Test E + winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor een beginner kan dat genoeg zijn. 250 of 500 is een goede hoeveelheid om kennis te maken.

Comment

ik ga zelf 300 beginnen, eerst maar is kijken hoe me lichaam er op reageert.. ik pak week 1 t/m 4 winny 40 mg per dag en de test 10 weken lang i.p.v. 12.

ik ga zeker je logje volgen

Comment

m-a-r-c thnx hehe ivm je spuiten haal die gewoon in een apotheker en zeg desnoods dat je die nodig hebt voor vit b 12 injectie. Als ze vragen waarom je ze nodig hebt dan zeg je gewoon om ze te zetteN? en als ze niet willen geven andre apotheek!

Comment

Originally posted by nicolas316 View Post
          m-a-r-c thnx hehe ivm je spuiten haal die gewoon in een apotheker en zeg desnoods dat je die nodig hebt voor vit b 12 injectie. Als ze vragen waarom je ze nodig hebt dan zeg je gewoon om ze te zetteN? en als ze niet willen geven andre apotheek!
          Makkelijk gezegd! Een beetje apotheek zal altijd vragen of je ervaring hebt met spuiten en waar je ze voor gaat gebruiken omdat ze verplicht zijn om te kijken in je medisch dossier om te zien of je wel combo's kunt maken ingeval dat je al medicatie gebruikt.

Comment

The phoenix ik rijd gewoon van apotheek naar apotheek meestal vragen ze niets... Eenige die een keer wat vroeg was een apotheek die van nachtwacht was ik zei aslje niet meegeeft ga ik wil een straatje verderop. 15sec erna zij hij ik heb er niet genoeg liggen. Ik zal ze bestellen mrogen heb je ze.. Alsje niet nerveus overkomt geven ze het zo mee...

Comment

Heb nog nooit van mensen in mijn omgeving gehoord dat een apotheker vroeg waar je de naalden voor nodig had, of dat je wel ervaring had met zetten. En ze zijn niks verplicht, zeker het checken van je dossier niet.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Heb nog nooit van mensen in mijn omgeving gehoord dat een apotheker vroeg waar je de naalden voor nodig had, of dat je wel ervaring had met zetten. En ze zijn niks verplicht, zeker het checken van je dossier niet.
                Ik heb 2 vriendinnen die elk in een apotheek werken. En beiden zeiden dat ze van hun manager NOOIT naalden e.d. mogen verkopen aan particulieren.

Comment

is beetje te zien waar je woont zeker? Wij hebben echt + 15apothekers in een straal van 5km elk voert een ander beleid? Ook ken ik een sportarts die aas zou voorschrijven dusja...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Ik heb 2 vriendinnen die elk in een apotheek werken. En beiden zeiden dat ze van hun manager NOOIT naalden e.d. mogen verkopen aan particulieren.
                    Maar heeft de manager daar ook werkelijk ook iets over te zeggen?

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Nou Gen ik kan je zeggen dat dit wel zo is. Ik gebruik medicijnen en telkens als ik nieuwe voorgeschreven krijg word er gekeken wat ik al gebruik om te zien of het samen gaat. Ik heb meegemaakt dat de dok iets voorschreef en de apotheker zei dat dit niet goed te combineren was met wat ik al gebruikte.

De dok erkende later dat dit een fout was en dat ze blij was dat de apotheker goed opgelet had.. Het kan overal anders zijn maar ik ben blij dat ze wel in mijn dossier kijken.

Als je voor een tube midalgan gaat kan ik me voorstellen dat ze niet in je medicatiegebruik duiken maar afhankelijk van je medicatie heb je kans dat ze het wel doen.

Dus als je ineens voor 100 spuiten en zuigers gaat lijkt me de kans groot dat ze je erover aanspreken.

Comment

• phoenix je moet ook niet naar de apo gaan waar je bekend bent gwn doprje verder?

Comment

• Originally posted by nicolas316 View Post
                          phoenix je moet ook niet naar de apo gaan waar je bekend bent gwn doprje verder?

haha grapjas!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            En dan zeg ik dat ze uit hun nek lullen.

Comment

• Ik ook.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Allemaal een hoop gelul.
                                Je kunt ze bij elke apotheek kopen zonder recept.
                                Moet ik hier een NL online apotheker neerzetten die het gewoon zonder recept levert?
                                Naalden en spuiten vallen niet onder medicijnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X