Originally posted by the don gluck
View Post
Test E + Win
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is toch geen rare vraag? Hoeveel sterker ben je geworden?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by the don gluck View Postwat vraag je nu voor lulkoek man?
WIJ WILLEN WETEN IN WELKE MATE JOU KRACHT IS TOEGENOMEN,,,,????
wtf
- Hoeveel kun je nu bankdrukken en hoeveel voorheen?
- Hoeveel kun je nu squatten en hoeveel voorheen?
- etc.
Jij hebt het over toename van kracht en ik wil weten hoeveel kg meer je erbij kunt tillen wanneer je bepaalde oefeninen uitvoert. En ik neem aan dat FMLcreeper hetzelfde wilt weten.
Hopelijk snap je het nu.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWat is dat nou voor een rare reactie, of wellicht snap jij de vraag niet.
- Hoeveel kun je nu bankdrukken en hoeveel voorheen?
- Hoeveel kun je nu squatten en hoeveel voorheen?
- etc.
Jij hebt het over toename van kracht en ik wil weten hoeveel kg meer je erbij kunt tillen wanneer je bepaalde oefeninen uitvoert. En ik neem aan dat FMLcreeper hetzelfde wilt weten.
Hopelijk snap je het nu.
Comment
-
Mooi kuurtje
winny of 30 kan je hem 4 en halve week doen
winny op 40 kan je hem 3 en halve week doen. inname tijden zijn erg belangrijk bij orals kijk daarvoor even in de steroid sticky voor de actieve mg's in je bloed om zo een beetje je inname moment in te nemen ( 2 uur voor de training was ideaal uit mijn hoofd)
Ben zelf een voorstander om bij een dosering van 500mg test p/w de nakuur vanaf week 13 of zelfs week 14 te laten lopen omdat er dan nogsteeds een dusdanige hoeveelheid test in je bloed circuleerd. tevens de nakuur gewoon 4 weekjes doen is mijn mening doseringen 40/40/20/20 of 4x20 zijn de meningen over verdeeld. doen bij welk inzicht jij je het meest thuisvoeld
Toename van kracht zeker met de winstrol in het begin kan je gains geven van 2-30 kilo op de grote compounds. met mijn kuurtje 3 jaar geleden ging ik van 26-40 kg db's met bankdrukken en van 80-90 squat naar de 140. oid.
Echter na je kuur valt dit wel terug dus hoop dat je mentaal sterk bent =)
Comment
-
Gedeeltelijk waar Posseltje..
Ik ben er van overtuigd dat als je na de kuur krachtspecifiek gaat trainen, dus 8x3 OID op de compounds dat de terugval beperkt kan blijven(been there done that)In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostToename van kracht zeker met de winstrol in het begin kan je gains geven van 2-30 kilo op de grote compounds. met mijn kuurtje 3 jaar geleden ging ik van 26-40 kg db's met bankdrukken en van 80-90 squat naar de 140. oid.
Echter na je kuur valt dit wel terug dus hoop dat je mentaal sterk bent =)I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment