Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by LittleMofo View PostValt wel mee als je naar de breedte van mijn heupen kijkt, die zijn namelijk breder dan mijn taille. Bovenlichaam heeft vannatuure bij mij zowiso een breed postuur ook alsje het vet er niet bij zal zien.
Ik ben 184lang en mijn middel is nog lang geen 90cm hoor...
Of zal dat komen omdat mijn bovenlichaam minder is dan die van jou?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNou, ik vind dat Snuff wel gelijk heeft..
Ik ben 184lang en mijn middel is nog lang geen 90cm hoor...
Of zal dat komen omdat mijn bovenlichaam minder is dan die van jou?
Comment
-
Heeft meerdere oorzaken gebruik vina winstrol en een slechte onderrug,
Maar goed er word aankomende donderdag door een arts na gekeken en ik ga er net zo lang op door tot ik een scan kan krijgen of een fototje, want zit er nu al bijna 20 jaar mee. En ik ben er al eerdr mee heen gewwst maar hij zij dat het alleen maar overbelasting is, daar beni k he tnu dus niet meer mee eens. Het is net of er af en tie een groot mes in de kern van mijn wervel zit want daar kom t de pijn ook weg.
Comment
-
Gisteren een paar pr's op de rug training, Ik doe tegenwoordig alleen nog maar het laatste setje een pandly row, ik krijg namelijk te horen dat ik voor meer massa geen spanning eraf moet halen ofzo,
maar voor de verandering die ik dus de standarb bor, maar wat ben ik hier ook sterk in geworden vind ik de standarb bor vond ik namelijk vele malen zwaarder dan pendlay row.
Bor gisteren 5x80kg pr, hiermee ben ik nooit boven de 70kg uitgekomen (rug paralel met de grond zoals het hoord en geen halve rom 45 graden rows, dat is geen row vind ik
Pendlay stikt 4x 90kg ook een pr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment