Wahah vandaag weer lekker gevreten en geknalt morgen komt spuit 5 erin Kijk er al naar uit ^^
Test E + winny
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Posthoeveel kcal ga je nou nemen?
zou toch echt met jou gewicht boven die 4000 gaan zitten zeker tijdens een kuur. weet verder niet wat je arbeidstoeslag is. maar heb zelf met mijn bijna 80 kilo al 3400 kcal nodig om niet af te vallen. (loop wel de hele dag etc)
anyways vetten iig naar 100 gram. kan je zeker tijdens je kuur best hebben
ALs ik naar veel mensen had geluisterd had ik nu een enorme pens gehad, gelukkig ken ik mijn eingen lichaam nu redelijk goed en wat wel en niet voor mij werkt, ik vind dus dat klaeloos tegen iedereen zegen bulken dat dat niet altijd voor iedereen geld om goed massa te kunnen gainen, je hebt er uitschieters bij die dan alleen maar vetter worden en niet exta vvm daar mee winnen, deze mensen kunnen beter net boven onderhoud eten en massa gainen op onderhoud werkt ook prima. Het gaat niet om het overschot, maar dat je voldoende weiwitten eet om spieren te kunnen laten herstellen, dit laatste gebeurd zelfs nog onder onderhoud, alleen word vvm erbij pakken dan wel moeilijker, maar het word totaal niet uitgesteld als je alles goed voorelkaar hebt
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostTijdens een kuur ga ik zelf helemaal niet meer bulken, ik ben er goed achter dat bulken voor mij niet werkt, het werkt wel maar de vvm die ik er mee pak is net zo veel als ik 500 cals boven inderhoud ga eten of zelfs 1000 cals. Het eenige verschil is de extra vetmassa die ik mee pak. En waarom zou ik dat mee willen pakken als he took zonder kan?
ALs ik naar veel mensen had geluisterd had ik nu een enorme pens gehad, gelukkig ken ik mijn eingen lichaam nu redelijk goed en wat wel en niet voor mij werkt, ik vind dus dat klaeloos tegen iedereen zegen bulken dat dat niet altijd voor iedereen geld om goed massa te kunnen gainen, je hebt er uitschieters bij die dan alleen maar vetter worden en niet exta vvm daar mee winnen, deze mensen kunnen beter net boven onderhoud eten en massa gainen op onderhoud werkt ook prima. Het gaat niet om het overschot, maar dat je voldoende weiwitten eet om spieren te kunnen laten herstellen, dit laatste gebeurd zelfs nog onder onderhoud, alleen word vvm erbij pakken dan wel moeilijker, maar het word totaal niet uitgesteld als je alles goed voorelkaar hebtThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostIk denk eerder dat je gewoon een kut voedingschema hebt en misschien wel veel te hoog boven je behoefte eet. Misschien zit je wel helemaal mis met het berekenen van je behoefte. Ieder mens is anders maar de basis is precies hetzelfde. Jij komt niet van een andere planeet toch? Waarom heb jij dan alles anders dan de rest hier op BN. Het kan NOOIT dat je net zo veel massa pakt als je onder onderhoud eet dan dat je er boven eet. On-fucking-mogelijk.
Ik zit verder niet mis met het brekenen van mijn behoeft, Ik kom aan vanaf 2500-2800 cals. Op 2500 cals sta ik een beetje stil dus wat mijn behoefte is weet ik wel degelijk. Nu tijdens een kuur is het vrij logies dat je aankomt onder onderhoud. Zit er daawerkelijk 500 cals onder anders kan ik ook geen 5% in bf zijn gezakt en vvm hebben gegaind te gelijkertijd. Ik ken mijn lichaam nu pas ongeveer. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Ik weet iig ook dat bulken voor mij geen must is omvvm te gainen, dus jah dat betekend dat ik redelijk de boel onder contole heb en weet hoe mijn lichaam werk. Ik ga hier verder niet over discuseren want ik weet dat ik mijn gelijk heb. Kijk als ik niet kuurde kwam ik natuurlijk geen vvm aan als ik 500 cals onder onderhoud zit, dat weet ik ook. Maa rik ben niet iemand die dan ook vvm gaat verliezen als ik mijn eiwitten op orde heb. Mijn onderhoud word wel langzaam hoger nu ik meer vvm heb, het kan dus maar zo zijn dat mijn onderhoud nu 2800 cals is. Alleen dga ik dat niet meer berekenen via een tabelletje maar met eten en meten.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostIk denk eerder dat je gewoon een kut voedingschema hebt en misschien wel veel te hoog boven je behoefte eet. Misschien zit je wel helemaal mis met het berekenen van je behoefte. Ieder mens is anders maar de basis is precies hetzelfde. Jij komt niet van een andere planeet toch? Waarom heb jij dan alles anders dan de rest hier op BN. Het kan NOOIT dat je net zo veel massa pakt als je onder onderhoud eet dan dat je er boven eet. On-fucking-mogelijk.
KUT voeding schema heb ik zeker.
maaltijd 1
60 gram brinta met magere melk 300cc 50 gram whey met water
1appel
Maaltijd 2
2 hele eireren 2 ei-eiwitten 200 gram groenten
Maaltijd 3
150-200 bram biefstuk 30 gram casewnoten
Maaltijd 4
2a3 kleine aardapelen beetje rijst of een beetje pasta
150 gram kifpilet
1 eetlepel olijfolie
200 gram goenten
Maaltijd 5
1 banaan alleen na de training
200 gram koolvis of 130 gram tonijn
2 snee brood bruin of 75 gram basmati rijst
nog wat groenten hooguit 200 gram
Maaltijd 6
500 gram magere kwark 10.3 gram eiwit per 100 gram
Mijn voeding is dus prima op niveau, het eenige wat er kan zijn is dat ik vrij makkelijk massa gain en daar voor is geen cals overschot nodig.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostHet kan NOOIT dat je net zo veel massa pakt als je onder onderhoud eet dan dat je er boven eet. On-fucking-mogelijk.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Er word om gevraagt of iig zo over gepraat dat het een kut schema zou zijn.Ik moet daar toch wel ff duidelijkheid in maken dat het niet zo is. Anders blijf ik een slechte naam houden hier .
Sorry TS maar somigen kunnen iritant zijn datik er dik op in ga, en weetik ook niet of het juist een grap was of eenechte bedoeling, want zo zijn de mensen hier op het forum en op meerdervooral bb forums, de frustraties lopen iif op dif soort fora altijd goed op
Comment
-
Originally posted by nicolas316 View PostHEbben de mensen hier ook soms last van snachts hevige zweetbuien? Dam dat voelt echt stom kom je wakker in een nat bed :S
Ik heb een tijd gehad dat ik op de lakens wat talkpoeder strooide om het eerste zweet op te vangen. Meestal hiel het goed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: