Gaat dus lekker op mijn 2500-2900 cals cut dieet
Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Helemaal niet vreemd hoor Mofo.. Is heel goed verklaarbaar.. Je hebt altijd maar iets aangekloot met voeding en je levens stijl.. Nu heb je alles op rit, en is jouw lichaam net n spons.. Bij alles wat het nu binnen krijgt, is het heel gelukkig. En zo maakt jouw lichaam jou ook weer blij.. Dat is het voordeel van samenwerking tussen je geest en lichaam.. Zo maak je kampioenen..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHelemaal niet vreemd hoor Mofo.. Is heel goed verklaarbaar.. Je hebt altijd maar iets aangekloot met voeding en je levens stijl.. Nu heb je alles op rit, en is jouw lichaam net n spons.. Bij alles wat het nu binnen krijgt, is het heel gelukkig. En zo maakt jouw lichaam jou ook weer blij.. Dat is het voordeel van samenwerking tussen je geest en lichaam.. Zo maak je kampioenen..
Comment
-
Verdikkemij, wat ik dus al dacht, ik krijg het nu moeilijker met cardio, mijn hartslag ligt
nu zo'n 10 slagen hoger dan anders, en ik moet mijn intensiteit met 1 stapje trug schroefen,
want die popm in mijn benen word anders te erg.
Er zitten wat dat betreft toch wel wat nadelen aan kuren wat cardio betrefd
Comment
-
Damn net in mijn been laten zetten door me zus, omg dit is wel een vreselijke plek vind ik. Als het erin word gespoten voel ik zo'n knellende gevoel bah, Nu ook als ik mijn been aan span een knellede gevoel,
het moet denk ik nog ff in de spier verdeeld worden.
Volgende keer maar wee rin mijn kont iig. Voel ik totaal niets van eingelijkLast edited by LittleMofo; 18-01-2010, 13:41.
Comment
-
Ik denk niet verkeerde plaats zijkant bovenbeen 15 cm boven mijn knie, Geen bloed opgetrokken,
zus heeft er iig ervaring mee want ze heeft er voor geleerd. Maar alshet toch de verkeerde plaats is zou het dan nog hoger moeten ? ten hoogte van mijn balzak ?
Ik liet mijn zus zetten omdat ik niet weet hoe het is de eeste keer in been.
Volgende keer doe ik het zelf.
Comment
-
-
quads zijn zo groot...en er zit bijna geen ader of wat dan ook. Overal waar jij je quad voelt kun je de spuit er in rammen. In 1 tik door de huid en dan rustig verdere duwen. Dan voel je lichtelijk weerstand...soms helemaal niet gewoon, dan druk je nog stukje door en rustig spuiten maar. Eerst terug trekken om te kijken of je een ader hebt geraakt ofzo doe ik in me quads niet eens meer. Je moet wel recht op de spier zetten, niet schuin of ander gehannes. Zolang je het been ontspannen houdt is er niks aan de hand. Merk bij mijzelf dat ik zo bezig ben met de spuit zelf dat ik onbewust me spier lichtelijk aanspan. Dan even rustig ademen en zorgen dat de spier ontspannen is en blijft.
Voel je later een llicht steekje op die plek als je het aanspant. Dan heb je goed gezet. Je kan soms even een lichte druk op de spier zelf voelen. Niks boeiends ofzo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
49 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment