Kuurverslag mr. symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zeker ff wekelijks updaten hoor!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hey jongens en meisjes, heb net m'n vetpercentage laten meten. Ik begon bijna 3 weken geleden met ruim 18% en het is nu %16,3. Ben ik blij mee! gewicht ca. 92,5 kilo. Ben dus nog geen spiermassa kwijt.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat is erg netjes hoor, bijna 2% in drie weken tijd...
        Gaat hartstikke goed dus!

Comment

Klasse man

Greets...

Comment

Hallo spiervrienden! Gisteravond het 4e spuitje gezet (400 mg.) De beruchte Equipoise-honger begint serieuze vormen aan te nemen! Gisteravond bijvoorbeeld: 18:00 warm eten (biefstuk, broccoli, zilvervliesrijst, sinaasappel), 20:00 Honger!
            2 pita's 20+ kaas gemaakt, 22:00 honger! Wheyeiwitshake met magere melk genomen, 23:45 honger! Pakje kalkoenfilet (100 gr.) naar binnen gewerkt. Hopelijk gaat de Boldenone nu ook z'n werk doen tijdens de training. Volgende week de Winstrol erbij én de cardio. Vetpercentage zakt geleidelijk, dus alles gaat naar wens. Mazzel!

Comment

Greets...

Comment

Gaat erg lekker dus...!!! Bij mij begon de boldenone pas echt goed in week 5 a 6 te werken dus...!!! Komt goed bro!!!
                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

gaat lekker, van die boldenon kreeg ik ook echt honger zelfs 's nachts.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Is die honger dan een reactie op een hoog opgelopen verbranding/spijsvertering of zie ik dat verkeerd
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Dat zie je verkeerd... Boldenone is van oorsprong een veterinair product met als doelstelling de eiwitsynthese op te schroeven. Voor veeboeren is de honger die mede daardoor ontstaat een prettige bijkomstigheid, want het vee gaat er meer door vreten en is dus eerder op gewicht. Equipoise is trouwens de menselijke variant op Boldenone.

Comment

gaat goed Mr symmetrie, die honger dat heb ik nu al , wat gaat dat worden als ik begin met de equipose.

Blijven updaten dat ik weet wat me te wachten staat.

grtz
                        stil growing

Comment

Zal ik zeker doen, Snipke!

Comment

Gisteren alweer het 5e spuitje gezet! Wederom pijnloos. Ik ga nu week 5 in, dus ik hoop dat de Equipoise wat beter z'n best gaat doen. De honger is er wel, maar verder heb ik er nog weinig van gemerkt. Vanmorgen ook met de Stanozolol begonnen. Ik doe 40 mg. per dag gedurende 5 weken. Gewicht is momenteel 91 kilo. Ik kom van 95, dus daar ben ik wel tevreden over. Hoop nu in de komende 5 weken nog een kilootje of 3-4 aan vet te verliezen en tevens een kilo of 3-4 aan spiermassa te winnen. De cardio begint ook deze week. Ik heb daar expres mee gewacht om eerst eens te kijken wat de voeding kon doen. Als ik deze week merk dat de Winstrol z'n werk gaat doen, begin ik meteen met de loopband. 2 a 3x per week 20 min, eventueel uit te breiden naar een half uur. Gaat dus goed tot nu toe, want de 'leukste' kuurweken breken nu aan, de cardio moet nog beginnen en ik ben toch al 4 kilo kwijt.

Comment

4 kilo kwijt en geen cardio gedaan, hoe ziet je dieet er dan uit als ik vragen mag en je trainingsschema. Wat ga je nog verwachten van de equipose

grtz
                              stil growing

Comment

Je zou het nu moeten gaan merken inderdaad. Ben benieuwd. Je bent zelf in ieder geval erg tevreden en dat is het belangrijkste.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X