spuiten kopen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Vind je ook wel wat jong om te gebruiken. Je zit nooit al op je max.
    Misschien heb ik erover heen gelezen maar wat zijn je stats?
    Je hoefd tog niet persé aan je max te zitten om te beginnen?

Comment

ik ben mijn spuiten gewoon bij de apotheek gaan halen zenne...
      X spuiten en naalden aub!
      en voila ge betaald en ge zijt weg... zo moeilijk is dat! kwas zeker ni de eerste of de laatste die zoveel spuiten kocht in ene keer zenne! en ze zullen zeker niets vragen, zijn ook hun zaken niet...

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Je hoefd tog niet persé aan je max te zitten om te beginnen?
        Klopt maar waarom zou je met as beginnen als je op naturel basis ook nog van alles kunt halen?

en met max bedoel ik meer dat je gevoelsmatig niet verder komt. Terwijl dat echt wel mogelijk is hoor! Verander je trainschema, je voeding, rustpatroon enz.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Das heel normaal hoor 100 in 1 keer.
          Weet je ook welke je nodig hebt?
          0,8 x 38/40 mm maar 100 stuks vind ik veel te veel als ik er maar 20 nodig heb!!

ik wordt woensdag 21, train dan 3 jaar, kom van 57 kilo --> nu 73... met een vet percentage van 8 a 9 %

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            Klopt maar waarom zou je met as beginnen als je op naturel basis ook nog van alles kunt halen?
            Misschien om je droomfysiek sneller te hebben. Je kan 4 jaar w8ten maar je kan het ook binnen een jaar... Natuurlijk kan iedereen op het begin heeel hard groeien zonder roids maar hij traint al 3 jaar en als hij goed gegeten en getraind heeft, denk ik dat het wel zou kunnen. Het is trouwens ook nog eens een vrij simpel kuurtje.

Comment

so? Dan heb je al wat voor toekomstige kuren.
              al vind ik persoonlijk alles onder de 80-85kg niet bepaald een geweldig start gewicht om met kuren te beginnen

Comment

Misschien om je droomfysiek sneller te hebben. Je kan 4 jaar w8ten maar je kan het ook binnen een jaar... Natuurlijk kan iedereen op het begin heeel hard groeien zonder roids maar hij traint al 3 jaar en als hij goed gegeten en getraind heeft, denk ik dat het wel zou kunnen. Het is trouwens ook nog eens een vrij simpel kuurtje.
                Vind dat een goed punt.

Comment

Natuurlijk is het mooi om zo snel mogelijk je droomlijf te hebben maar toch krijg ik altijd een beetje een wrange smaak als het over as gaat op die leeftijd.

Ik denk dat als je de smaak te pakken hebt dat het niet bij 1 kuur blijft. straks is die 30 en kan je je lever weggooien. Maar goed het is een eigen beslissing die je maakt.

Ik vraag me alleen af (en misschien is het wel zo) hoeveel info hij vergaard heeft alvorens te beginnen met de AS.

Comment

Goed gegeten en goed getraind? Hij weegt 72 kg voor 1m80, zal dan wel een echte hardgainer zijn.

Maar het blijft natuurlijk zijn goed recht om te doen met zijn lichaam wat hij wil.
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Je hebt meer kans je lever weg te moeten gooien met al die alcohol die mensen tegenwoordig weg werken dan AS gebruik.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Je hebt meer kans je lever weg te moeten gooien met al die alcohol die mensen tegenwoordig weg werken dan AS gebruik.
                        Das ook een enorm goed punt.

Comment

toevallig heeft een vriend van me genoeg prikkers thuis liggen dus is geregelt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            helaam mee een fal! Maar daarom hou ik me een beetje aan de zijlijn want ik weet niet hoeveel hij drinkt en of hij uberhaupt wel drinkt. AS+alcohol= niet goed.

72 kilo vind ik voor iemand die al 3 jaar traint erg weinig.

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                              ik heb verschillende sites gevonden maar dan moet je per 100 bestellen.. (beetje onzin om er zoveel thuis te hebben liggen natuurlijk).

me vader is wel tandarts... (kan is kijken of hij de juiste maten heeft:P)
                              Als jij weet welke naalden je moet hebben, kun je elke apotheek binnen lopen en ze kopen. Online apothekers kun je ze ook bestellen. Gaan via je ziekenfonds.
                              Nee ze vragen niet wat je er mee wil.
                              Je kunt ze ook bij je huisarts bestellen, ja bestellen want die heeft er niet zoveel in huis normaal gesproken. Het zijn geen materialen waarvoor je een recept nodig hebt.
                              Ze kosten geen drol via de goede weg. Koop je ze op de zwarte markt zijn ze duurder. Je kunt ze ook per 50 kopen of per stuk. Maar per stuk zijn ze weer duurder dan per doos.
                              Maar je moet wel weten waar je om vraagt, het is natuurlijk geen kijkshop.

Comment

Ik zag ook dat hij 40mg winny ging gebruiken (als ik me niet vergis). Bevordert toch haaruitval?lekker als je 20 bent. Goed lijf en geen haar.

en hoe zit het met HDL- cholesterol? die gaat toch ook royaal naar beneden bij gebruik van stanozolol? Krijgt je hart meteen op je flikker!
                                Last edited by The Phoenix; 18-02-2010, 13:14.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X