3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by blocktoblock View Post
    je kan niet altijd op 500mg blijven he... wanneer was je laatste kuur
    2de kuur was een test only ergens in de lente, daarna heb ik een bridge gedaan met winny van 20mg/dag en aansluitend begonnen aan mijn test primo kuur
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
      jou stats zijn toch ook niet zo super na 15 jaar training.....

90kg bij 1.83 met 14%

dit wil zeggen dat ik 87kg zou moeten wegen bij mijn lengte en mag nog 1% vet bij dan...

ik train nu 4 jaar, dus denk dat ik toch wel een kuur mocht gebruiken
      Hij begon zelf ook op zijn 23e met 1e kuur en zonder knappe basis.

Ik vind zijn stats ook niet bijzonder na meerdere kuren.

Ik ken zat jongens die verder zijn naturell.

Met mijn 6 cm langer ben ik ook al 20kilo zwaarder en ooit zonder verder te kuren die periode zelfs 40kilo zwaarder geweest. Dus waar hebben we het over. Gaat nergens over dus.

Gewoon doen wat jij nodig vindt PT, je weet wat je doet.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post

Met mijn 6 cm langer ben ik ook al 20kilo zwaarder en ooit zonder verder te kuren die periode zelfs 40kilo zwaarder geweest. Dus waar hebben we het over. Gaat nergens over dus.

thanx maat!

Comment

Beetje flauw misschien om nu te zeggen I told you so, daarom zeg ik nu ook niet I told you so

Kan zo natuurlijk niet zeggen waaraan het ligt als jij zegt dat voeding ok is. Blijft er nog training over, want de rust hoeft niet zo lang te zijn met AS.
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

hey, ik zit nu dus in mijn derde kuur, intussen een 7tal weken ver op 500mg test E met 500mg primo

maar ik ben ondertussen nog maar 1 a 2kg bijgekomen!!! kan iemand me helpen?

aan mijn voeding ligt het echt niet.... die is perfect in orde, normaal zat ik op 4000kcal maar omdat ik niet bijkwam zit ik er echt nog boven rond de 4500kcal

het is de 3de keer dat ik met test E kuur op 500mg, 2 eerste malen waren test only... nu in combo met primo, ik begin stilaan te denken dat het de primo is ofwel dat ik gewend ben geraakt aan 500mg test E

vanaf september begin ik aan de hgh maar wil dan echt wel gaan bijkomen, ik zal dan kappen met de primo en de test verhogen naar 750mg, iemand een idee wat ik moet doen om beter bij te komen?
            Ik kan je zeggen dat als je in september met de hgh gaat beginnen je ook kg gaat verliezen. Ik had het er erg moeilijk mee maar het is alleen je vet% dat minderd. Dit is wel pas na 2 maanden, bij mij toch.

Primo moet je hoog doseren om echt resultaat te zien, en een echt bulk/massa steroid is het ook weer niet. Dan maar aan de deca.
            Ik zat op het einde van men kuur op 750mg test-e en 600mg primo. Heb goede droge massa gewonnen zonder veel sides.

Nu zit ik op 1000mg test en nog 2 weken op 800mg tren-e. Test is goed maar tren is te hoog gedoseerd zo. te veel sides tov opbrengst. 600mg tren is zat genoeg.

Comment

• Originally posted by sharki View Post
              Ik kan je zeggen dat als je in september met de hgh gaat beginnen je ook kg gaat verliezen. Ik had het er erg moeilijk mee maar het is alleen je vet% dat minderd. Dit is wel pas na 2 maanden, bij mij toch.

Primo moet je hoog doseren om echt resultaat te zien, en een echt bulk/massa steroid is het ook weer niet. Dan maar aan de deca.
              Ik zat op het einde van men kuur op 750mg test-e en 600mg primo. Heb goede droge massa gewonnen zonder veel sides.

Nu zit ik op 1000mg test en nog 2 weken op 800mg tren-e. Test is goed maar tren is te hoog gedoseerd zo. te veel sides tov opbrengst. 600mg tren is zat genoeg.
              nog afvallen tijdens men hgh? daar zal ik wel voor proberen te zorgen dat het niet zo is, ik zou toch wel graag de 90kg bereiken, zit nu op 83 vast

moet toch haalbaar zijn op 9 maand

Comment

Ik kan je zeggen dat als je in september met de hgh gaat beginnen je ook kg gaat verliezen. Ik had het er erg moeilijk mee maar het is alleen je vet% dat minderd. .

Als je zoveel lichter wordt dan heb je iets niet goed gedaan. Maar je wist toch vooraf dat je vet zou kwijtraken?

Als je het goed doet zal je zwaarder gaan worden, ookal duurt het eventjes voor je echt grote massa extra zal gainen, maar lichter worden hoeft niet.

Comment

• dat hoopte ik toch ook al

Comment

hey, ik zit nu dus in mijn derde kuur, intussen een 7tal weken ver op 500mg test E met 500mg primo

maar ik ben ondertussen nog maar 1 a 2kg bijgekomen!!! kan iemand me helpen?

aan mijn voeding ligt het echt niet.... die is perfect in orde, normaal zat ik op 4000kcal maar omdat ik niet bijkwam zit ik er echt nog boven rond de 4500kcal

het is de 3de keer dat ik met test E kuur op 500mg, 2 eerste malen waren test only... nu in combo met primo, ik begin stilaan te denken dat het de primo is ofwel dat ik gewend ben geraakt aan 500mg test E

vanaf september begin ik aan de hgh maar wil dan echt wel gaan bijkomen, ik zal dan kappen met de primo en de test verhogen naar 750mg, iemand een idee wat ik moet doen om beter bij te komen?
                    Je zal nog veel meer moeten eten PT als je harder wil gaan, primo zet weinig aan, wel kwalitatief goede gains, maar tergend langzaam, Winny is al sneller volgens mij.
                    Of zet de primo even opzij voor iets anders.

Comment

Als je zoveel lichter wordt dan heb je iets niet goed gedaan. Maar je wist toch vooraf dat je vet zou kwijtraken?

Als je het goed doet zal je zwaarder gaan worden, ookal duurt het eventjes voor je echt grote massa extra zal gainen, maar lichter worden hoeft niet.
                      Ik wil alleen maar zeggen dat de eerste zichtbare/merkbare werking van hgh de vetverbranding is. En vet weegt ook hé, dus je gaat wat minder wegen .......

Dit wilt niet zeggen dat je spiermassa verliest, integendeel je bent extra spiercellen aant kweken. Maar op de naald van de weegschaal staat dat je wat minder weegt. Na een aantal maanden heb je meer spieren gekweekt dan vet verloren en weeg je dus meer.

Begrijp je ? Nie moeilijk toch

Comment

Je zal nog veel meer moeten eten PT als je harder wil gaan, primo zet weinig aan, wel kwalitatief goede gains, maar tergend langzaam, Winny is al sneller volgens mij.
                        Of zet de primo even opzij voor iets anders.
                        primo is bijna op dus zal hem gewoon opgebruiken en daarna de test verhogen naar 750
                        Originally posted by sharki View Post
                        Ik wil alleen maar zeggen dat de eerste zichtbare/merkbare werking van hgh de vetverbranding is. En vet weegt ook hé, dus je gaat wat minder wegen .......

Dit wilt niet zeggen dat je spiermassa verliest, integendeel je bent extra spiercellen aant kweken. Maar op de naald van de weegschaal staat dat je wat minder weegt. Na een aantal maanden heb je meer spieren gekweekt dan vet verloren en weeg je dus meer.

Begrijp je ? Nie moeilijk toch
                        ja shark, tuurlijk... weet ik ook wel, hoe gaat het nu eigenlijk met je hgh kuur, ben je tevreden over de hgh zelf? en wat zijn je stats inmiddels?

Comment

• heb net men shot test e en primo gezet, en had perongeluk een beetje olie verloren. na alles afgerond was rook in aan mijn vinger en rook net de geur van een geurkaars of iets dergelijks, het ruikt een beetje aardbei-achtig? ik ging aan de vials rieken en rook het daar ook aan? WTF?! is dit normaal?

Comment

heb net men shot test e en primo gezet, en had perongeluk een beetje olie verloren. na alles afgerond was rook in aan mijn vinger en rook net de geur van een geurkaars of iets dergelijks, het ruikt een beetje aardbei-achtig? ik ging aan de vials rieken en rook het daar ook aan? WTF?! is dit normaal?
                            Welk merk test en primo heb je ?

Comment

Welk merk test en primo heb je ?
                              golden gear, hier verwacht je geen fakes van

Comment

golden gear, hier verwacht je geen fakes van

Nope GG is normaal goed.

Comment

Sidebar top desktop