1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even betreft de het effect van de kuur.

Ik lijk nu geiler en sterker te worden. En mijn spieren lijken de hele dag voller.. Ook begint de weegschaal in 1 keer te freaken.. ben in 1,5 week tijd van 81 naar 83kg gegaan.. Zal een deel vocht bij zitten.. en misschien beetje vet.. maar mijn weegschaal zegt juist dat mijn vetpercentage is gedaalt.. en zo ziet het er ook uit voor de spiegel..

Lijkt de goede kant op te gaan.. morgen ochtend weer een zware rugtraining.. met exact dezelfde oefeningen als laatste week waar ik de getallen betreft gewicht nog goed van herrinner.. eens even kijken of we er overheen kunnen knallen. Ga vanaf nu ook een beetje mijn prestaties loggen.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Vandaag rug en schouders en traps getraind.

Deadlift ging erg goed. Deadlift heb ik nooit serieus getraind voor langere tijd en liep dan ook zwaar achter op mijn squat maar ligt nu bijna gelijk. Vorige week kwam ik met deadlift niet boven 95 uit met 4 herhalingen zonder dat ik mijn onderrug op het randje voelde.. vandaag 4x 120 gedaan met perfecte uitvoering en pomp in al mijn spieren..

Beginners geluk en ik denk dat de test erin begint te klappen.

Deadlift
      14x40
      12x 60
      6x 90
      5x110
      4x120

Back extensions

3x10x15

Allemaal in 1 oefening
      Widegrip latpulldown
      14x49
      12x52
      10x59
      9x66
      Closegrip latpulldown
      10x59
      Reversegrip pulldown
      10x66

Alles in 1 oefening
      Bent over olympic overhandgrip rows
      12x40
      10x50
      8x60
      Bent over olympic reversegrip rows
      8x65

Seated cable rows
      12x42
      10x42
      9x42

Latpulldown met neutrale grip
      (handen aan de zijkanten met zo'n stang met handvaten)
      12x49
      10x52
      9x52

Machine rows
      12x49
      10x52
      9x52

Face pulls
      12x39
      10x42
      8x42

Lying bent over reverse dumbell flyes
      12x8
      11x8
      11x8

Smith shruggs alternating front en rear grip
      15x50
      12x70
      12x70
      11x70

DONE.

Beetje lange training gehad.. duurde anderhalf uur omdat ik langzaam opstarte met de deadlift..

Is dit erg als ik op gear zit? normaal naturel probeerde ik altijd onder de 45-50 minuten te blijven.. maar voelde me nog vrij fit bij de shrugs..

Ik weet dit zijn geen denderende stats.. en in december stond ik er beter bij kwa stats.. maar toen was ik ook 10kg zwaarder.. en behoorlijk vettig :P

Vertrouw nu deels op spiergeheugen en de gear en nieuwe voedingschema om wat nette gains te maken in mijn stats..

Comment

nette training ! zou me nu tijdens je kuur niet druk maken als je trainingen wat uitlopen ., nu kan je het hebben . go for it !
        even te lui om terug te bladeren maar hoe ver sta je al met je kuur ?
        Beest in opleiding

Comment

1 juli ben ik begonnen.. dus dit is mijn 3e week..

Comment

oohh, het echte werk moet nog komen dan . succes verders ik volg je van hier uit

grtz
            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
              oohh, het echte werk moet nog komen dan . succes verders ik volg je van hier uit

grtz

Dat denk ik ook maar ik boek al mooie successen gebasseerd op mijn spiergeheugen strakke harde trainingen en nieuwe voedingschema.. spieren lopen mooi vol en ik zie al een stuk meer definitie. En elke week gaan de gewichten ook omhoog.. dus mooi begin kan alleen maar beter worden als er niks mis gaat hehe.

Comment

juist., ben wel benieuwd wat ug bold voor je gaat doen , is niet te vergelijken met de orig ganabol
                volgens velen .
                Beest in opleiding

Comment

Ben ik ook benieuwd naar. Volgens de meeste jongens begint de bold na week 6 erin te trappen.. dat komt mooi uit want 2 weken daarna begin ik pas met mijn winstrol..

het idee was namelijk zo met deze kuur:

na week 4 testosteron voelbaar
                  na week 6 bold voelbaar
                  na week 8 winstrol voelbaar

en dan blijft de bold natuurlijk het langst actief aan het einde van de kuur.

Comment

gaat goed komen joh
                    Beest in opleiding

Comment

knalle als malle geak!

Comment

Morgen borst weer op zijn donder geven.

Helaas heb ik al een paar weken last van mijn linker front delt en heb ik daarom nog niet vol uit kunnen gaan op de borst maar hij voelt nu redelijk en ik hoop dat ik morgen wat PR's ga neerzetten.

Afgelopen week BP 8x75 was in December 8x85. Even kijken of we daar weer in de buurt kunnen komen met een gare schouder.

Week ervoor had ik een bar slechte dag en kwam ik niet boven 6x55 uit haha.

Zal morgen even logje bijhouden met wat ik wegdruk op borst en schouders.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                          Morgen borst weer op zijn donder geven.

Helaas heb ik al een paar weken last van mijn linker front delt en heb ik daarom nog niet vol uit kunnen gaan op de borst maar hij voelt nu redelijk en ik hoop dat ik morgen wat PR's ga neerzetten.

Afgelopen week BP 8x75 was in December 8x85. Even kijken of we daar weer in de buurt kunnen komen met een gare schouder.

Week ervoor had ik een bar slechte dag en kwam ik niet boven 6x55 uit haha.

Zal morgen even logje bijhouden met wat ik wegdruk op borst en schouders.
                          Ook tijdens een kuur dien je te zorgdragen voor blessures.
                          Maw is het verstandiger je schouder wat te ontzien en voor oefeningen te kiezen die dat bewerkstelligen.
                          Bp lijkt me nou niet echt een juiste zet, maar goed, dat is mijn mening.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ook tijdens een kuur dien je te zorgdragen voor blessures.
                            Maw is het verstandiger je schouder wat te ontzien en voor oefeningen te kiezen die dat bewerkstelligen.
                            Bp lijkt me nou niet echt een juiste zet, maar goed, dat is mijn mening.

BP gaat wel goed maar incline dumbells en flyes laat ik even achterwege. Morgen is het gewoon een kwestie van even aftasten met losse bar.

Zo niet dan kan ik altijd nog Chest press pakken en Declinen.

Maar thnx voor de bezorgdheid. Ik kwam missschien wat nonchelant over maar zo kijk ik er niet naar hoor. Kheb maar 1 lijf en een blessure loop je makkelijker op dan dat je er weer vanaf bent.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Kheb maar 1 lijf en een blessure loop je makkelijker op dan dat je er weer vanaf bent.
                              Precies!

Comment

borst en schouder training ging kut.. schouder speelde zowat bij elke oefening op dus ben laag met gewicht gebleven en heb sommige oefeningen vervangen..

Benchpress kon ik niet hoger komen dan 10x60.. zodra ik meer eropgooide zei mijn schouder no go.. en deze set heb ik dan ook gestaakt na 2 reps.

Incline dumbell press, deze ging boven verwachting beter dan de benchpress. 6x28 eruit geperst zonder mijn schouder teveel te belasten.

Decline db press met een werkset van 8x24 omdat ik mijn schouder hier toch wel meer bij voelde vreemd genoeg.

Incline flyes, heb ik kalm aan gedaan
                                12x10
                                12x12

Decline flyes
                                3x10 gestaakt. teveel stress op schouder

Bent over Cable flyes
                                12x14
                                12x16
                                12x16

Schouders

Seated db shoulder press
                                heel kalm aan gedaan
                                10x10
                                10x10
                                10x12

Side raises
                                10x12
                                8x14
                                6x14

nu ben ik schouder met ijs ant koelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X