Het bestaat niet dat je met een juiste Pendlay row, meer wegkrijgt dan met een BOR.
Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juist omdat je bij de Pendlay een deadstop hebt, en je niet kunt cheaten zoals hij bedoeld is, en je rug paralel aan de grond is, waardoor de belasting het hoogst is (kg per kg dan), is die gegarandeerd zwaarder dan de BOR. Zo niet, dan doe je hem niet goed."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
eensch met General. Onmogelijk dat een Pendlay Row meer gedaan kan worden dan een Bent over Row. Zelf doe ik een BoR met 100-110kg voor 10reps. Met een Pendlay Row kan ik net 85-90kg er mee. Denk dat er wel weer een technisch probleempje zit of dat je de verkeerde oefeningen de verkeerde naam geeft.
Bij BoR sta je rechtop en kun je lekker rowen zonder problemen. Je hebt nog klein beetje momentum of minimale leg drive die kan helpen als het nodig is. Bij Pendlay Row is je rug horizontaal aan de grond. Je trekt iedere rep vanuit pure stilstand het gewicht van de grond met je armen. Geen leg drive, geen momentum...niks. Het is gewoon veel zwaarder.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posteensch met General. Onmogelijk dat een Pendlay Row meer gedaan kan worden dan een Bent over Row. Zelf doe ik een BoR met 100-110kg voor 10reps. Met een Pendlay Row kan ik net 85-90kg er mee. Denk dat er wel weer een technisch probleempje zit of dat je de verkeerde oefeningen de verkeerde naam geeft.
Bij BoR sta je rechtop en kun je lekker rowen zonder problemen. Je hebt nog klein beetje momentum of minimale leg drive die kan helpen als het nodig is. Bij Pendlay Row is je rug horizontaal aan de grond. Je trekt iedere rep vanuit pure stilstand het gewicht van de grond met je armen. Geen leg drive, geen momentum...niks. Het is gewoon veel zwaarder.
Ik ben net bij de dokter geweest met mijn ruch klachten en hij vind mijn rug te hol.
Het heeft verder niets met de spieren te maken want het straalt ook nergens heem volgens hem zit het in de kern van mijn wervel, en hij heeft mij doorverwezen naar een fisio om te kijken welke oefeningen ik nog mag doen.
Ook ziet de dokter dat ik veel te hard ben gaan groeien, hij schrok er zelf van.
En dit is allemaal extra belasting voor mijn rug, hij kent namelijk mijn hele fam en zegt dat dit postuur niet in mijn fam voor komtLast edited by LittleMofo; 04-02-2010, 15:13.
Comment
-
Links ziet er best goed uit zie ik. Maar heb je geen grotere versie? Is beetje lastig te zien, nogal kleine foto. Maar nogmaals, voor wat ik kan zien ziet het er niet verkeerd uit. Duidelijke vorm in je rug.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Deze is 5 jaar trug of 4 jaar trug
Deze foto is van 2 jaar trug geloof ik of anderhalf jaar
Deze is van nu
Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 23:35.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment