Test E + winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nicolas316 View Post
    Tja dit is niet echt goede vergelijking maarja probleem is dat ik gewoon ass big as i can get wil worden in +-5jaar... mja doe dan wel 12weeks on 12weeks of voor tijdje
    Het is een wereldvergelijking. Jij vergelijkt jezelf met een paar uitzonderingen, terwijl je je daar helemaal niet mee hebt te vergelijken. Jij bent geen pro. Jij bent jonger. Jij staat niet onder medisch toezicht. Jij hebt geen flauw idee wat je doet. Je weet niet wat de effecten zijn.

Je gaat jezelf echt nog eens hard tegenkomen als dit jouw manier van verstandig zijn is.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• KIjk het grote probleem zit zo in elkaar als ik nu doorkuur stopt deze in april dan zou ik tot eind juni off gaan en dan gewoon weer on voor 3maand omdat ik dan 3maanden vakantie heb en lekker hard kan knallen en vreten wanneer ik wil en geen zorgen hoef te maken om school enzo... en dan gewoon weer +-5maand off dit is toch zo gek niet ofwel?

Comment

• Hartstikke fijn allemaal, maar ik vind het een stom plan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Het plan om tijdens een kuur een bijstof te gaan plaatsen die niet gepland staat is dom.

Het plan om nu gewoon 10 weken de oorspronkelijke kuur af te maken. Dan tot eind Juni rust te nemen en dan 3 weken (12 weken) kuren en dan van begin af aan bijstof er bij te doen is een redelijk plan. Time on-off is niet alleen de weken van de kuur, maar ook de na-kuur er bij rekenen.

Je gebruikt ook geen HGH e.d. dus zou zo wie niet zo snel beslissen om langer te kuren dan 10-12 weken.

Jezelf vergelijken met pro's is de domste fout die je kan maken. Luppie deed dit ook...dombo.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Het plan om tijdens een kuur een bijstof te gaan plaatsen die niet gepland staat is dom.

Het plan om nu gewoon 10 weken de oorspronkelijke kuur af te maken. Dan tot eind Juni rust te nemen en dan 3 weken (12 weken) kuren en dan van begin af aan bijstof er bij te doen is een redelijk plan. Time on-off is niet alleen de weken van de kuur, maar ook de na-kuur er bij rekenen.

Je gebruikt ook geen HGH e.d. dus zou zo wie niet zo snel beslissen om langer te kuren dan 10-12 weken.

Jezelf vergelijken met pro's is de domste fout die je kan maken. Luppie deed dit ook...dombo.
            Oke dan blijf ik gewoon op test e only... tot april. Dan 1maandje goed blijven doorvreten en lichte cut en dan eind juni volle bulk heb al wat gepland:

1-5 anavar 50mg Pd
            1-10 test e 500mg ew
            1-8 deca 200mg ew
            nakuur
            4weekjes nolva 20mg pd

Heb gewoon et gevoel dat die test e @ 250mg te licht is voor een 90kg+ wegend. Merk wel wat krachtgains maar is niet zo spectaculair...

Comment

• Ik begon je tpoic met een positieve instelling te lezen, maar dat duurde niet lang.

Je wilt huge als een MF worden, maar denk je daarbij niet aan je gezondheid????

Als je nu al zo snel achter elkaar een tweede kuur neemt, hoeveel wil je er dan in de toekomst gaan nemen.

Konstant on-off? lekker slim.

Dit zijn middelen die je met verstand moet gebruiken en waar je verzichtig mee moet zijn.

Daarnaast moet je geduld hebben als je huge wilt worden en niet denken: och ik pak een paar kuurtjes achter elkaar en ik ben Jay.

Forget it!!!!!!!
              I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                Ik begon je tpoic met een positieve instelling te lezen, maar dat duurde niet lang.

Je wilt huge als een MF worden, maar denk je daarbij niet aan je gezondheid????

Als je nu al zo snel achter elkaar een tweede kuur neemt, hoeveel wil je er dan in de toekomst gaan nemen.

Konstant on-off? lekker slim.

Dit zijn middelen die je met verstand moet gebruiken en waar je verzichtig mee moet zijn.

Daarnaast moet je geduld hebben als je huge wilt worden en niet denken: och ik pak een paar kuurtjes achter elkaar en ik ben Jay.

Forget it!!!!!!!

Dat denk ik zeker niet ik ben gewoon van de gedachte dat ik wat moest leren uit kuur 1 en dit lukt nu toch wel behoorlijk... Geen pijn na injects meer geen flu en stress meer ik word alles wat gewoon ook merk ik dat het pas na week 5-6 wat verandert in de massa eens zien wat het nog kan doen in 4weekjes... ik hoop toch zeker op +-3kg...mooie mass

Comment

• Het feit dat je leert uit je eerste kuur, wil niet zeggen dat je met die kennis meteen een nieuwe moet starten.

Tuurlijk is het harstikke mooi om goed uit een kuur te komen, daar doen we het allemaal voor incl. mijzelf.

Maar de eerste kuur geeft altijd resultaten mits je het allemaal goed doet.

Waar ik je voor wil waarschuwen, is dat je niet moet denken dat je alleen door kuren groot wordt.
                  Dit is een levenstijl die je moet aanpassen op alle fronten en niet alleen met steroiden.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                    Het feit dat je leert uit je eerste kuur, wil niet zeggen dat je met die kennis meteen een nieuwe moet starten.

Tuurlijk is het harstikke mooi om goed uit een kuur te komen, daar doen we het allemaal voor incl. mijzelf.

Maar de eerste kuur geeft altijd resultaten mits je het allemaal goed doet.

Waar ik je voor wil waarschuwen, is dat je niet moet denken dat je alleen door kuren groot wordt.
                    Dit is een levenstijl die je moet aanpassen op alle fronten en niet alleen met steroiden.

Tja je kan niet echt zeggen dat ik er niet voor leef... Drink geen alcohol,geen drugs... Voeding altijd meals nemen nooit 1 skippen... Trainen alsk ziek ben en min 4-5*per week knallen in de gym. En 378eiwitten pD

Comment

• Poep jij onder toezicht?
                      Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Poep jij onder toezicht?
                        Lijkt mij duidelijk.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Poep jij onder toezicht?
                          hoe bedoel je?

Comment

• inject 10 verliep vlot morgen ga ik mij weer wegen hopelijk een kg er bij

Comment

• oke inject 11 gezet en bw staat nu op zo'n 102.4kg bf is lichtjes omhoog maarja... overdag sta ik redelijk bol en vol :P maar sochtends sta ik superscherp best raar :s overegens weeg ik savonds +-3-4kg meer :S

Comment

• inject 12 nog 4 te gaan en dan isset uit met de pret dus nog +-1maand plezier ik ga proberen nog kilootje of 2 te pakken en eitjes droger te worden!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X