Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gaat helemaal goed komen cur.
    met enkele dagen ben je van je vocht probleem af.

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 26 2004,12:59)]gaat helemaal goed komen cur.
      Daar ga ik je aan houden...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,13:54)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 26 2004,12:59)]gaat helemaal goed komen cur.
        Daar ga ik je aan houden...

Greets...
        Ff serrieus..is dat nu een rotgevoel als je zo een vochtkop heb of valt het reuze mee ?

Comment

• Het went wel maar je hebt een opgeblazen gevoel. Vooral mijn buik, handen en hoofd.

Echt een rotgevoel kan ik het niet noemen maar lekker is het ook niet...

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:06)]Het went wel maar je hebt een opgeblazen gevoel. Vooral mijn buik, handen en hoofd.

Echt een rotgevoel kan ik het niet noemen maar lekker is het ook niet...

Greets...
            Ff in jouw topic dan maar..Leg is uit Mr.C ... STH dat je nu kuurt is toch de zwaarste anabool dat er is en dat maakt toch spieren aan ofzo en met sth behoud je dat toch ook veel sneller dan met andere sterroiden ??.

Greetzz

Comment

• Sth is geen anabool en is ook niet zwaar.
              Sth maakt in tegenstelling tot alle AS nieuwe spieren aan daar waar AS ze alleen maar laat groeien.
              Het resultaat is dan ook veel makkelijker te behouden.

Nadeel is dat het erg duur is.

Sth heeft wel AS nodig om zijn werk te kunnen doen. Er staat een hele goed post van Dirkster over Sth op dit board als je alles precies wilt weten.

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:35)]Sth is geen anabool en is ook niet zwaar.
                Sth maakt in tegenstelling tot alle AS nieuwe spieren aan daar waar AS ze alleen maar laat groeien.
                Het resultaat is dan ook veel makkelijker te behouden.

Nadeel is dat het erg duur is.

Sth heeft wel AS nodig om zijn werk te kunnen doen. Er staat een hele goed post van Dirkster over Sth op dit board als je alles precies wilt weten.

Greets...
                Greetz zal het ff goed lezen..Thx...

Comment

• heb net zoeken gedaan maar vind dat topic niet kun je ff linkie geven ernaar...

Greetzz

Comment

Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 26 2004,14:40)]heb net zoeken gedaan maar vind dat topic niet kun je ff linkie geven ernaar...

Greetzz  
                    Lees dit topic ff door.

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:47)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 26 2004,14:40)]heb net zoeken gedaan maar vind dat topic niet kun je ff linkie geven ernaar...

Greetzz
                      Lees dit topic ff door.

Greets...
                      Wat een moeilijke woorden allemaal Mr..C ik moet dit stukkie ff aand8tig doorlezen mss dat ik er dan 20% van begrijp..erg interessant wel....Denk dat er veel uit ga leren..

Greetz

Comment

• Is echt heel leerzaam maar kost wat moeite...

Greets...

Comment

• simpele stukken over as bestaan niet he maar is een goed stuk al zeg ik het zelf natuurlijk

p.s. als je laymans guide niet meetelt dan he
                          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

• xeno misschien tasten al dat bier en die gedachten aan mannen je hersens aan
                            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

• Voor die praatjes graag een apart topic openen in "off-topic"...

Greets...

Comment

• Vocht is onder controle te houden met proviron, maar daar had je bijwerkingen mee, had ik gelezen, Cur?

Maar goed, ik ben ook razend benieuwd wat dit je gaat opleveren.

Hoeveel Kits STH heb je zo klaarstaan voor de komende tijd?
                                Ik geloof dat je zo'n 100IU hebt in totaal per kit, niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X