Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LittleMofo View Post
    Valt wel mee als je naar de breedte van mijn heupen kijkt, die zijn namelijk breder dan mijn taille. Bovenlichaam heeft vannatuure bij mij zowiso een breed postuur ook alsje het vet er niet bij zal zien.
    Ik heb een taille van 97cm maar ben wel 1,92m.
    Originally posted by LittleMofo View Post
    Ondertussen in mijn benchpress iig met 10kg gestegen als je vanaf 8 reps rekend.
    Db sholderpress is 4kg gestegen per arm als je rekend vanaf 6 reps
    Squat blijft iig hangen want die kan ik nu amper doen.
    Bor is gestegen met 10kg alsje rekend vanaf 6 reps en strikt. rug paralel aan de grond geen cheaten.
    80kg bench press is niet echt veel, vooral wanneer je AS gebruikt.

Comment

Valt wel mee als je naar de breedte van mijn heupen kijkt, die zijn namelijk breder dan mijn taille. Bovenlichaam heeft vannatuure bij mij zowiso een breed postuur ook alsje het vet er niet bij zal zien.
      Nou, ik vind dat Snuff wel gelijk heeft..
      Ik ben 184lang en mijn middel is nog lang geen 90cm hoor...
      Of zal dat komen omdat mijn bovenlichaam minder is dan die van jou?

Comment

• In wekelijkheid zijn de stijgingen nog hoger eingelijk, want ik reken nu met 3 wekrsetjes met 1 gewicht.
        Alsik daar 1 setje voluit van zoumaken magik er nog wel 5-10kg bij rekenen, maa rik ga voor volume, dit heeft altijd al beter voor mij gewerkt.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
          Nou, ik vind dat Snuff wel gelijk heeft..
          Ik ben 184lang en mijn middel is nog lang geen 90cm hoor...
          Of zal dat komen omdat mijn bovenlichaam minder is dan die van jou?
          Dat zeg ik niet maar ik heb van nature een breed postuur, Al ik op 10% zal zitten zou ik rond de 90cm zijn schat ik

Comment

• Heb net ookff weer eenfototje van mij rug gemaakt maar damn, ik zeg niets haha.

Comment

Heb net ookff weer eenfototje van mij rug gemaakt maar damn, ik zeg niets haha.
              Waarom niet van de voorkant dan???
              En kom nou niet aan met je vachtje.

Comment

• Jeps vachtje daar gaik niet mee staan poseren.
                Enkel in hemt

Comment

• Op het moment eet ook ook 4 pijnstiller per dag, die winstol benkt mijn pijngrens wel een stuk naar beneden, voel iedere pomp en iedere foute bweging, vooral mijn ondrrug doet tijdens deze periode erg pijn. Hopelijk hou het op na dat ik gestop ben met winstrol.

Comment

• Je eet 4 pijnstillers per dag...
                    knappe conclusie die je trekt dat het vervolgens Winstrol is dat je pijngrens verlaagd

Comment

• Wil je zeggen dat het niet zo is dan het staat namelijk in de medische bijsluiter van stanozolol, ook zeggen de gurus het. Dus ik ga er maar van uit dat het wel degelijk klopt

Comment

• Zoek maar eens op google, en dan moet je intypen "stanozolol unieke eigenschappen"
                        Onder de naam BIG CAT deze gozer is een guru wat aas betreft weet er gewoon alles van.

Comment

• Die pijn in je onderrug heeft denk ik een heel andere oorzaak...
                          Groeten

Comment

• Heeft meerdere oorzaken gebruik vina winstrol en een slechte onderrug,
                            Maar goed er word aankomende donderdag door een arts na gekeken en ik ga er net zo lang op door tot ik een scan kan krijgen of een fototje, want zit er nu al bijna 20 jaar mee. En ik ben er al eerdr mee heen gewwst maar hij zij dat het alleen maar overbelasting is, daar beni k he tnu dus niet meer mee eens. Het is net of er af en tie een groot mes in de kern van mijn wervel zit want daar kom t de pijn ook weg.

Comment

• Ik denk persoonlijk zelf dat ik geen tot weining schokdempers of knars tussen de wervels meer heb zitten, het is er tussenweg geseten zeg maar door de jaren heen.
                              Of het is spit, het is iig een chronisch iets

Comment

• Gisteren een paar pr's op de rug training, Ik doe tegenwoordig alleen nog maar het laatste setje een pandly row, ik krijg namelijk te horen dat ik voor meer massa geen spanning eraf moet halen ofzo,
                                maar voor de verandering die ik dus de standarb bor, maar wat ben ik hier ook sterk in geworden vind ik de standarb bor vond ik namelijk vele malen zwaarder dan pendlay row.

Bor gisteren 5x80kg pr, hiermee ben ik nooit boven de 70kg uitgekomen (rug paralel met de grond zoals het hoord en geen halve rom 45 graden rows, dat is geen row vind ik
                                Pendlay stikt 4x 90kg ook een pr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X