3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Bridge is 2 maanden en dan vervolgens zijn kuur ook 1.5 maand winstrol.

edit ik zie dat hij die winstrol pas de laatste 6 weken van zijn kuur doet....excuses verkeerd gelezen.
    Yep, en ik zei 6-8 weken anavar, das volgens mij geen 2 maanden.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Ik vind dat een mooie dosering.
      Even over dat 3,5 maand.
      Als je nu je nakuur afmaakt en dan na 6-8 weken weer gaat kuren praat je over een periode van 12-14 weken tussen 2 kuren in waarin je lichaam kan herstellen, lijkt mij voldoende.
      In die 6-8 weken na je nakuur bridge je met anavar, dus ik weet niet waar die 3,5 maand nu ineens vandaan komt.
      Jij hebt zelf met 20mg anavar gebridged waarom adviseer je dan een dosis die vaak gebruikt word voor een eerste beginnerskuur?
      Vind de dosis ook erg hoog.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Jij hebt zelf met 20mg anavar gebridged waarom adviseer je dan een dosis die vaak gebruikt word voor een eerste beginnerskuur?
        Vind de dosis ook erg hoog.
        Omdat 20mg/d niet efficient is, het werkt niet, en dat weet ik uit ervaring.
        40mg/d maakt een veel betere kans en is zeker niet te hoog.
        Powertrainer was geinteresseerd in een bridge met winstrol.
        Ik heb hem toen gezegd dat dat niet verstandig is en als hij wil bridgen dat hij dat dan beter met anavar kan doen, maar ook daarbij zei ik dat ik niet beweerde dat het goed was. Je kunt het eventueel teruglezen.
        Het gaat om 2 belangrijke factoren. Wat doet het met je axis en met je lever.
        Anavar is slechts lichtelijk levertoxisch en drukt niet zwaar op je hormonen-systeem. Het gaat erom in hoeverre zijn axis weer draait na zijn nakuur.
        Naar mijn weten is dit goed advies, en ik weet dat PT niet op z'n acherhoofd gevallen is en serieus met kuren bezig is.
        Ik kan ook zeggen tegen hem zoals een hoop leken hier doen: Hey joh, wat ben je aan het doen man, hoe kun je zo stom zijn!
        Dat doe ik dus niet, hij vraagt advies en dus geef ik het, het is aan hem wat hij ermee doet.

Comment

Dusver heb ik nog geen 1 statement/onderzoek gezien wat bridgen interessant maakt. Ben eerder voorstander om standaard HGH tijdens de kuur zelf op te nemen (Test-e, HCG, HGH en dan nog 1 bijstof er bij). Anavar eventueel icm creatine in de na-kuur er bij houden. En dan na de na-kuur gewoon helemaal OFF zijn.

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
            Hoe kan je in gods naam herstellen in een periode waar je shit in gebruikt en dan maakt het geen reet uit of je weinig gebruikt!
            Je raakt altijd wat kwijt van je kuur en accepteer dat gewoon!
            Blijf goed trainen veel en schoon eten en zorg dat je rust optimaal is.
            dan praat je over herstellen en daarna ben je toe aan een nieuwe kuur.
            Laat je lichaam niet inkakken want geloof me daar kan en ga je later heel veel last van krijgen!
            wow man! doe eens rustig! ik stel maar gewoon een vraag, en natuurlijk eet ik schoon en veel... ik vind het goed dat je raad wil geven maar daarvoor moet je niet zo opvliegend doen
            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

oké thanx voor de reacties iedereen hierover! ben ook blij dat iedereen terug rustig is

ik ben dus wel degelijk serieus bezig met kuren en ik weet ook wel wat nakuren betekent nu vroeg ik me dat gewoon af of bridgen verstandig was

na alle reacties denk ik dat ik het niet zal doen, en proberen van mijn gains zoveel mogelijk over te houden en dan pas terug kuren, heb nu wel weer wat bijgeleerd ivm kuren en dank jullie hiervoor!

zou iemand nog iets toevoegen aan de kuur/nakuur die ik binnekort ga volgen?

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                wow man! doe eens rustig! ik stel maar gewoon een vraag, en natuurlijk eet ik schoon en veel... ik vind het goed dat je raad wil geven maar daarvoor moet je niet zo opvliegend doen
                Dat was meer voor snuff bedoeld man sorry en is niet zo bedoeld als het over komt zeg maar.
                Bedoel het goed bro.
                Sorry van af mijn kant.
                Last edited by Doris1981; 06-06-2010, 19:14.

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
                  Dat was meer voor snuff bedoeld man sorry en is niet zo bedoeld als het over komt zeg maar.
                  Bedoel het goed bro.
                  Sorry van af mijn kant.
                  oké! geen probleem...

Comment

Prima kuurtje kerel.
                    Maak alleen van die 7 weken winny ff 6.
                    En laat ons weten hoe de kuur gaat verlopen.
                    Succes alvast.

Comment

Hehehe, ik zie net dat je advies gevraagd hebt op DBB.

Comment

Jij zit ook overal he Snuff
                        I'm in transformation mode!!!!

Comment

ja tuurlijk maar daar ben ik niet vaak op, bodynet zit ik dagelijks en meerdere keren per dag...
                          maar ik heb al me antwoorden hier gevonden thx daarvoor!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                            Jij zit ook overal he Snuff
                            Nou dat valt wel mee hoor kerel.
                            Ik ben een echte BN'er.

ja tuurlijk maar daar ben ik niet vaak op, bodynet zit ik dagelijks en meerdere keren per dag...
                            maar ik heb al me antwoorden hier gevonden thx daarvoor!
                            Hm allright, ik kreeg eerder het gevoel dat je meteen hun advies aannam.

Comment

7 weken winny?
                              Die capsules noemen ze aroxifen. Zijn oke voor tijdens de nakuur.
                              Wanneer je een lage dosis HCG zet hoef je je niet druk te maken bro, de kans voor het mismaken van spermacellen geschied alleen bij hele hoge doseringen.(3000 of meer IU per keer)
                              Wil je bridgen is anavar een beter alternatief, met winny blijft je axis plat op z'n gat.
                              Winny is minder giftig op mg/mg basis akkoord, maar weet zo net nog niet of winstrol zo hard op je axis drukt. Heb je een bron?

bridgen met 40mg/dag? is dit niet veel?
                              Ik vind van wel. Zolang je niet je volledige productie onderdrukt is het nog steeds het bridge-principe, maar ik vind het ook tamelijk hoog voor een bridge.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Winny is minder giftig op mg/mg basis akkoord, maar weet zo net nog niet of winstrol zo hard op je axis drukt. Heb je een bron?

Ik vind van wel. Zolang je niet je volledige productie onderdrukt is het nog steeds het bridge-principe, maar ik vind het ook tamelijk hoog voor een bridge.
                                Heb je een bron dat bewijst dat winstrol niet op je axis drukt dan?

Een bridge is om je gains vast te houden right?
                                Dat doe je niet met 20mg ox/d.
                                Last edited by Snuff-Sann; 09-06-2010, 09:47.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X