spuiten kopen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roelinho View Post
    Goed gegeten en goed getraind? Hij weegt 72 kg voor 1m80, zal dan wel een echte hardgainer zijn.

Maar het blijft natuurlijk zijn goed recht om te doen met zijn lichaam wat hij wil.
    Originally posted by The Phoenix View Post
    helaam mee een fal! Maar daarom hou ik me een beetje aan de zijlijn want ik weet niet hoeveel hij drinkt en of hij uberhaupt wel drinkt. AS+alcohol= niet goed.

72 kilo vind ik voor iemand die al 3 jaar traint erg weinig.
    Ik zei ook als, en ik had zijn post over zijn gewicht nog niet gelezen want toen was ik al aan het typen.

Comment

achja ... als je ziet de jeugd van tegenwoordig (hoor me af... zelfs maar 21) aan u 16 al stomdronken in discotheken en cafés! niet veel later zitten ze er stoned en aan de coke... of XTC of hero... hebbet allemaal gezien... maar 16 jaar potverdorie, en als je daar tegenover een gezonde jong zet van 20 die gezond traint al enkele jaren... niet rookt noch drinkt (allé ja, hoop voor hem) dan denk ik zelf ook niet dat een kuurtje kwaad kan... zeker niet als dat verstandig gebruikt word mits wat begeleiding!

Comment

word een beetje beu van al die achterlijke reacties met nou 20 jaar ik zou het niet doen.. 40 mg winny nou dan krijg je haar uitval.. kheb niet eens zin meer om een logje bij te houden met al die domme reacties hier

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
          word een beetje beu van al die achterlijke reacties met nou 20 jaar ik zou het niet doen.. 40 mg winny nou dan krijg je haar uitval.. kheb niet eens zin meer om een logje bij te houden met al die domme reacties hier
          Is niet afbrekend bedoeld hoor! je moet wat je wilt. Ik probeer je gewoon te vertellen wat de sides kunnen zijn.

Maar goed succes met je kuur!

Comment

net alsof je meteen kaal wordt van 4 weken 40 mg winny en die 300 mg per week test is laag gedoseerd dacht ik zo!

Comment

net alsof je meteen kaal wordt van 4 weken 40 mg winny en die 300 mg per week test is laag gedoseerd dacht ik zo!

Comment

stakker

Comment

Hey Marc, laat ze maar lullen.
                  Het zal wel loslopen met die kaalheid.
                  Misschien zijn ze wel een beetje jaloers omdat ze zelf al aardige inhammen krijgen en zij gebruiken niks.

Comment

en dan dood leuk thuis laten bezorgen en me ouders die doos laten openen:P?
                    Sorry man, maar ik vind jou een beetje een johnny.

1. Je bent nog maar 20, je hebt nog tijd zat om je droomfysiek te bouwen.
                    2. Als je nou ook redelijke stats had zou ik zeggen ok, maar ook dat is niet het geval.
                    3. Je woont nog thuis en je ouders mogen schijnbaar van niets weten. Denk jij serieus dat dat gaat werken? Dat is echt not done man.
                    4. Volgens mij weet je nog bar weinig van kuren. Net als met naalden halen, daar zou je toch wel van op de hoogte moeten zijn lijkt mij als je met kuren gaat beginnen. Maar ik kan het uiteraard mis hebben.

Ik vind het gewoon een onverstandige keuze man. Maja, wie ben ik om jou te vertellen wat je moet doen. Als jij denkt dat je de juiste keuze maakt moet je gewoon verder gaan. Ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Maar ik ga er van uit dat je niet dom bent ofzo en je dat zelf ook wel al bedacht had.

Om je nog een voorbeeld te geven:

Als je het alleen maar al zo aantrekt van een paar reacties, hoe wou je dat dan gaan doen met serieus kuren? Of denk je misschien dat dat allemaal wel mee zal vallen? Denk ook niet dat dat allemaal onopgemerkt voorbij gaat hoor. Maar kan me vergissen. Ookal zijn het misschien relatief lage doseringen, kuren is kuren.

Anyway, ik wens je verder veel succes. Maar nogmaals, sorry, het is gewoon jammer.
                    Last edited by jordy; 18-02-2010, 14:08.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Sorry man, maar ik vind jou een beetje een johnny.

1. Je bent nog maar 20, je hebt nog tijd zat om je droomfysiek te bouwen.
                      2. Als je nou ook redelijke stats had zou ik zeggen ok, maar ook dat is niet het geval.
                      3. Je woont nog thuis en je ouders mogen schijnbaar van niets weten. Denk jij serieus dat dat gaat werken? Dat is echt not done man.
                      4. Volgens mij weet je nog bar weinig van kuren. Net als met naalden halen, daar zou je toch wel van op de hoogte moeten zijn lijkt mij als je met kuren gaat beginnen. Maar ik kan het uiteraard mis hebben.

Ik vind het gewoon een onverstandige keuze man. Maja, wie ben ik om jou te vertellen wat je moet doen. Als jij denkt dat je de juiste keuze maakt moet je gewoon verder gaan. Ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Maar ik ga er van uit dat je niet dom bent ofzo en je dat zelf ook wel al bedacht had.

Anyway, ik wens je verder veel succes. Maar nogmaals, sorry, het is gewoon jammer.
                      Ik sluit me hier helemaal bij aan.

@marc: als je achter de rug van je ouders wilt gaan spuiten, wie is dan de stakker?

Comment

It’s long been accepted that certain steroids can cause one to lose hair, but it’s typically been credited to speeding up the male pattern balding (MPB) process. In other words, you were going to lose the hair – the steroids just sped up the process. There are some users who shoot up everything in the book and never go thin , and there are others who are bald at 22 after the first cycle. It’s all genetic.

Zou dus zuiver gaan over aanleg.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

It’s long been accepted that certain steroids can cause one to lose hair, but it’s typically been credited to speeding up the male pattern balding (MPB) process. In other words, you were going to lose the hair – the steroids just sped up the process. There are some users who shoot up everything in the book and never go thin , and there are others who are bald at 22 after the first cycle. It’s all genetic.

Zou dus zuiver gaan over aanleg.
                          Kan ik me in vinden maar geld dat voor alle roids?

Comment

Winstrol & Hair Loss
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Thanks. Ik wist niet dat bij 400mg het effect van haarverlies nog maar minimaal is.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Misschien om je droomfysiek sneller te hebben. Je kan 4 jaar w8ten maar je kan het ook binnen een jaar... Natuurlijk kan iedereen op het begin heeel hard groeien zonder roids maar hij traint al 3 jaar en als hij goed gegeten en getraind heeft, denk ik dat het wel zou kunnen. Het is trouwens ook nog eens een vrij simpel kuurtje.
                                hij is nog jong, 20 jaar....
                                hij kan MAKKELIJK nog groeien zonder..

en het begint met een onschuldig kuurtje.. maar als ze ''nog'' geen sides effect voelen dan pakken ze volgende keer wel iets zwaarder en dan is hij nog 20 jaar.......
                                Last edited by gain is pain; 18-02-2010, 14:57.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X