Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ok ik heb je verhaal gelezen. Kan me wel voorstellen dat het vervelend is en niet hygienisch. Wel respect.
    Mind is everything.

Comment

• Ja harrie helemaal goed, ik heb begrip voor je als je nog geen foto's erop wil zetten. Hou ons maar nieuwsgierig en over een paar maanden zien wij een topfitte kerel met een vetpercentage van in ieder geval richting de 20 en het liefste eronder natuurlijk. Daar heb ik wel vertrouwen in

Comment

• Hey harrie ik zou toch stiekem wat fotos van mezelf schieten en deze in de lade leggen .

bij een dip kijk je even naar de oude fotos en je bent er weer bovenop .

@knulletje : respect dat je dit voor de leden wilt doen , je hebt online heel veel meepraters en keyboardhelden
        maar als de mensen je raad kunnen opvolgen en harrie is het bewijs ervan , dan word het knallen !!!
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Mascotte, ik heb diverse foto's vanaf het begin, tot nu, dus over een goede 8 maanden. Die staan op mijn HD en heb er gisteren een deel van naar Knul gestuurd om te laten zien wat er in die tijd gebeurd is, zodat hij het vervolg ervan goed kan begeleiden. Zijn reacties staan hierboven.....
          Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• begrijp me niet verkeerd hoor ruud, vindt het een zeer mooi resultaat. heb het af en toe ene beetje gevolgd

wat gewoon meer benieuwd naar wat zijn vet% nu is omdat de belichting niet optimaal was ook. maar is zeker een mooi resultaat 11kg in de min .

ben benieuwd wat januari je gaat brengen!

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
              begrijp me niet verkeerd hoor ruud, vindt het een zeer mooi resultaat. heb het af en toe ene beetje gevolgd

wat gewoon meer benieuwd naar wat zijn vet% nu is omdat de belichting niet optimaal was ook. maar is zeker een mooi resultaat 11kg in de min .

ben benieuwd wat januari je gaat brengen!
              Ik begreep je wel, ik wist alleen niet of je het had gevolgd vanaf zn andere topic...
              Maar ja, Harrie is zeker nog te hoog in zijn bf, er moet zeker nog n 15% vanaf.
              Ik zeg altijd wat je snel en makkelijk krijgt ben je zo weer kwijt ook, dus doe ik rustig aan met de beste man.
              Hij heeft er nu 8 maanden over gedaan om 11kg in totaal te zakken en 7kg te winnen op zn spiermassa.
              Wat wil betekenen, dat hij nu 18kg verloren is aan vet en vocht....
              Hij is ook geen 20meer en de volgende kuur wil ik dit weer zien gebeuren..
              En OOOoooo ik ben zeker nog niet tevreden, nee dat duurt nog wel ffies voor ik ga zeggen ok dit is het..

Maar wees niet bang ook hij zal er komen, en ik zeg dat ook hij onder de 14% gaat komen met zijn bf.
              Maar aangezien hij enkele beperkingen heeft, moet ik het voorzichtig aan doen met de beste man.
              Hijzelf baalt er natuurlijk ook stevig van dat hij alleen UB kan trainen..

Ik kan niet anders zeggen dan dat hij precies doet wat er van hem word verlangt en dat hij zijn stinkende best doet het eraf te werken. Soms vrat hij zelfs te weinig en moest ik hem pushen om iets meer te eten.
              Hij is al vele jaren veel te zwaar en dat heb je er niet 1,2,3 vanaf, en al helemaal niet met beperkingen.

Rustig aan dan breekt het lijntje niet, en dan blijft het ook nog n beetje leuk om te trainen.
              Spieren heeft hij zeker van wat ik op de foto's heb gezien, ze zitten nog wat verscholen, maar dat komt helemaal goed..
              Zoals ik al zei, ook hij gaat er komen.

Comment

• @ harrie , commentaar van knul had ik overlezen
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Kut met peren, gisteravond mij rug verdraaid en kan bijna niet meer voor of achteruit...heb ik weer! Dat wordt waarschijnlijk een bezoekje richting de Pijn poli in Doetichem voor een ruggeprikje. Ik heb dit wel eens eerder gehad en flink wat jaren terug, en het plat spuiten van de zenuwbaan is de enige remedie.....

Comment

• Dat is zeker kut Harrie, ik hoop dat het snel weer beter gaat kerel.

Comment

• Dat is altijd kloten, zeker lekker bezig bent!!! Beterschap en hopelijk valt het mee ouwe reus!
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Gisteren maar naar het ziekenhuis geweest, was niet meer te houden van de pijn. Konden weinig voor me doen dus heb ik de Tramadol moeten accepteren, die slik ik dan maar totdat ik de prik krijg. De vorige keer duurde dit 2 weken, nou maar hopen dat het deze keer sneller kan...... Ik ben niet zo kapot van al die pijnstiller troep! Een voordeel, ik heb sinds jaren in Ă©Ă©n ruk van gisteren half 11 tot vanmorgen half 11 geslapen..... Ik voel me super klote omdat ik niet trainen kan, was net zo lekker bezig GVD!!!!

Comment

• Dat trainen is nu je minste zorg.

Comment

• beterschap kerel.

Comment

• Hey Harrie,

Hoe gaat het met je nu?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ben weer aan de gang, een dag of 4 Tramadol geslikt en af en toe een Dicloflenac als het erger wordt. Het gaat wel weer.... blijft wel zeurderig op de achtergrond maar ik kan er wel mee door.

Inmiddels zit onderrug pijn niet meer in de zorgverzekering dus een prik kan ik vergeten, tenzij ik 1100 euries op tafel leg.... Ook als je been prothese hebt zoals ik maakt niets meer uit, het wordt niet meer vergoed. Die kutministers moeten zich eens achter de oren gaan krabben waar die allemaal mee bezig zijn, ik heb niet om een prothese gevraagd! Ik was 7 dus nog nooit gerookt, nooit gedronken, nooit onder de zonnebank geweest, gewoon de pech dat ik een Ewing Sarcoom in het onderbeen had.... En nu je na 47 jaar prothese dragen je rug langzamerhand naar de klote gaat, willen ze niet eens meer helpen, BELACHELIJK!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X