Voor een beginner kan dat genoeg zijn. 250 of 500 is een goede hoeveelheid om kennis te maken.
Test E + winny
Collapse
X
-
Originally posted by nicolas316 View Postm-a-r-c thnx hehe ivm je spuiten haal die gewoon in een apotheker en zeg desnoods dat je die nodig hebt voor vit b 12 injectie. Als ze vragen waarom je ze nodig hebt dan zeg je gewoon om ze te zetteN? en als ze niet willen geven andre apotheek!
Comment
-
The phoenix ik rijd gewoon van apotheek naar apotheek meestal vragen ze niets... Eenige die een keer wat vroeg was een apotheek die van nachtwacht was ik zei aslje niet meegeeft ga ik wil een straatje verderop. 15sec erna zij hij ik heb er niet genoeg liggen. Ik zal ze bestellen mrogen heb je ze.. Alsje niet nerveus overkomt geven ze het zo mee...
Comment
-
Heb nog nooit van mensen in mijn omgeving gehoord dat een apotheker vroeg waar je de naalden voor nodig had, of dat je wel ervaring had met zetten. En ze zijn niks verplicht, zeker het checken van je dossier niet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHeb nog nooit van mensen in mijn omgeving gehoord dat een apotheker vroeg waar je de naalden voor nodig had, of dat je wel ervaring had met zetten. En ze zijn niks verplicht, zeker het checken van je dossier niet.
Comment
-
-
Originally posted by GeneralIx View PostHeb nog nooit van mensen in mijn omgeving gehoord dat een apotheker vroeg waar je de naalden voor nodig had, of dat je wel ervaring had met zetten. En ze zijn niks verplicht, zeker het checken van je dossier niet.
De dok erkende later dat dit een fout was en dat ze blij was dat de apotheker goed opgelet had.. Het kan overal anders zijn maar ik ben blij dat ze wel in mijn dossier kijken.
Als je voor een tube midalgan gaat kan ik me voorstellen dat ze niet in je medicatiegebruik duiken maar afhankelijk van je medicatie heb je kans dat ze het wel doen.
Dus als je ineens voor 100 spuiten en zuigers gaat lijkt me de kans groot dat ze je erover aanspreken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: