Originally posted by The Phoenix
View Post
spuiten kopen..
Collapse
X
-
ik ben mijn spuiten gewoon bij de apotheek gaan halen zenne...
X spuiten en naalden aub!
en voila ge betaald en ge zijt weg... zo moeilijk is dat! kwas zeker ni de eerste of de laatste die zoveel spuiten kocht in ene keer zenne! en ze zullen zeker niets vragen, zijn ook hun zaken niet...
Comment
-
Originally posted by gameface View PostJe hoefd tog niet persé aan je max te zitten om te beginnen?
en met max bedoel ik meer dat je gevoelsmatig niet verder komt. Terwijl dat echt wel mogelijk is hoor! Verander je trainschema, je voeding, rustpatroon enz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDas heel normaal hoor 100 in 1 keer.
Weet je ook welke je nodig hebt?
ik wordt woensdag 21, train dan 3 jaar, kom van 57 kilo --> nu 73... met een vet percentage van 8 a 9 %
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostKlopt maar waarom zou je met as beginnen als je op naturel basis ook nog van alles kunt halen?
Comment
-
Originally posted by gameface View PostMisschien om je droomfysiek sneller te hebben. Je kan 4 jaar w8ten maar je kan het ook binnen een jaar... Natuurlijk kan iedereen op het begin heeel hard groeien zonder roids maar hij traint al 3 jaar en als hij goed gegeten en getraind heeft, denk ik dat het wel zou kunnen. Het is trouwens ook nog eens een vrij simpel kuurtje.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostMisschien om je droomfysiek sneller te hebben. Je kan 4 jaar w8ten maar je kan het ook binnen een jaar... Natuurlijk kan iedereen op het begin heeel hard groeien zonder roids maar hij traint al 3 jaar en als hij goed gegeten en getraind heeft, denk ik dat het wel zou kunnen. Het is trouwens ook nog eens een vrij simpel kuurtje.
Ik denk dat als je de smaak te pakken hebt dat het niet bij 1 kuur blijft. straks is die 30 en kan je je lever weggooien. Maar goed het is een eigen beslissing die je maakt.
Ik vraag me alleen af (en misschien is het wel zo) hoeveel info hij vergaard heeft alvorens te beginnen met de AS.
Comment
-
Goed gegeten en goed getraind? Hij weegt 72 kg voor 1m80, zal dan wel een echte hardgainer zijn.
Maar het blijft natuurlijk zijn goed recht om te doen met zijn lichaam wat hij wil."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe hebt meer kans je lever weg te moeten gooien met al die alcohol die mensen tegenwoordig weg werken dan AS gebruik.
72 kilo vind ik voor iemand die al 3 jaar traint erg weinig.
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Postik heb verschillende sites gevonden maar dan moet je per 100 bestellen.. (beetje onzin om er zoveel thuis te hebben liggen natuurlijk).
me vader is wel tandarts... (kan is kijken of hij de juiste maten heeft:P)
Nee ze vragen niet wat je er mee wil.
Je kunt ze ook bij je huisarts bestellen, ja bestellen want die heeft er niet zoveel in huis normaal gesproken. Het zijn geen materialen waarvoor je een recept nodig hebt.
Ze kosten geen drol via de goede weg. Koop je ze op de zwarte markt zijn ze duurder. Je kunt ze ook per 50 kopen of per stuk. Maar per stuk zijn ze weer duurder dan per doos.
Maar je moet wel weten waar je om vraagt, het is natuurlijk geen kijkshop.
Comment
-
Ik zag ook dat hij 40mg winny ging gebruiken (als ik me niet vergis). Bevordert toch haaruitval?lekker als je 20 bent. Goed lijf en geen haar.
en hoe zit het met HDL- cholesterol? die gaat toch ook royaal naar beneden bij gebruik van stanozolol? Krijgt je hart meteen op je flikker!Last edited by The Phoenix; 18-02-2010, 13:14.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment