Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allereerst bedankt voor het receptje ik ga het zo snel mogelijk uit proberen
    Ten tweede: mooie progressie toch en ik blijf je volgen iedere post die je hier in je log zet bekijk ik ! Komop vreten dat ijzer

Comment

• Klein updeetje.

Gewicht: 107,4kg
      Taille: 92,5cm
      Nek: 46cm
      BF: 11,2%

Heb afgelopen weekend nogal wat ijs op en ben ook uit eten geweest met mijn vriendin. Stond dus op een maandagochtend op de weegschaal en die gaf 110,8kg aan. Vrij grote bloat dus weer, daarvan heb ik nu de laatste resten van over in mijn lichaam.
      Op mijn taille na ben ik wel tevreden met mijn gewicht en BF.
      Ben nu een weekje gestopt met proviron en ook de deca is op.
      Dit betekent dat ik nog 1 week op de 1000mg test blijf waarna er gebridged gaat worden met 500mg/w.
      Ik ben wel benieuwd wat het ontbreken van de oestrogeen-remmer gaat doen. Hopelijk gewoon goed want dat scheelt me weer geld.
      107kg met een BF van 11%? NIET SCHLECHT!!!
      Laterzzzz.

Comment

• Ik heb eigenlijk ook wel zin in ijs :$

Heb je eigenlijk nog een doel voor ogen, want je kan toch niet door blijven groeien tot 150 kg ofzo ?

Comment

• Dat is zeker niet slecht damn ben wel erg benieuwd naar een foto van je !
          Een dag niet getraind...

Comment

• hoe ist met de motivatie?
            wat doe je evt. eraan als het even inkakt, of heb je daar geen last van?

ik vind het onnodig een apart topic te openen dus zeg ik het hier ff (aub niemand reageren, alleen jij mag dat dan uiteraard, snuffie). van de week voor het eerst weer gedeadlift sinds een jaar of twee. (heb wel af en toe 1x gedaan, maar daarna weer niet meer voor paar maanden). gelijk eerste top is 240kg. dus ik ga (hoop ik) lekker door. op naar de 300
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• 3kg vvm in 1 week

jij wel gozer :roflol:
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Datel View Post
                Ik heb eigenlijk ook wel zin in ijs :$

Heb je eigenlijk nog een doel voor ogen, want je kan toch niet door blijven groeien tot 150 kg ofzo ?
                Ik ga gewoon door met bulken totdat ik vind dat het tijd is om de extra gewonnen spieren tevoorschijn te toveren door mijn BF te laten zakken.

Originally posted by frankey View Post
                Dat is zeker niet slecht damn ben wel erg benieuwd naar een foto van je !
                Ik post dus voorlopig geen foto's meer want die worden alleen maar misbruikt door figuren die het niet kunnen hebben dat het goed met me gaat.
                (zal geen namen noemen maar het knulletje speelt graag met blokken)

Originally posted by bruce View Post
                hoe ist met de motivatie?
                wat doe je evt. eraan als het even inkakt, of heb je daar geen last van?

ik vind het onnodig een apart topic te openen dus zeg ik het hier ff (aub niemand reageren, alleen jij mag dat dan uiteraard, snuffie). van de week voor het eerst weer gedeadlift sinds een jaar of twee. (heb wel af en toe 1x gedaan, maar daarna weer niet meer voor paar maanden). gelijk eerste top is 240kg. dus ik ga (hoop ik) lekker door. op naar de 300
                De motivatie om te trainen is er altijd wel, op dit moment heb ik daar geen problemen mee. Wat mij wel demotiveert zijn de blessures waar ik toch wel redelijk vaak mee te maken heb. Ik ben iemand die altijd vol overgave traint echter wordt daar door blessure-leed wel een stokje voor gestoken. Maar ik zal nooit opgeven, dat zit niet in mijn aard.

Tsja wat kan ik zeggen, 240kg is natuurlijk hardstikke goed man!
                Ikzelf ben het deadliften weer wat aan het oppakken, heb wat last van mijn onderrug gehad, een riem enige tijd gedragen maar ben daar weer vanaf gestapt. Ik ben namelijk van mening dat ik gewoon een zwakke onderrug heb die door training sterker gemaakt dient te worden, zonder support van wat dan ook. Heb dus afgelopen donderdag weer wat gedaan en dat ging goed, maar natuurlijk geen 240kg hehehe.
                Nee Andries, eerlijk waar, je bent goed bezig, toppie!

Originally posted by blocktoblock View Post
                3kg vvm in 1 week

jij wel gozer :roflol:
                Hey Blocko, vriend van me!
                Leer nou eens goed lezen man, of wil je dat ik het de volgende keer in het turks vertaal?
                Ik meldde dus dat ik nog wat vocht vasthou, ik noem dat geen vvm, tis het eigenlijk wel maar we willen graag kwaliteitsweefsel, meer spiervezels dus.
                En vergaat niet dat ik wat in BF gestegen ben, dat telt ook mee.
                Maar goed, overdrijven is ook een vak, waar jij veel ervaring mee hebt.

En hoe gaat het nu met jou?
                Ben je nog aan het cutten of is de vetmassa alleen maar meer geworden?
                Ik kan me nog herinneren dat je ooit eens in mijn topic op DBB stoer en bijdehand kwam melden dat 10% BF met mijn toenmalig gewicht niet echt noemenswaardig was, maar 107kg met een BF van 11%, is dat wat denk je?
                Kom jij met dezelfde metingen wanneer jij op de weegschaal staat en jezelf opmeet?
                Mocht je nu nog meer van die waardeloze opmerkingen willen maken kun je dat ook gewoon op DBB in je eigen topic doen hoor, of tegen je bra's daarzo.
                Jou kritiek en aanmerkingen kunnen wat mij betreft gestolen worden en dus zijn ze niet echt gewenst hier in dit topic, toch alleen maar zinloos gelul.
                Dus rot nou ff lekker op philly freezertje, ga ff lekker 1x in de 2 weken trainen en stamp jezelf vol met allerlei rotzooi, nee dan ben je pas echt goed bezig!
                Last edited by Snuff-Sann; 19-03-2011, 23:59.

Comment

• LOL@ snuff

ten eerste zit ik nu maar op 30mg dbol en nog ben ik vele male sterken dan jij. Plus 107kg bij jouw lengte stelt niks voor dude.
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                    LOL@ snuff

ten eerste zit ik nu maar op 30mg dbol en nog ben ik vele male sterken dan jij. Plus 107kg bij jouw lengte stelt niks voor dude.
                    Ga nou niet uit je nek lopen kletsen man. Ik ben nog steeds lid van DBB en daar verkondig je dat je zo snel mogelijk weer aan de test wil, maw zat je er gisteren al aan als het aan jou lag.
                    107kg voor mijn lengte is misschien niet veel volgens jou maar het zijn er wel 107 met een BF van slechts 11%. Als je bedenkt dat ik startte met een gewicht van 96kg bij een BF van 10% vind ik dat toch geen slechte vooruitgang, hoe je het wend of keert.
                    Jij daarentegen hebt enorme moeite met gedisciplineerd je aan je voeding houden en hebt daarom een veels te hoge lichaamsvetpercentage.
                    Jij mag van mij sterker zijn knul, ik heb daar helemaal geen moeite mee. Maar waar ga jij eigenlijk voor?
                    Ik kies voor het verfraaien van mijn lichaamsfysiek, kracht komt bij mij pas op de tweede plaats.
                    Het belangrijkste is het winnen van spiermassa en daar hoef je nog helemaal niet zo sterk voor te zijn om dat te bewerkstelligen. Maar ik ben sterk genoeg, waar jij helemaal niet van op de hoogte bent dus loop je over dat onderwerp ook maar weer wat te raaskallen.
                    Dus ga jij lekker sterk wezen kerel, qua fysiek loop je zwaar achter op mij omdat jij eerst een hoop blubbervet moet zien kwijt te raken.
                    Ik weeg zwaarder dan jou met veel minder lichaamsvet, ik ben groter dan jou, dat scheelt toch wel een centimetertje of tig en ik ben droger, veel droger.

Comment

• No offense maare waarom log je eigelijk geen trainingen meer?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        No offense maare waarom log je eigelijk geen trainingen meer?
                        2 redenen:

- Ik train nu op gevoel, dus hou ik niets bij. Ik weet bij de meeste oefeningen wel waar mijn grenzen liggen.
                        - Ik heb te weinig tijd om het allemaal in een log bij te houden. De meeste tijd stop ik in mijn voeding. Het duurt ongeveer 2,5 uur eer ik mijn voeding voor 1 dag gereed heb.
                        Verder start ik over enkele weken met autorij-lessen, 2x in de week. Dan word het helemaal lastig.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Het duurt ongeveer 2,5 uur eer ik mijn voeding voor 1 dag gereed heb.

Deticated.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Klein updeetje.

Gewicht: 107,4kg
                            Taille: 92,5cm
                            Nek: 46cm
                            BF: 11,2%

Heb afgelopen weekend nogal wat ijs op en ben ook uit eten geweest met mijn vriendin. Stond dus op een maandagochtend op de weegschaal en die gaf 110,8kg aan. Vrij grote bloat dus weer, daarvan heb ik nu de laatste resten van over in mijn lichaam.
                            Op mijn taille na ben ik wel tevreden met mijn gewicht en BF.
                            Ben nu een weekje gestopt met proviron en ook de deca is op.
                            Dit betekent dat ik nog 1 week op de 1000mg test blijf waarna er gebridged gaat worden met 500mg/w.
                            Ik ben wel benieuwd wat het ontbreken van de oestrogeen-remmer gaat doen. Hopelijk gewoon goed want dat scheelt me weer geld.
                            107kg met een BF van 11%? NIET SCHLECHT!!!
                            Laterzzzz.
                            prima stats mate!

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Dedicated.
                              Toegewijd, tsja, ik vind het eerlijk gezegd een heel stuk gemakkelijker om alles voor 1 dag alvast bereid te hebben.
                              Je praat over 2 rijst/kip, 2 pasta/vis, 2 shakes, 1 aardappel/vis, en 1 pannekoeken maaltijden.
                              Verder dien ik natuurlijk mijn keuken in tiptop conditie te houden omdat ik daar toch wel veel tijd in doorbreng. Gelukkig is het een open keuken.

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                                prima stats mate!
                                Dank je kerel.
                                Ben wel in het weekend altijd wat aan het snoepen en dat moet eens een keertje afgelopen zijn. Mijn BF laat het me nu toe maar heb ooit eens op 86cm taille gestaan en nu op 92,5cm. Daar word ik dan weer niet vrolijk van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X