Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hey jongens en meisjes, heb net m'n vetpercentage laten meten. Ik begon bijna 3 weken geleden met ruim 18% en het is nu %16,3. Ben ik blij mee! gewicht ca. 92,5 kilo. Ben dus nog geen spiermassa kwijt.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Gaat erg lekker dus...!!! Bij mij begon de boldenone pas echt goed in week 5 a 6 te werken dus...!!! Komt goed bro!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Dat zie je verkeerd... Boldenone is van oorsprong een veterinair product met als doelstelling de eiwitsynthese op te schroeven. Voor veeboeren is de honger die mede daardoor ontstaat een prettige bijkomstigheid, want het vee gaat er meer door vreten en is dus eerder op gewicht. Equipoise is trouwens de menselijke variant op Boldenone.
Gisteren alweer het 5e spuitje gezet! Wederom pijnloos. Ik ga nu week 5 in, dus ik hoop dat de Equipoise wat beter z'n best gaat doen. De honger is er wel, maar verder heb ik er nog weinig van gemerkt. Vanmorgen ook met de Stanozolol begonnen. Ik doe 40 mg. per dag gedurende 5 weken. Gewicht is momenteel 91 kilo. Ik kom van 95, dus daar ben ik wel tevreden over. Hoop nu in de komende 5 weken nog een kilootje of 3-4 aan vet te verliezen en tevens een kilo of 3-4 aan spiermassa te winnen. De cardio begint ook deze week. Ik heb daar expres mee gewacht om eerst eens te kijken wat de voeding kon doen. Als ik deze week merk dat de Winstrol z'n werk gaat doen, begin ik meteen met de loopband. 2 a 3x per week 20 min, eventueel uit te breiden naar een half uur. Gaat dus goed tot nu toe, want de 'leukste' kuurweken breken nu aan, de cardio moet nog beginnen en ik ben toch al 4 kilo kwijt.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment