, 30, 32,5, 35, 37,5x6reps kg PR
Dumbbell Press Decline 4x10:
25, 30x8reps, 32,5x6reps, 35x5reps (fail) kg PR
Dumbbell Flyes Flat 4x10:
20, 22,5, 25, 27,5x7reps (fail) kg
Triceps:
Cable Pushdown 5x10:
36, 44, 54, 62, 68x9reps (fail) kg PR!!!!!!!!!!
Skullcrushers 5x10:
20, 25, 30, 35x8reps, 40x6reps kg PR
Cable Underhand One Arm Pushdown
9, 13, 18, 21x7reps kg PR
Ongelovelijk, maar 5 PR's is natuurlijk helemaal niet slecht al zeg ik het zelf.
Nu kan ik eindelijk doorgroeien met het dumbbell-werk voor m'n borst.
En het verschil in gewicht met de pushdown snap ik echt niets van, er moet een verschil zijn tussen Technogym en Star Trac, het kan gewoon niet anders.
Ook met de skullcrushers ben ik een heel stuk sterker.
Nou, mijn dag kan niet meer stuk, ik voel me goed en ben lekker aan het luieren, lekker niksdoen op de bank, tv kijken.
Morgen lekker vrij, hier in Engeland hebben ze namelijk de eerste en laatste maandag van de maand mei een holiday, dus ja das ff lekker meegenomen hehehe. (maar hier kennen ze geen koninginnedag)
Laterzzzzz.
Comment
-
mooi verhaal m8, openhartig, respect. en ben blij voor je !
anyways betreft je training kan zijn dat je pushdown hier een katrolletje meer oid bevat
nette db press :P heb zojuist vandaag ook recordje ermee gezet
doe je ook wel is incline of niet? decline is wel chille oef!
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postben blij voor je snuff
Originally posted by Posseltje View Postmooi verhaal m8, openhartig, respect. en ben blij voor je !
anyways betreft je training kan zijn dat je pushdown hier een katrolletje meer oid bevat
nette db press :P heb zojuist vandaag ook recordje ermee gezet
doe je ook wel is incline of niet? decline is wel chille oef!
Tis incline en geen decline, ik heb een typfout gemaakt hahaha.
Lijkt me vrij heftig decline met 35kg hehehe.
Ja, zal wel een katrolletje meer zijn.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostTering, lang verhaal man viel zowat in slaap
Zonder gekheid. Mooi dat alles op rolletjes verloopt.
Sportschool is toppie en je relatie ook goed wat wil een mens nog meer.
Grote klasse Dom
Originally posted by Revius View PostDecline is lichter dan incline
Maar die kabel machines zijn niet echt te vergelijken, ken ze ook allebei, als je maar voluit gaat
Eindelijk kan je fatsoenlijk doortrainen
Wanneer ga je deadliften?
Hey maar dat wist ik helemaal niet dat decline lichter is. Ik doe namelijk nooit decline omdat dat gewoon zo goed als niet mogelijk is op m'n oude sportschool. Ja, met een aantal plastic steps onder een bankje maar dat vind ik maar eng en gevaarlijk. Ik heb altijd gedacht dat decline veel zwaarder is.
Zie je, ik blijf maar leren.
Originally posted by Posseltje View Posthehe oke, maar wat revius zegt decline is easier omdat je dan stuk minder je schouders aanspreekt.. maar top dat alles loopt
Comment
-
Machines zijn lastig om met elkaar te vergelijken. Om een voorbeeld te geven, gym waar ik train heeft 2 lat pulldowns staan en 2 leg extensions. Bij de ene lat pulley doe ik met veel moeite 65 kg, bij de ander met dezelfde moeite 80 kg. Leg extensions zelfde verhaal. Bij de ene is 50 kg (fullstack) een eitje en draai ik meerdere sets van 15+ reps weg (als ik zou willen) en bij de ander kan ik 50 kg maar net hebben, en die gaat dan juist tot 100 ofzo. Dus je kan wel degelijk grote verschillen hebben.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostMachines zijn lastig om met elkaar te vergelijken. Om een voorbeeld te geven, gym waar ik train heeft 2 lat pulldowns staan en 2 leg extensions. Bij de ene lat pulley doe ik met veel moeite 65 kg, bij de ander met dezelfde moeite 80 kg. Leg extensions zelfde verhaal. Bij de ene is 50 kg (fullstack) een eitje en draai ik meerdere sets van 15+ reps weg (als ik zou willen) en bij de ander kan ik 50 kg maar net hebben, en die gaat dan juist tot 100 ofzo. Dus je kan wel degelijk grote verschillen hebben.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment