Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vermakelijk goos
    yv wil ook

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
      vermakelijk goos
      yv wil ook
      yep, zeer zeker weer voor herhaling vatbaar.
      Volgend jaar gaat ik dan voor de vierde keer.

Wat ziet ik nou?
      Ben je modder eter op mind4body???

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        yep, zeer zeker weer voor herhaling vatbaar.
        Volgend jaar gaat ik dan voor de vierde keer.

Wat ziet ik nou?
        Ben je modder eter op mind4body???
        hahaha yup is al ff vriend haha zit je me log te volgen

Comment

• Vergeet nog helemaal mijn nieuwe stats te vermelden.

Gewicht: 105,3kg
          Taille: 93,5cm
          Nek: 46cm
          BF: 11,9%

Ben weer wat gewicht verloren maar ook een halve centimeter van mijn taille.
          Grootste reden van gewichts-verlies is nog steeds een hoop vocht dat ik kwijtraak. Mijn enkels zijn nu zo goed als de oude en aangezien ik meer lucht heb nu betekent het ook een vermindering rond borstgedeelte.
          Dat is op zich goed nieuws daar ik daardoor in BF zak en staat ik nu onder de 12%.
          Tis de bedoeling om terug op 10% te geraken met zo weinig mogelijk massa-verlies.
          Ik heb met mezelf afgesproken, dat blijf ik op 102,5kg of hoger, dat ik dan tevreden moet zijn. Dat betekent een vetvrije massawinst van 6 kilogram.

Op dit moment gaat het qua gezondheid zeer goed. Ik heb heel wat meer conditie nu ik al drie weken het weekend-bingen achter me heb gelaten. Op dit moment ook geen noemenswaardige blessures, rechterbeen zeurt een klein beetje maar is zeer zeker niet lastig.

Ik heb besloten om vanaf morgen weer op mijn oude manier voorlopig te gaan trainen. Dat is in ieder geval op kracht, opbouwend in gewicht naar de failure toewerkend. Rustintervals zal ik op 2 minuten houden wat aan de hand van een stopwatch keurig in de gaten gehouden zal worden.
          Schakel over van 3x in de week naar 4x zodat de spiergroepen uitgesmeert kunnen worden naar 2 groepen per dag.
          Ik stap eventjes af van de normale borst/triceps dag, en dit wordt nu borst/biceps. Op dinsdag rug/triceps, donderdag schouders/abs en op vrijdag de benen en kuiten.

Na mijn avontuur van gisteren zit ik weer vol motivatie en gaat ik morgen zeer intensief te werk. Heb er nu al zin in.
          Laterzzzz.
          Last edited by Snuff-Sann; 22-05-2011, 17:14.

Comment

• And That's For You Bitches.

Nutrex Underground - Zack Khan's Road to Recovery - Blog Entry #50

Comment

• Nutrex Underground - Videos

Comment

• Er is qua stats niet echt veel veranderd. Afgelopen zaterdagmorgen was alles exact gelijk aan de zaterdag van het weekend daarvoor. Het enigste kleine verschil is een afname in gewicht van 100 gram.
                Ben nu 2 weken al bezig met hydroxycut en dat bevalt me wel.
                Over 4 weken wil ik toch echt weer op 10 procent BF staan, maw heb ik nog 1,9 procent te gaan.

Ik ben nu 100 procent zeker van mijn nieuwe kuur. Heb afgelopen weekend kontakt gehad met Knikker van DBB en hem mijn kuur voorgelegt. Hij vond het een zeer goed plan enkel de lengte zou hij persoonlijk op 8 a10 weken zetten aangzien hij last kreeg van lethargie. Ikzelf zal het aankijken, ondervind ik geen hinder zal ik mijn kuur in z'n geheel uitdienen.
                De reden waarom ik raad aan Knikker heb gevraagd is omdat hij al de nodige ervaring bezit met de kuur die ik ook ga starten. Ik ben daarom ook zeer blij met zijn goedkeuring.
                Vorige week ook alles bestelt wat ik nodig heb dus met een beetje mazzel krijg ik dat deze week binnen. Ik heb er in ieder geval reuze zin in.
                Hier nog even mijn kuurplan:

Week 1-15, Tren-E, 400mg/w.
                Week 1-15, Proviron, 25mg/d.
                Week 1-15, HCG, 100IU/d.
                Week 9-15, Winstrol, 40mg/d.

Daarna bridge ik weer met Test-E.
                Laterzzzzz.

Comment

• Mogge.

Zonet weer een nieuwe meting verricht en ik mag wel zeggen dat het de goeie kant opgaat.

Hier nog even de stats van vorige week:

Gewicht: 105,2kg
                  Taille: 93,5cm
                  BF: 11,9%

Stats vandaag:

Gewicht: 104,2kg
                  Taille: 92,0cm
                  BF: 11,2%

Zoals je ziet, 1,5cm op mijn taille verloren met slechts een kilogram verlies aan gewicht.
                  Ik heb tegen mezelf gezegd dat als ik over 3 weken op ongeveer 10% BF eindig met een gewicht van 102,5kg of meer dan ben ik tevreden. Dat betekent een vetvrije massawinst van 6 kilogram overgehouden van mijn laatste kuur.
                  Op zich niet verkeerd, ik blijf dan boven de 100kg met een lage vetpercentage.
                  Maar dan gaat het pas beginnen. Over drie weken dus een nieuwe kuur met als hoofddoel om af te reizen naar een zeer laag vetpercentage. Ik ga voor de 7% maar mocht ik nog lager komen zal ik dit zeer zeker trachten te halen.
                  Trenbolone zal het vet gaan wegvreten en als dat nog niet genoeg is zal aan het eind van mijn kuur de winstrol mij een enorm droog en strak uiterlijk geven met hopelijk een enorme vasculariteit en dat elk spiertje zeer goed te zien is.
                  Om wat verder in de toekomst te kijken. Wanneer ik zeer laag in BF sta zal ik weer gaan bulken maar pas ik slechts een lichte bulk toe en bouw ik langzaam op zonder ook mijn BF dramatisch te moeten laten stijgen. Ik wil dan niet meer boven de 10% uitkomen.
                  Allright, met nog 3 weken voor de boeg en 1,2% vet te overwinnen heb ik zeer goede hoop.
                  De hydroxycut en wat extra caffeine dragen zeker hun steentje bij maar ook mijn voeding is zeer goed afgestemt op mijn doel.

Ben ook weer wat met mijn voeding bezig, dat houd nooit op eerlijk gezegt.
                  Nam smorgens altijd instant havermout met een zeer fijne korrel. Ik heb dat nu sinds een week veranderd in de grovere. Dit omdat het veel goedkoper is en ook omdat de GI hiervan lager ligt. Tevens heeft het wat meer vezels.
                  De dagelijkse volkoren pasta heb ik nu vervangen voor een gewone. Dit ook weer om kosten te besparen maar heb wat research verricht en nu blijkt dat er geen verschil zit in GI tussen de twee produkten. Beiden hebben een medium GI.

Op dit moment ben ik aan het bekijken om mijn gehele voeding op een andere manier in te delen. Ik werk volgens mijzelf niet gedetailleert genoeg in de verdeling van KEV over verschillende dagen. Ik bedoel dat er een verschil in intake moet zijn op trainings en niet trainingsdagen en zit er ook verschil in dagen dat ik vrij heb maar wel bezig ben, in de tuin werken bijvoorbeeld.
                  Al hou ik met deze factoren rekening, toch wil ik het meer gaan verfijnen.

Genoeg geupdate.
                  Ik heb een goed humeur, tis een stralende warme dag, straks weer trainen en dan in de tuin werken. Onthou me vandaag van koolhydraten en vanavond rond 6 uur maakt m'n vriendin een lekkere schotel klaar met spinazie-pasta, groenten en biefstuk-gehakt. Met als toetje een lekkere bak ijs.
                  Laterzzzz.

Comment

• Hey succes met je doestelling.

Waneer ga met je andre kuur beginne gelijk na deze kuur?

En veel geniet van het zonnige weertje.

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
                      Hey succes met je doestelling.

Waneer ga met je andre kuur beginne gelijk na deze kuur?

En veel geniet van het zonnige weertje.
                      Bedankt bro.

Schema:

Week 1-3, bridge 500mg test-e
                      Week 4-19. cutkuur naar 7%
                      Week 20-29, bridge 500mg test-e
                      Week 30-?, lichte bulkkuur

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Bedankt bro.

Schema:

Week 1-3, bridge 500mg test-e
                        Week 4-19. cutkuur naar 7%
                        Week 20-29, bridge 500mg test-e
                        Week 30-?, lichte bulkkuur

Oke gaat je zeker lukke naar de 7%.

Als ik alle maal lees waar der alle maal voor doe.
                        Voeding en zo dan kan geowon niet anders dat je gaat lukken.

Ik zie ook als een voorbeeld hoe aas moet gebruiken.
                        Bedoel daar dat der echt strik mee bezig ben.

En alles klop in het plaatje.
                        Voeding 60% training 20% rust20% = 100%

Comment

Nou hehehe, ik probeer eerder voeding 100%, training 100%, rust 100%.
                          Anders komen we er natuurlijk niet hey.

Comment

Wat een IQ wonder!

Comment

• Snuff, niet alleen zijn wijn naamgenoten maar jij bent ook de enige die ik op regelmatige basis zijn logje volg omdat jij weet wat je doet en dat er geen zever of loze informatie instaat keep it up !

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
                                Snuff, niet alleen zijn wijn naamgenoten maar jij bent ook de enige die ik op regelmatige basis zijn logje volg omdat jij weet wat je doet en dat er geen zever of loze informatie instaat keep it up !
                                Thnx, Dom, naamgenoot.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X