Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou dat herken ik ook wel hoor... Ben al blij als ik niet misselijk word zeg whaaahahaha...
En ja dan heb je toch graag iets in je maag..
Heb al eens wat keren alleen gal gehad, nee brand je strot uit en je kan amper nog slikken..
Dan wens je dat je wat had gegeten joh, op je blote knieen..
En toch doe ik het regelmatig nog, trainen op n nuchtere maag.....
Ik ben gisteren een beetje fout bezig geweest, nu heb ik 4 flesjes bier gehad, daar maak ik mij nog niet zo druk om, maar ik heb mij laten verlijden door een dikke cokejoint, ik ga mezelf daar voor op mijn flikker geven door 2 weken niet te mogen stappen of bij vrienden te komen in het weekend.
Edit gaat pas in na mijn verjaardag want die komt ook over 2 week, mijn feestje dan he
Ik ben gisteren een beetje fout bezig geweest, nu heb ik 4 flesjes bier gehad, daar maak ik mij nog niet zo druk om, maar ik heb mij laten verlijden door een dikke cokejoint, ik ga mezelf daar voor op mijn flikker geven door 2 weken niet te mogen stappen of bij vrienden te komen in het weekend.
Edit gaat pas in na mijn verjaardag want die komt ook over 2 week, mijn feestje dan he
Wat vind ik hiervan? Nee ik zeg er niets van, ik ben gewoon sprakeloos
Inderdaad. Leuke is het geklaag van tijd tot tijd dat hij niet veel vet verliest terwijl ik met dezelfde middelen, andere dosering, iets meer dan 1% vet per week verlies en nog steeds in massa+kracht blijf toe nemen hehe.
Dat doe ik ook niet, ik ga het ook niet weer gebruiken. Ik baal er ook van dat ik niet volgens mijn boekje heb geleeft gisteren avond. Je hebt gelijk vriend. Ik wist niet
dat ik kut genen had.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment