Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gaat dus lekker op mijn 2500-2900 cals cut dieet

Comment

Keurig kerel, gaat helemaal goedkomen.

Comment

Netjes kerel..

Blijf zo doorgaan en ik zal je log zeker met plezier blijven volgen.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Thnx jah vind het apart dat het zo snel aan slaat maar goed, en ook nog eens bij eten rond onderhoud,
          en op niet traings dagen alleen maar eiwitten eten een stukje onder onderhoud....

Comment

Helemaal niet vreemd hoor Mofo.. Is heel goed verklaarbaar.. Je hebt altijd maar iets aangekloot met voeding en je levens stijl.. Nu heb je alles op rit, en is jouw lichaam net n spons.. Bij alles wat het nu binnen krijgt, is het heel gelukkig. En zo maakt jouw lichaam jou ook weer blij.. Dat is het voordeel van samenwerking tussen je geest en lichaam.. Zo maak je kampioenen..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Helemaal niet vreemd hoor Mofo.. Is heel goed verklaarbaar.. Je hebt altijd maar iets aangekloot met voeding en je levens stijl.. Nu heb je alles op rit, en is jouw lichaam net n spons.. Bij alles wat het nu binnen krijgt, is het heel gelukkig. En zo maakt jouw lichaam jou ook weer blij.. Dat is het voordeel van samenwerking tussen je geest en lichaam.. Zo maak je kampioenen..
              prachtige woorden man!

Comment

Lol maar een kampioen in deze sport zal ik iig nooit worden lol.
                Het voedl wel verschrikkelijk heerlijk vooruitgang. Kan het ook haast niet geloven eingelijk.

Comment

Verdikkemij, wat ik dus al dacht, ik krijg het nu moeilijker met cardio, mijn hartslag ligt
                  nu zo'n 10 slagen hoger dan anders, en ik moet mijn intensiteit met 1 stapje trug schroefen,
                  want die popm in mijn benen word anders te erg.
                  Er zitten wat dat betreft toch wel wat nadelen aan kuren wat cardio betrefd

Comment

Damn net in mijn been laten zetten door me zus, omg dit is wel een vreselijke plek vind ik. Als het erin word gespoten voel ik zo'n knellende gevoel bah, Nu ook als ik mijn been aan span een knellede gevoel,
                    het moet denk ik nog ff in de spier verdeeld worden.
                    Volgende keer maar wee rin mijn kont iig. Voel ik totaal niets van eingelijk
                    Last edited by LittleMofo; 18-01-2010, 13:41.

Comment

Fout 1- zelf doen,in je been.. Fout 2- verkeerde plaats?

Comment

Ik denk niet verkeerde plaats zijkant bovenbeen 15 cm boven mijn knie, Geen bloed opgetrokken,
                        zus heeft er iig ervaring mee want ze heeft er voor geleerd. Maar alshet toch de verkeerde plaats is zou het dan nog hoger moeten ? ten hoogte van mijn balzak ?

Ik liet mijn zus zetten omdat ik niet weet hoe het is de eeste keer in been.
                        Volgende keer doe ik het zelf.

Comment

intramusculaire injectie

Comment

quads zijn zo groot...en er zit bijna geen ader of wat dan ook. Overal waar jij je quad voelt kun je de spuit er in rammen. In 1 tik door de huid en dan rustig verdere duwen. Dan voel je lichtelijk weerstand...soms helemaal niet gewoon, dan druk je nog stukje door en rustig spuiten maar. Eerst terug trekken om te kijken of je een ader hebt geraakt ofzo doe ik in me quads niet eens meer. Je moet wel recht op de spier zetten, niet schuin of ander gehannes. Zolang je het been ontspannen houdt is er niks aan de hand. Merk bij mijzelf dat ik zo bezig ben met de spuit zelf dat ik onbewust me spier lichtelijk aanspan. Dan even rustig ademen en zorgen dat de spier ontspannen is en blijft.

Voel je later een llicht steekje op die plek als je het aanspant. Dan heb je goed gezet. Je kan soms even een lichte druk op de spier zelf voelen. Niks boeiends ofzo.

Comment

Zo is het ook gegaan aleen voel ik nu mijn hele been stijfig aan (zijkant bovenbeen vanaf de knie tot mijn spuitplek. Naar bovent oe voel ik niets. Mischien nog door mijn cardio die ik er een half uur voor deed? Mijn been was namelijk wel opgepomt en nu nog.

Comment

cardio is zo wie zo tijd verspilling. En om dan te spuiten in een plek waar nog een pomp in zit en van zichzelf nog strak staat van de vloeistof is niet slim.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X