10 maanden na Dboll only logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10 maanden na Dboll only logje

Heeey....

We zijn er weer...

Dit logje maak ik aan,,omdat ik mijn verhaal kwijt wil, over hoe het de afgelopen maanden , na Dboll only is verlopen.

Sinds December 2009 zit ik helaas in de ''ziektewet'' ivm mijn rug.
    Dit is niks ernstigs,,heb me flink verdraaid met het tillen van een stenen traptrede.
    Maar kon dus door dit ''ongelukje'', niet voor de volle 100% trainen.
    Ik heb het wel ''bijgehouden'', doormiddel van normaal te trainen, eten, rusten, en mijn nodige shakes ( Mammoth 2500 en creatine ) te drinken.
    Gelukkig ben ik niet veel afgevallen in deze 10 maanden. 3 kg ongeveer.
    Eigenlijk te veel,,ik weet,,maar goed,,beter even rustig aan, dan dat ik mijn rug kapot train of wat dan ook.
    Alles is nog zeer netjes zichtbaar, maar kon natuurlijk meer zijn..
    Maar dat is nu niet zo,,daarom ben ik terug,,ik ga weer hard beginnen met trainen, en hou hier mooi de foto's bij.
    Voor mezelf ook makkelijker...lol.. Over 3 weekjes zet ik nieuwe foto's erop. Ben zelf ook nieuwsgierig erna,,want dit is weer de eerste keer na 10 maanden dat ik foto's maak..

Grtzz..

ey dbol only koning wb
    jammer dat je al die tussentijd afwezig bent geweest =) maar cu arround on board!

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
      Heeey....

We zijn er weer...

Dit logje maak ik aan,,omdat ik mijn verhaal kwijt wil, over hoe het de afgelopen maanden , na Dboll only is verlopen.

Sinds December 2009 zit ik helaas in de ''ziektewet'' ivm mijn rug.
      Dit is niks ernstigs,,heb me flink verdraaid met het tillen van een stenen traptrede.
      Maar kon dus door dit ''ongelukje'', niet voor de volle 100% trainen.
      Ik heb het wel ''bijgehouden'', doormiddel van normaal te trainen, eten, rusten, en mijn nodige shakes ( Mammoth 2500 en creatine ) te drinken.
      Gelukkig ben ik niet veel afgevallen in deze 10 maanden. 3 kg ongeveer.
      Eigenlijk te veel,,ik weet,,maar goed,,beter even rustig aan, dan dat ik mijn rug kapot train of wat dan ook.
      Alles is nog zeer netjes zichtbaar, maar kon natuurlijk meer zijn..
      Maar dat is nu niet zo,,daarom ben ik terug,,ik ga weer hard beginnen met trainen, en hou hier mooi de foto's bij.
      Voor mezelf ook makkelijker...lol.. Over 3 weekjes zet ik nieuwe foto's erop. Ben zelf ook nieuwsgierig erna,,want dit is weer de eerste keer na 10 maanden dat ik foto's maak..

Grtzz..
      heey
      das lekker kut dan... sterkte man komt wel weer goed toch?

grtzz josh

Comment

Klote van je rug man. Hoeveel heb je uiteindelijk weten te behouden van de d-bol en hoeveel heb je erbij gewonnen in de eerste instantie? Ben erg benieuwd naar hoe je er nu bij staat. En weet zeker dat ik niet de enige ben hier.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          ey dbol only koning wb
          jammer dat je al die tussentijd afwezig bent geweest =) maar cu arround on board!

Thanks m8

Is idd jammer,,,ik haal het wel weer in,,hoop ik,,,lol

Cu later..

Grtzz

Comment

Sterkte met je rug man!

Originally posted by sch00m View Post
            Ben erg benieuwd naar hoe je er nu bij staat. En weet zeker dat ik niet de enige ben hier.
            Inderdaad !
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
              heey
              das lekker kut dan... sterkte man komt wel weer goed toch?

grtzz josh
              Tis zeker kut,,maar ja,,, krijg je,,als je baas weigert fatsoenlijk materiaal te kopen,, en toch die spullen moet tillen..

Maar alles komt goed,,ik heb me aan de voorschriften van de artsen gehouden,,en dat heeft me goed geholpen. Niet gek gedaan, maar normaal gedaan, en dat is al heel wat voor mij,,haha...

Voel me nu namelijk kiplekker..

Grtzz..

Comment

Klote van je rug man. Hoeveel heb je uiteindelijk weten te behouden van de d-bol en hoeveel heb je erbij gewonnen in de eerste instantie? Ben erg benieuwd naar hoe je er nu bij staat. En weet zeker dat ik niet de enige ben hier.
                ik weet...lol..

Daarom laat ik jullie nog even in spanning zitten,,,,lol
                Nee,,joke...

Heb vandaag een nieuwe pot mammoth gekocht...,,als de pot op is,, zet ik de foto's erop, dit is gevoels matig, zit tussen de oren ,,maar nog.
                Ik voel me er dan beter bij,,en das de bedoeling.

Grtzz..

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                  Sterkte met je rug man!

Inderdaad !

Thanks kerel...

Grtzz..

Comment

78kg toen ik klaar was met Dboll only..
                    Nu 74.5 kg.. in 10 maanden 3.5 afgevallen..

Weet je,,,ik heb een ijzeren wil,,en deze kilo's heb ik er in 4 weken weer bij.
                    Daar ga ik voor...
                    Daarna is een ander doel,,nog meer erbij krijgen...maar eerst die verloren kilo's even terug pakken.

Grtzz..

Comment

hopelijk gaat het snel beter met je rug, overigens haalde je wel bizare gains met je Dboll, echt niet normaal was dat maar in ieder geval succes en sterkte toegewenst en die kilo's zitten er natuurlijk zoweer op

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                        hopelijk gaat het snel beter met je rug, overigens haalde je wel bizare gains met je Dboll, echt niet normaal was dat maar in ieder geval succes en sterkte toegewenst en die kilo's zitten er natuurlijk zoweer op
                        ook jij bedankt kerel..
                        ja het was een lekkere tijd toen,, veel gewonnen,,en weinig kwijtgeraakt!.
                        dat alles was gelukkig niet voor niets..
                        en gelijk heb je,,3 kilo? wat is dat dan hahaha...lol zo weer terug..
                        kan niet wachten om fotos erop te zetten,, maar dat is een afspraak met mezelf,, die 3 weken hou ik vol,,daar hou ik me aan...

Grtzz..

Comment

Hey Hard, je had net na je d-bol only nog andere kuurplannen.
                          Je had het zelfs al een beetje uitgestippeld.
                          Wat is er nog over van die gedachte?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Hey Hard, je had net na je d-bol only nog andere kuurplannen.
                            Je had het zelfs al een beetje uitgestippeld.
                            Wat is er nog over van die gedachte?
                            hm...

Eerlijk?..
                            Niet meer over na gedacht.
                            Maar,,
                            Dat sluit niet uit,,dat die gedachte niet meer bij me opkomt.
                            En als,,.... denk ik dat ik weer ga voor een Dboll only kuurtje.
                            Met een nog beter trainingsschema, een nog beter eetpatroon, en nog meer rust. Dat zal vast en zeker weer inknallen.

Waarom? omdat ik , als ik eerlijk ben, bang voor naalden ben.
                            Dat is de hoofdzaak.

Maar daar laat ik me niet vanaf praten, je staat ergens 100% achter, of je doet het gewoon niet.
                            Is logisch, en verstandiger.
                            Want je moet met rust kuren, en je moet je lekker voelen erbij.
                            En ik weet nu al, al;s ik die spuit vast heb...grrrr ik tril nu al..hahahahaha
                            En dat terwijl ik een deca test kuurtje wilde pakken,,gek he..

Ik verantwoord mezelf niet he,,begrijp me niet verkeerd, en ik oordeel ook niet.

Maar ik voel me gewoon lekkerder bij orals,,ennuuhhh zo slecht waren ze niet,,,lol..

Maar ik ga nu eerst eens naturel trainen weer,,flink eten etc,,
                            En over een maandje of 3, kan ik die gedachte weer eens naar boven halen.
                            Tot die tijd,,,knallen als een gek op de Mammoth 2500 lol.....

Grtzz

Comment

10 maanden geleden had ik ook nog geen ervaring met injecteren.
                              Dat is nu verleden tijd, heb inmiddels mijn tweede prikkuur erop zitten en eind juni start de derde.
                              Prikken stelt helemaal geen 'reet' voor.
                              Eenmaal die drempel over en je weet niet beter meer.
                              En ik ben niet de enige hier die er zo over denkt.
                              Heb menig lid 'ontmaagd' zien worden, hehehe.
                              Maar goed, jij hoeft enkel maar een paar dianabol kuurtjes te doen en dan kun je gelijk op het podium.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X