Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kan wel kotsen hoor. Is wel een aantal jaren terug toen ik teveel had gezopen
    Denk dat ik een sterke maag heb......of ik train niet hard genoeg:P
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Heb ook wel is staan kotsen tijdens een beentraining hoor. En dat was niet eens op nuchtere maag. Gewoon doorspoelen en weer verder gaan.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Nou dat herken ik ook wel hoor... Ben al blij als ik niet misselijk word zeg whaaahahaha...
        En ja dan heb je toch graag iets in je maag..
        Heb al eens wat keren alleen gal gehad, nee brand je strot uit en je kan amper nog slikken..
        Dan wens je dat je wat had gegeten joh, op je blote knieen..
        En toch doe ik het regelmatig nog, trainen op n nuchtere maag.....

Comment

• Ik ben gisteren een beetje fout bezig geweest, nu heb ik 4 flesjes bier gehad, daar maak ik mij nog niet zo druk om, maar ik heb mij laten verlijden door een dikke cokejoint, ik ga mezelf daar voor op mijn flikker geven door 2 weken niet te mogen stappen of bij vrienden te komen in het weekend.

Edit gaat pas in na mijn verjaardag want die komt ook over 2 week, mijn feestje dan he
          Last edited by LittleMofo; 07-02-2010, 18:23.

Comment

• Dan mag ik voor straf wel jouw voto als avatar he?
            Groeten

Comment

• Hahahha jawel hoor......

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                Ik ben gisteren een beetje fout bezig geweest, nu heb ik 4 flesjes bier gehad, daar maak ik mij nog niet zo druk om, maar ik heb mij laten verlijden door een dikke cokejoint, ik ga mezelf daar voor op mijn flikker geven door 2 weken niet te mogen stappen of bij vrienden te komen in het weekend.

Edit gaat pas in na mijn verjaardag want die komt ook over 2 week, mijn feestje dan he
                Wat vind ik hiervan? Nee ik zeg er niets van, ik ben gewoon sprakeloos

Comment

• Zo serieus ben je dus niet bezig met je sport.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    Dan mag ik voor straf wel jouw voto als avatar he?
                    Lol.

Is dit niet meer een straf voor jou?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Zo serieus ben je dus niet bezig met je sport.
                      Inderdaad. Leuke is het geklaag van tijd tot tijd dat hij niet veel vet verliest terwijl ik met dezelfde middelen, andere dosering, iets meer dan 1% vet per week verlies en nog steeds in massa+kracht blijf toe nemen hehe.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Dan mag ik voor straf wel jouw voto als avatar he?

Luppie gaat nog een keer dood voor hij 50 is.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• mag ik op je verjaardach komen, kunnen we over vitness praten
                          Groeten

Comment

• Lol jongens overdrijven is ook een vak, ik ga één keer een beetje de mist in met wat coke roken.
                            Dit gebeurd normaal ook niet en ook geen gewoonte normaal. Ik denk dat je best wel een keer af en toe wat fouts mag doen en nadeelig zal het wel niet zijn voor één keer. Hoeveel bodybuilders in de top doen dit wel eens niet af en toe. Idd best wel veel podium atleten nemen wel eens drugs. Afvallen gaat traoegens zoals het moet en gainen ook.

Comment

• en zoals wel vaker gezegd moet jij, met kut genen, je niet gaan vergelijken met gasten die super genen hebben.

Comment

• Dat doe ik ook niet, ik ga het ook niet weer gebruiken. Ik baal er ook van dat ik niet volgens mijn boekje heb geleeft gisteren avond. Je hebt gelijk vriend. Ik wist niet
                                dat ik kut genen had.

Edit

Gelukkig ben ik iig niet brak van die sooi.
                                Last edited by LittleMofo; 07-02-2010, 20:30.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X