spuiten kopen..
Collapse
X
-
achja ... als je ziet de jeugd van tegenwoordig (hoor me af... zelfs maar 21) aan u 16 al stomdronken in discotheken en cafés! niet veel later zitten ze er stoned en aan de coke... of XTC of hero... hebbet allemaal gezien... maar 16 jaar potverdorie, en als je daar tegenover een gezonde jong zet van 20 die gezond traint al enkele jaren... niet rookt noch drinkt (allé ja, hoop voor hem) dan denk ik zelf ook niet dat een kuurtje kwaad kan... zeker niet als dat verstandig gebruikt word mits wat begeleiding!
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Postword een beetje beu van al die achterlijke reacties met nou 20 jaar ik zou het niet doen.. 40 mg winny nou dan krijg je haar uitval.. kheb niet eens zin meer om een logje bij te houden met al die domme reacties hier
Maar goed succes met je kuur!
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Posten dan dood leuk thuis laten bezorgen en me ouders die doos laten openen:P?
1. Je bent nog maar 20, je hebt nog tijd zat om je droomfysiek te bouwen.
2. Als je nou ook redelijke stats had zou ik zeggen ok, maar ook dat is niet het geval.
3. Je woont nog thuis en je ouders mogen schijnbaar van niets weten. Denk jij serieus dat dat gaat werken? Dat is echt not done man.
4. Volgens mij weet je nog bar weinig van kuren. Net als met naalden halen, daar zou je toch wel van op de hoogte moeten zijn lijkt mij als je met kuren gaat beginnen. Maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Ik vind het gewoon een onverstandige keuze man. Maja, wie ben ik om jou te vertellen wat je moet doen. Als jij denkt dat je de juiste keuze maakt moet je gewoon verder gaan. Ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Maar ik ga er van uit dat je niet dom bent ofzo en je dat zelf ook wel al bedacht had.
Om je nog een voorbeeld te geven:
Originally posted by m-a-r-c View Postword een beetje beu van al die achterlijke reacties met nou 20 jaar ik zou het niet doen.. 40 mg winny nou dan krijg je haar uitval.. kheb niet eens zin meer om een logje bij te houden met al die domme reacties hier
Anyway, ik wens je verder veel succes. Maar nogmaals, sorry, het is gewoon jammer.Last edited by jordy; 18-02-2010, 14:08.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostSorry man, maar ik vind jou een beetje een johnny.
1. Je bent nog maar 20, je hebt nog tijd zat om je droomfysiek te bouwen.
2. Als je nou ook redelijke stats had zou ik zeggen ok, maar ook dat is niet het geval.
3. Je woont nog thuis en je ouders mogen schijnbaar van niets weten. Denk jij serieus dat dat gaat werken? Dat is echt not done man.
4. Volgens mij weet je nog bar weinig van kuren. Net als met naalden halen, daar zou je toch wel van op de hoogte moeten zijn lijkt mij als je met kuren gaat beginnen. Maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Ik vind het gewoon een onverstandige keuze man. Maja, wie ben ik om jou te vertellen wat je moet doen. Als jij denkt dat je de juiste keuze maakt moet je gewoon verder gaan. Ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Maar ik ga er van uit dat je niet dom bent ofzo en je dat zelf ook wel al bedacht had.
Anyway, ik wens je verder veel succes. Maar nogmaals, sorry, het is gewoon jammer.
@marc: als je achter de rug van je ouders wilt gaan spuiten, wie is dan de stakker?
Comment
-
It’s long been accepted that certain steroids can cause one to lose hair, but it’s typically been credited to speeding up the male pattern balding (MPB) process. In other words, you were going to lose the hair – the steroids just sped up the process. There are some users who shoot up everything in the book and never go thin , and there are others who are bald at 22 after the first cycle. It’s all genetic.
Zou dus zuiver gaan over aanleg."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostIt’s long been accepted that certain steroids can cause one to lose hair, but it’s typically been credited to speeding up the male pattern balding (MPB) process. In other words, you were going to lose the hair – the steroids just sped up the process. There are some users who shoot up everything in the book and never go thin , and there are others who are bald at 22 after the first cycle. It’s all genetic.
Zou dus zuiver gaan over aanleg.
Comment
-
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by roelinho View Post
Comment
-
Originally posted by gameface View PostMisschien om je droomfysiek sneller te hebben. Je kan 4 jaar w8ten maar je kan het ook binnen een jaar... Natuurlijk kan iedereen op het begin heeel hard groeien zonder roids maar hij traint al 3 jaar en als hij goed gegeten en getraind heeft, denk ik dat het wel zou kunnen. Het is trouwens ook nog eens een vrij simpel kuurtje.
hij kan MAKKELIJK nog groeien zonder..
en het begint met een onschuldig kuurtje.. maar als ze ''nog'' geen sides effect voelen dan pakken ze volgende keer wel iets zwaarder en dan is hij nog 20 jaar.......Last edited by gain is pain; 18-02-2010, 14:57.Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment