Test E + winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, als je de HIT workouts leest ben je niet onder de indruk. Had ik ook niet. Als je ze doet is wankelen echt het juiste woord. Je bent binnen tien mins zo klaar, maar het is echt janken hoor.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ja, als je de HIT workouts leest ben je niet onder de indruk. Had ik ook niet. Als je ze doet is wankelen echt het juiste woord. Je bent binnen tien mins zo klaar, maar het is echt janken hoor.
      Hm allright, misschien dat ik het eens een keertje ga uitproberen, zien hoe zwaar het is.

Comment

@ general ix wow wat ben jij snel aangevallen zeg... Graag wat meer beschaafdheid?

Comment

Originally posted by nicolas316 View Post
          @ general ix wow wat ben jij snel aangevallen zeg... Graag wat meer beschaafdheid?
          Luister Nic, denk dat Gen een beetje ziek wordt van personen die een beetje droger willen worden en dan maar gelijk naar zeer heftige steroiden willen grijpen. Je kunt ook wat droger worden door je voeding en training daarop af te stemmen, daar heb je echt geen AS voor nodig bro.

Comment

Tja best begrijplijk, maar het zou jammer zijn dat ik na de kuur gelijk moet cutten want dan gaat mijn zuur verdiende massa weg ...

Comment

Een goedere voorbereiding vriend. Ben 't eigelijk best met Gen eens. Denk de meeste wel hier.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Luister Nic, denk dat Gen een beetje ziek wordt van personen die een beetje droger willen worden en dan maar gelijk naar zeer heftige steroiden willen grijpen. Je kunt ook wat droger worden door je voeding en training daarop af te stemmen, daar heb je echt geen AS voor nodig bro.
                Exactement.

Tja best begrijplijk, maar het zou jammer zijn dat ik na de kuur gelijk moet cutten want dan gaat mijn zuur verdiende massa weg ...
                Dan kun je beter in je kuur cutten he.

@ Sch00m
                Dank.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Waarom denk je dat?

Comment

SNuff sann ik meen mij te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat na een kuur je meot proberen alles vast te houden en enkele weken flink te eten na de kuur zodat je je gains vast zet.

Nog effe iets is het ook niet zo dat alsje clean bulkt dus nu bv 3200kcals. Je na +-8weken vanzelf wat droger word? Door de spiermassa die erbij is.?

Comment

SNuff sann ik meen mij te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat na een kuur je meot proberen alles vast te houden en enkele weken flink te eten na de kuur zodat je je gains vast zet.

Nog effe iets is het ook niet zo dat alsje clean bulkt dus nu bv 3200kcals. Je na +-8weken vanzelf wat droger word? Door de spiermassa die erbij is.?
                      Neem aan dat je het nu over een bulk-kuur hebt toch?
                      Voor zover ik weet neemt je voedsel-intake enkel maar toe wanneer je zwaarder wordt.
                      De hoeveelheid calorieen die jij naar binnen werkt aan het einde van je kuur houd je aan, dus niet meer gaan eten.
                      Testosteron zorgt ook voor een stukje vet-afname, wanneer de laatste inject is uitgewerkt moet jou eigen produktie weer op gang komen en dat is bij lange na niet wat jij ingespoten hebt. Dus dat stukje vetverbranding komt te vervallen. Als jij dan ook nog meer gaat eten kom je aan maar verwacht niet dat dat spiermassa is, maar vet. Correct me if I'm wrong guys.

Over het tweede gedeelte kan ik je meedelen dat hoe meer vetvrije massa je krijgt, deste meer zakt jou BF, maar dat wil niet zeggen dat je droger wordt.

Comment

Of je de vetverbranding buiten de afweging moet laten met testosteron hangt ervan af hoe lang je test gebruikt. Qua opstarten is er geloof ik weinig verschil tussen twaalf en twintig weken, en dan ben je relatief wel beter uit. Maar het is onzin om test te gebruiken ter verbranding van vet, daarvoor kun je beter gewoon diëten en de test gebruiken om je spiermassa vast te houden.

En als je bf zakt, word je droger. Je krijgt alleen niet minder vetmassa in totaal.

sigpic

Comment

Zelf zat ik er ook aan te denken om de laatste 5weken van mijn kuurtje iets pittiger te maken en er 300mg primo bij te zetten? Bad idea of kan eht toch een goede toevoeging zijn?

Comment

Zelf zat ik er ook aan te denken om de laatste 5weken van mijn kuurtje iets pittiger te maken en er 300mg primo bij te zetten? Bad idea of kan eht toch een goede toevoeging zijn?
                            Hey kerel, luister eens eventjes.
                            Het is je eerste kuur, je weet totaal niet hoe jij op AS gaat reageren.
                            Mocht je vrij gevoelig zijn en verschillende stoffen gaan gebruiken zul je niet weten voor wat jij zo gevoelig bent.
                            Dus wees nou verstandig en houd het op een basis-kuur.
                            Met wat meer ervaring kun je na deze altijd verder met een volgende.

Comment

halverwege je kuur opeens een bijstof bij zetten of veranderen is niet slim.
                              beslis van te voren of je gaat bulken of cutten met AS ondersteuning en niet dat halfslachtige van ene week dit, andere week dat

Comment

mja ik ebgin te twijfelen velen zeggen dat 250mg test e te weinig is :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X