Originally posted by Ashley
View Post
3de kuur
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk vind dat een mooie dosering.
Even over dat 3,5 maand.
Als je nu je nakuur afmaakt en dan na 6-8 weken weer gaat kuren praat je over een periode van 12-14 weken tussen 2 kuren in waarin je lichaam kan herstellen, lijkt mij voldoende.
In die 6-8 weken na je nakuur bridge je met anavar, dus ik weet niet waar die 3,5 maand nu ineens vandaan komt.
Vind de dosis ook erg hoog.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJij hebt zelf met 20mg anavar gebridged waarom adviseer je dan een dosis die vaak gebruikt word voor een eerste beginnerskuur?
Vind de dosis ook erg hoog.
40mg/d maakt een veel betere kans en is zeker niet te hoog.
Powertrainer was geinteresseerd in een bridge met winstrol.
Ik heb hem toen gezegd dat dat niet verstandig is en als hij wil bridgen dat hij dat dan beter met anavar kan doen, maar ook daarbij zei ik dat ik niet beweerde dat het goed was. Je kunt het eventueel teruglezen.
Het gaat om 2 belangrijke factoren. Wat doet het met je axis en met je lever.
Anavar is slechts lichtelijk levertoxisch en drukt niet zwaar op je hormonen-systeem. Het gaat erom in hoeverre zijn axis weer draait na zijn nakuur.
Naar mijn weten is dit goed advies, en ik weet dat PT niet op z'n acherhoofd gevallen is en serieus met kuren bezig is.
Ik kan ook zeggen tegen hem zoals een hoop leken hier doen: Hey joh, wat ben je aan het doen man, hoe kun je zo stom zijn!
Dat doe ik dus niet, hij vraagt advies en dus geef ik het, het is aan hem wat hij ermee doet.
Comment
-
Dusver heb ik nog geen 1 statement/onderzoek gezien wat bridgen interessant maakt. Ben eerder voorstander om standaard HGH tijdens de kuur zelf op te nemen (Test-e, HCG, HGH en dan nog 1 bijstof er bij). Anavar eventueel icm creatine in de na-kuur er bij houden. En dan na de na-kuur gewoon helemaal OFF zijn.
Comment
-
Originally posted by Doris1981 View PostHoe kan je in gods naam herstellen in een periode waar je shit in gebruikt en dan maakt het geen reet uit of je weinig gebruikt!
Je raakt altijd wat kwijt van je kuur en accepteer dat gewoon!
Blijf goed trainen veel en schoon eten en zorg dat je rust optimaal is.
dan praat je over herstellen en daarna ben je toe aan een nieuwe kuur.
Laat je lichaam niet inkakken want geloof me daar kan en ga je later heel veel last van krijgen!onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
oké thanx voor de reacties iedereen hierover! ben ook blij dat iedereen terug rustig is
ik ben dus wel degelijk serieus bezig met kuren en ik weet ook wel wat nakuren betekent nu vroeg ik me dat gewoon af of bridgen verstandig was
na alle reacties denk ik dat ik het niet zal doen, en proberen van mijn gains zoveel mogelijk over te houden en dan pas terug kuren, heb nu wel weer wat bijgeleerd ivm kuren en dank jullie hiervoor!
zou iemand nog iets toevoegen aan de kuur/nakuur die ik binnekort ga volgen?onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postwow man! doe eens rustig! ik stel maar gewoon een vraag, en natuurlijk eet ik schoon en veel... ik vind het goed dat je raad wil geven maar daarvoor moet je niet zo opvliegend doen
Bedoel het goed bro.
Sorry van af mijn kant.Last edited by Doris1981; 06-06-2010, 19:14.
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostJij zit ook overal he Snuff
Ik ben een echte BN'er.
Originally posted by powertrainer2007 View Postja tuurlijk maar daar ben ik niet vaak op, bodynet zit ik dagelijks en meerdere keren per dag...
maar ik heb al me antwoorden hier gevonden thx daarvoor!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post7 weken winny?
Die capsules noemen ze aroxifen. Zijn oke voor tijdens de nakuur.
Wanneer je een lage dosis HCG zet hoef je je niet druk te maken bro, de kans voor het mismaken van spermacellen geschied alleen bij hele hoge doseringen.(3000 of meer IU per keer)
Wil je bridgen is anavar een beter alternatief, met winny blijft je axis plat op z'n gat.
Originally posted by powertrainer2007 View Postbridgen met 40mg/dag? is dit niet veel?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWinny is minder giftig op mg/mg basis akkoord, maar weet zo net nog niet of winstrol zo hard op je axis drukt. Heb je een bron?
Ik vind van wel. Zolang je niet je volledige productie onderdrukt is het nog steeds het bridge-principe, maar ik vind het ook tamelijk hoog voor een bridge.
Een bridge is om je gains vast te houden right?
Dat doe je niet met 20mg ox/d.Last edited by Snuff-Sann; 09-06-2010, 09:47.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment