Originally posted by Posseltje
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe zal wel denken, jus? Yep, de jus hier zijn korrels die je aanmaakt met heet water en daarin zit werkelijk helemaal niets, slechts wat koolhydraten, je kunt het in mijn nieuw voedingsschema zien.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Update.
Er zijn wat complicaties ontstaan deze week. Heb wat serieuze blessures nu waar wat aan gedaan dient te worden.
Ik heb dus een golfers-elleboog die niet wil herstellen. Dit bemoeilijkt vooral de biceps-oefeningen en in mindere mate de rug sessies.
Heb het een en ander opgezocht en ga vanaf vandaag rek- en strek oefeningen doen om mijn onderarm spieren wat meer te stretchen.
Ook heb ik sinds een week nogal last van m'n rechterschouder aan de bovenkant. Ook dit is vrij lastig en daarom ook extra aandacht voor rekken en strekken.
Voor mijn golfers-elleboog zal ik onderarm-oefeningen binnen mijn training gaan invoeren. Dit om mijn onderarmen wat meer kracht tegeven. Al vind ik het wat vreemd omdat ik zo goed als zeker weet dat deze genoeg worden getriggert.
Vanaf aanstaande maandag zal er geen maximale inzet worden gegeven, dwz ik zal geen sessies uitvoeren tot failure voor spiergroei. Volgende week staat in het teken van herstel en dus kies ik voor onderhoud. Dit betekent dat ik zal gaan werken met lichte gewichten en meer reps. Werken aan verbetering van oefening-uitvoering en zorgen voor een gedegen pomp.
Meer niet, ik kan het nu niet riskeren om de blessures nog even wat ernstiger te maken, zit nog steeds diep in mijn kuur en wil na volgende week toch wel weer in staat zijn om te knallen met zware gewichten.
Nu m'n kuur.
Heb besloten om de totale inname van roids te droppen. Na ook weer het een en ander te hebben opgezocht, gelezen en naar raad van anderen te luisteren zal ik vanaf morgen de test-e weer naar 1000mg/w gaan brengen en tevens de tren te laten zakken van 600mg naar 400mg/w.
Niet dat ik bijwerkingen ondervind want daar lijk ik wel immuun voor te zijn, nee, omdat dit puur uitproberen was ben ik nu van mening dat hogere doseringen geen meerwaarde hebben, integendeel, hoge intake zal zelfs averechts werken op de hoeveelheid vrije testosteron in het lichaam.
Dus voor mij is het boek van hoog doseren gesloten en zal ik op gemiddelde hoeveelheden verder gaan.
Na deze kuur met deca en tren zal of enkel test-e of in combinatie met tren verder gegaan worden, verder helemaal niets.
Training.
De trainingen gaan op zich goed. Ben nog steeds kracht aan het winnen. Helaas hebben de blessures wat roet in het eten gegooit en dien ik dat probleem eerst op te lossen eer ik verder kan. Heb een tweetal weken even op full-body gezeten met een wat hoger volume in sets en reps.
Nu wil ik mij weer volledig richten op MAX-OT. Ik vind dat persoonlijk een hele goede methode om vooral snel kracht op te doen.
Ook wil ik binnen het uur klaar zijn omdat men beweert dat de tijd erna catabolisch werkt.
De full-body trainingen duurden toch wel snel een uurtje of 2 en dat gaat gauw vervelen.
Voeding
Na nog even een goede blik op mijn vorig voedingsschema te hebben geworpen zag ik tot mijn verbazing dat enige voedingswaarden niet waren aangepast. De oatmeal stond nog steeds op 246gr. terwijl dat 100gr. minder moest zijn. De dextrose stond op een inname van 100gr., echter moest dat 100gr. aan koolhydraten van de dextrose zijn, dat is net ff anders. En als laatste was de hoeveelheid olijf-olie spray die ik gebruik nog steeds afgestemt op de havermout-pannekoeken die al een week uit mijn schema zijn verdwenen.
Dat is nu allemaal aangepast en verhoog ik deze week mijn ontbijt door de havermout op te schroeven van 146gr. naar 200gr.
Daily Intake Snuff.doc
Ik denk nog steeds niet boven onderhoud te eten. Tis heel erg moeilijk om dat te bepalen wanneer je in een weekend wat gejunkt hebt en je in 2 dagen tijd 6 kilo aan vocht vasthoud.
Afgelopen zaterdag stond ik in de morgen op een gewicht van 103,2kg en 2 dagen later, na wat te hebben gejunkt op een gewicht van 109,1kg.
Nu na een week weer strikt te zijn weeg ik op dit moment 103,9kg. Ik moet zeggen dat er nog wel wat vocht zit maar het overgrote gedeelte is alweer verdwenen. Volgend weekend zal ik zien in hoeverre mijn gewicht en BF is.
Op dit moment dus 103,9kg met een vetpercentage van 10,98%. Ik hanteer de nek/taille methode en ben van mening dat de lichte stijging van BF van de afggelopen weken niet echt lichaamsvet is maar meer vocht rond mijn taille. Ook dit zal volgend weekend meer duidelijkheid geven.
Laterzzzzz.Last edited by Snuff-Sann; 05-02-2011, 15:11.
Comment
-
Thnx guys.
Ikzelf ben eigenlijk niet een persoon die snel naar een dokter of fysio gaat.
Probeer het eerst altijd zelf op te lossen, genezen dus.
Zal deze week een speciale golfers-elleboog strap aanschaffen.
Verder elke dag rek- en strekoefeningen plus wat kracht-oefeningen voor mijn onderarmen.
Comment
-
balen maat van die elleboog, ik weet precies hoe het is om niet naar een dokter te willen of wat dan ook.... Heb er gewoon echt een ...... hekel aan.
Maar misschien is het voor jou wel beter nu om te gaan omdat je midden in een kuur zit en weer eerder kan gaan knallen? Wel jammer dat het geen meerwaarde heeft die dosering maarja dan weet je dat ook weer, denk gewoon dat je lichaam dus gewoon niet meer kan of wil verwerken...
Maarre kan jij trouwens niet een pot van die engelse doperwten opsturen die zijn zo lekker :P jammie tenminste groot formaat erwten hahaha die hier in nederland komen mijn strot uit.
Comment
-
Originally posted by Yves View Postbalen maat van die elleboog, ik weet precies hoe het is om niet naar een dokter te willen of wat dan ook.... Heb er gewoon echt een ...... hekel aan.
Maar misschien is het voor jou wel beter nu om te gaan omdat je midden in een kuur zit en weer eerder kan gaan knallen? Wel jammer dat het geen meerwaarde heeft die dosering maarja dan weet je dat ook weer, denk gewoon dat je lichaam dus gewoon niet meer kan of wil verwerken...
Maarre kan jij trouwens niet een pot van die engelse doperwten opsturen die zijn zo lekker :P jammie tenminste groot formaat erwten hahaha die hier in nederland komen mijn strot uit.
Koopkracht is zeer goed hier in de UK. Heb een blikje doperwten voor 14p, dat is ongeveer 10 eurocent.
Comment
-
i know engeland is gewoon relaxt man, heb er vaak zat gezeten met mijn oude werk. Klinkt stom maar ik vind het geweldig daar.
En zeker de chinees daar jammie.... kunnen ze hier nog wat van leren.
Aardappelen of bedoel je die ordinaire puree daar haha, jou kennende zou het wel gewoon aardappelen zijn.
Zou gewoon als jou was elke dag een stew vreten daar :P
Comment
-
Originally posted by Yves View Posti know engeland is gewoon relaxt man, heb er vaak zat gezeten met mijn oude werk. Klinkt stom maar ik vind het geweldig daar.
En zeker de chinees daar jammie.... kunnen ze hier nog wat van leren.
Aardappelen of bedoel je die ordinaire puree daar haha, jou kennende zou het wel gewoon aardappelen zijn.
Zou gewoon als jou was elke dag een stew vreten daar :P
Het zijn aardappelen met schone schil. Ik meet 250gr. af, snij ze, zonder te schillen, in tweeen en doe ze in een pan. Daar gooi ik gekookt water overheen en laat het 20 minuutjes lichtjes koken. Klaar is Klara.
De jus hier is niet vet en zit ook zo goed als geen zout in. Het zijn korrles die je in gekookt water oplost, zeer lekker.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment