Originally posted by Snuff-Sann
View Post
spuiten kopen..
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostAllright, je bent misschien ietsjes zwaarder en 7 cm kleiner maar zou jij zelf dan ook niet eventjes wachten?
Ook mede door jou naald-fobie.
Naalden fobie. Die heb ik over 20 jaar nog als ik die niet doorbreek.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostKleine 20 kilo maar. Ik ga ook geen "kilo's pakken" met een massa kuur. Ik gebruik een milde testo variant voor een dieet ondersteuning. En ik durf best te zeggen dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Naalden fobie. Die heb ik over 20 jaar nog als ik die niet doorbreek.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat hij ook een mening en reden heeft om AS te gaan gebruiken. Hij zal in onze ogen te licht wegen en dat hij beter kan wachten maar het probleem is dat hij nog altijd zelf bepaalt of hij het gaat doen of niet. Aangezien hij op de naalden na alles al heeft wordt bij mij de indruk gewekt dat hij zeker van zijn zaak is en de knoop doorhakt wat men hem ook vertelt. Nu weten we dat hij niet echt veel know how heeft dus wat is in zo'n situatie beter? Zeggen dat hij moet wachten terwijl we eigenlijk al weten dat hij het gaat doen of zoveel mogelijk hulp geven?
Tegen een verslaafde zeggen ze toch ook niet, hey niet meer doen he je bent stom bezig, nee ze krijgen drugs van de staat verstrekt.
En misschien is die abcess wel zijn dikke schuld maar in mijn achterhoofd zal het niet fijn aanvoelen omdat ik wist dat hij het zou gaan doen.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostAls hij met een abces in het ziekhuis ligt is het zijn eigen domme schuld, want er waren 1000 mensen die hem ervan wilde behoeden. Eigen schuld,.......dikke vette bult.
M-A-R-C.. Weet waar je mee bezig bent pik. Je hebt er alleen maar jezelf mee. Niet komen janken dalijk van had ik het maar niet gedaan. Lees je goed in, das heeel belangrijk.
Succes ermee
Edit: Effe btw.. Ik vind ook dat je het 't beste nog ef kan laten. Post je voedings/trainingsschema eens. Ben wel benieuwd.
En van dat abcess van hem kan ik dan echt niet wakker liggen. Ik vind het moeilijk te geloven jij dat jij daar wel wakker van ligt. Als 1000 mensen zeggen niet doen en hij doet het nog... ga je dan jezelf de schuld geven dat jij hem niet goed begeleid hebt? Wie niet horen wil moet maar voelen. Toch?
Maar even buiten dat. Vind je echt dat ik er nog niet klaar voor ben?
Eventjes een quote van 2 weken geleden.
Originally posted by Snuff-SannNetjes hoor Kevin.
Jij weet precies waar je mee bezig bent.
Kan nog wat worden met jou wanneer de tijd is aangekomen dat jij ook een kuurtje gaat doen.
Maar voorlopig zie ik een enorme progressie bij jou dus gewoon blijven doorgaan waar je mee bezig bent.
Enne, jij hebt niet echt problemen om je voorkant te laten zien.
Ik ken er die het niet willen omdat er gewoonweg te veel vet aanhangt en dan met een of andere domme smoes aankomen.
Dus respekt man van deze zijde, toppie.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
@ Schoom: Ik vind eigenlijk ook bij jou dat je nog veel te jong, nu je er toch over begint. Je zegt nu 20 kg zwaarder te zijn en daarmee verschil te maken, maar dat was je natuurlijk nog niet toen je met je 1e kuurtje begon, wat toen anavar was. Maar goed, ik heb wel het idee dat jij er beter mee om gaat dan de ts hier en dat maakt ook een enorm verschil.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by nicolas316 View Postwat praat iedereen hier nu over abces??? Net alsof je dat zo rap krijgt je moet gwn juiste gear, ontsmetten, naald voor opzuigenvloeistof en naald voor zetten vloeistof en hoppa...
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostIk snap wat je bedoeld bro. Maar gooide alleen mijn 2 centen in dit topic. Zei tegen hem datie zich goed moet inlezen zodat ie weet waar hij mee bezig is. Maar verder zei ook dat hem nog steeds niet aan moedig om te gaan beginnen.
En van dat abcess van hem kan ik dan echt niet wakker liggen. Ik vind het moeilijk te geloven jij dat jij daar wel wakker van ligt. Als 1000 mensen zeggen niet doen en hij doet het nog... ga je dan jezelf de schuld geven dat jij hem niet goed begeleid hebt? Wie niet horen wil moet maar voelen. Toch?
Maar even buiten dat. Vind je echt dat ik er nog niet klaar voor ben?
Eventjes een quote van 2 weken geleden.
Comment
-
pff wel wat gemist zie ik . Wil tog even mijn mening kwijt.
Marc als jij denk dat je er klaar voor bent moet je het gewoon doen, neemt niet weg dat ik het persoonlijk nog niet zou doen. Heb je wel eens in dtc gezien met stappen .....met alle respect ik zou nog even wachten.
maar ik ga je logje zeker volgen en hoop dat alles goed gaat.
suc6Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by jordy View Post@ Schoom: Ik vind eigenlijk ook bij jou dat je nog veel te jong, nu je er toch over begint. Je zegt nu 20 kg zwaarder te zijn en daarmee verschil te maken, maar dat was je natuurlijk nog niet toen je met je 1e kuurtje begon, wat toen anavar was. Maar goed, ik heb wel het idee dat jij er beter mee om gaat dan de ts hier en dat maakt ook een enorm verschil.
Ik had nog geen eens een fatsoenlijk voedingschema en heb er ook niet veel aan gehad.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Wat ik zei in mijn quote is allemaal waar, ik probeer iedereen te helpen en dat moet jij weten. Dus ook Marc want ik ben nog steeds van mening dat het beter is om hem bij te staan ipv hem de deur te wijzen, dit is mijn persoonlijke mening.
Maar ik hou er weer mee op zoals altijd want ik krijg vervelende PM's van personen die denken het zo goed te weten en daar wil ik graag boven staan.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat ik zei in mijn quote is allemaal waar, ik probeer iedereen te helpen en dat moet jij weten. Dus ook Marc want ik ben nog steeds van mening dat het beter is om hem bij te staan ipv hem de deur te wijzen, dit is mijn persoonlijke mening.
Maar ik hou er weer mee op zoals altijd want ik krijg vervelende PM's van personen die denken het zo goed te weten en daar wil ik graag boven staan.
Ts begint met een topic over spuiten. Ik geloof dat na 3 reacties blijkt dat hij te jong is om te kuren, en wat heel kwalijk is is dat hij nog bij zijn ouders woont.
Niet slim maar hij wil kuren dat praat niemand uit zijn hoofd....dan lijkt mij het slimste wat je dan kan doen is hem goed advies geven.
En niet dat eindeloze gezever of hij wel of niet slim bezig is.
Snuff je bent goed bezigความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment