Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het bestaat niet dat je met een juiste Pendlay row, meer wegkrijgt dan met een BOR.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Dat bestaat wel, bor is vele malen zwaarder omdat jeer continu spanning op houd, en niet op de grond laat rusten. Of zal dit per persoon verschillen. Penslys ben ik zowiso wel sterker in omdat ik die altijd deed. Bor heik al in jaren niet meer zwaar gedaan, dit kan het ook zijn.

Comment

• Juist omdat je bij de Pendlay een deadstop hebt, en je niet kunt cheaten zoals hij bedoeld is, en je rug paralel aan de grond is, waardoor de belasting het hoogst is (kg per kg dan), is die gegarandeerd zwaarder dan de BOR. Zo niet, dan doe je hem niet goed.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• eensch met General. Onmogelijk dat een Pendlay Row meer gedaan kan worden dan een Bent over Row. Zelf doe ik een BoR met 100-110kg voor 10reps. Met een Pendlay Row kan ik net 85-90kg er mee. Denk dat er wel weer een technisch probleempje zit of dat je de verkeerde oefeningen de verkeerde naam geeft.

Bij BoR sta je rechtop en kun je lekker rowen zonder problemen. Je hebt nog klein beetje momentum of minimale leg drive die kan helpen als het nodig is. Bij Pendlay Row is je rug horizontaal aan de grond. Je trekt iedere rep vanuit pure stilstand het gewicht van de grond met je armen. Geen leg drive, geen momentum...niks. Het is gewoon veel zwaarder.

Comment

• Hij doet die bor ook wel evenwijdig met de grond. Dus zijn bor is eigenlijk een pendlay row zonder deadstop, zo interpreteer ik het toch.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              eensch met General. Onmogelijk dat een Pendlay Row meer gedaan kan worden dan een Bent over Row. Zelf doe ik een BoR met 100-110kg voor 10reps. Met een Pendlay Row kan ik net 85-90kg er mee. Denk dat er wel weer een technisch probleempje zit of dat je de verkeerde oefeningen de verkeerde naam geeft.

Bij BoR sta je rechtop en kun je lekker rowen zonder problemen. Je hebt nog klein beetje momentum of minimale leg drive die kan helpen als het nodig is. Bij Pendlay Row is je rug horizontaal aan de grond. Je trekt iedere rep vanuit pure stilstand het gewicht van de grond met je armen. Geen leg drive, geen momentum...niks. Het is gewoon veel zwaarder.
              Ik hou bij bijde de rug horizontaal maar ben gewoon sterker in pendlay omdat ik deze veel vaker heb gedaan en bor al jaren daar voor niet meer heb gedaan. Dit is het denk ik. Verde doe ik de oefeningen zonder legdrive alleen vind ik de oefening met deadstop lichter want je krijgt heel ff rust zoals bij de pendlay, een row met de rug recht vind ik geen row.

Ik ben net bij de dokter geweest met mijn ruch klachten en hij vind mijn rug te hol.
              Het heeft verder niets met de spieren te maken want het straalt ook nergens heem volgens hem zit het in de kern van mijn wervel, en hij heeft mij doorverwezen naar een fisio om te kijken welke oefeningen ik nog mag doen.

Ook ziet de dokter dat ik veel te hard ben gaan groeien, hij schrok er zelf van.
              En dit is allemaal extra belasting voor mijn rug, hij kent namelijk mijn hele fam en zegt dat dit postuur niet in mijn fam voor komt
              Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 15:13.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                Hij doet die bor ook wel evenwijdig met de grond. Dus zijn bor is eigenlijk een pendlay row zonder deadstop, zo interpreteer ik het toch.
                Idd klopt, ik heb er zelfs nog filpjes van beide oefeninngen van afgelopen dinsdag

Comment

• postne maar die hap, wanneer ga je trouwens trainen met Andries, hij had het over jou?
                  Groeten

Comment

• 4e week Linker foto is nieuw rechterfote 2 week trug

Comment

• vijne lichtinval zeg...
                      je taille lijkt volgens mij wel iets minder, maar is slecht te zien
                      Groeten

Comment

• Links ziet er best goed uit zie ik. Maar heb je geen grotere versie? Is beetje lastig te zien, nogal kleine foto. Maar nogmaals, voor wat ik kan zien ziet het er niet verkeerd uit. Duidelijke vorm in je rug.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

• tering wat een rug zeg
                          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

• Mmmm ik heb helaas niet de optie om de foto's groter te maken, als ik dat die gaat de scherpte meer weg en word alles wazig. Licht invl is idd kloten zelfde camera en zelfde licht en plaats.

Comment

• Deze is 5 jaar trug of 4 jaar trug

Deze foto is van 2 jaar trug geloof ik of anderhalf jaar

Deze is van nu
                              Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 23:35.

Comment

• Nu is het wat beter te zien. Nogmaals, ziet er goed uit. Stevige rug al.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X