Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No offence knul maar das 5 jaar geleden uk muscle/eroids/ staan vol met labtest serumtest van hyges en die zijn gewoon goed..natuurlijk geen nordi kwaliteit maar dat lijkt me logisch.
    uiteindelijk denk ik dat je iu voor iu beter nordi kan halen maar hyges zowel de .cn als .com.cn bevatten wel degelijk hgh.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
      Nog heel effies wachten, dan weet je wat slapen is.
      Je weet best wat ik daar mee bedoel!
      Vervuilingen doen zaken teniet, het kan zelfs wel n 192aa zijn, de bijwerkingen zijn groter en de uitwerking bijna nihil. Op het moment dat je bezig bent met iets kun je jezelf daar goed op concentreren, maar ga je zitten moet je jezelf wakker houden. Anders flikker je zo in slaap.
      Eigenlijk heel simpel, omdat je normaal de meeste afgifte hebt in de remslaap, denkt het lichaam/hersenen dat je slaapt.
      Het maakt je vermoeid en lui, maar als het nodig is ben je zeer actief. Soms kun je het zien dat je het hebt gezet na n half uurtje, omdat je bolle ogen krijgt van de slaap en gaat geeuwen...
      Het fijnste is dan even gaan liggen en er gewoon aan toe geven. Je word vanzelf na n 3 kwartier weer wakker van de honger hahahaha... Van rusten is nog nooit iemand minder geworden.
      Klopt ken die moeiheid die je omschrijft... eerste 3 weken was is zo lui en moe gapen gapen gapen... Alleen nu de laatste 1,5 week trekt moeheid weg.
      Een dag niet getraind...

Comment

• Ik slaap momenteel redelijk tot goed, (zo'n 7 uurtjes per nacht), maar moet standaard rond 4 uur eruit om te pissen. Met de Tren was het een regelrechte ramp, ik was na een paar weken helemaal naar de klote, dat is niks voor mij.

Ruud zegt dat je door het kuren en groeien/afvallen moe wordt. Dat geld ook voor mij, ik ben al sinds een jaar op een streng dieet en gaat me nog niet snel genoeg af. Blijf mezelf te vet vinden en gaat erg moeizaam. Zoals ik al vaker heb geschreven, ik leef bijna van de lucht, (of misschien wel de liefde ;-)). Als ik hier lees wat anderen naar binnen stouwen vraag ik me af waar de energie bij mij vandaan komt!

Ik zit op zo ongeveer op nog geen 1000 Kcal per dag en neem aan dat je met 1,5 uur keihard trainen nog wel wat verbrand, m.a.w. ik zou af moeten vallen als een gek, nou ECHT NIET!

Maar we gaan door en zullen zien wat het deze keer is wat er over blijft, ik hoop harde, keiharde spieren en 10% BF!
        Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Wat is je vetpercentage?
          Misschien lijk je wel wat vetter dan je denkt doordat je snel bent afgevallen (loshangend vel?)?

Comment

• Srry hoor maar 1000kcal pd is echt niet wijs man.
            dat gaat nergens over..wil niet betweterig doen maar je legt je hele metabolisme plat zo.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              Srry hoor maar 1000kcal pd is echt niet wijs man.
              dat gaat nergens over..wil niet betweterig doen maar je legt je hele metabolisme plat zo.
              Eens, wist niet of je nou echt bedoelde dat je 1000 kcal per dag eet. Want dan lijkt het me niet raar dat je niet afvalt.. Misschien is je metabolisme al plat en ga je hard aankomen wanneer je weer gaat opbouwen met voeding. Ik dacht dat dyno een schema voor je had? Ik kan niet geloven dat dyno een schema voor je maakt met nog geen eens 1000 kcals? Of daar zijn zo zijn redenen voor, maar lijkt me stug allemaal.

Comment

• Harrie, niemand heeft gezegd dat je zo weinig moest eten. En ja je gooit je metabolisme naar de maan.
                Je moet het eten weer opbouwen want zo val je echt niet af hoor, je vet depo zal alleen maar groter worden op deze manier..
                Vraag wat hulp aan Dynobet om de boel weer opgestart te krijgen en erna pas te vermageren.
                Er zijn geen redenen om dit zo vol te houden en het slaat op niets zo, zeker niet als je net weer een kuur bent gestart..
                Vraag hem aub om wat hulp, hij is de persoon die je kan redden van dit probleem!
                Want ja je hebt nu een probleem daar ook het afvallen energie kost die je nu onmoglijk bezit.

Comment

• Nee klopt Knul, maar ik dacht er goed aan te doen om zoveel mogelijk vet te verliezen, verkeerd gedacht dus! Hoe kan ik Dynobet vinden?

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                    Eens, wist niet of je nou echt bedoelde dat je 1000 kcal per dag eet. Want dan lijkt het me niet raar dat je niet afvalt.. Misschien is je metabolisme al plat en ga je hard aankomen wanneer je weer gaat opbouwen met voeding. Ik dacht dat dyno een schema voor je had? Ik kan niet geloven dat dyno een schema voor je maakt met nog geen eens 1000 kcals? Of daar zijn zo zijn redenen voor, maar lijkt me stug allemaal.
                    Dyno heeft geen schema gemaakt vor me, sterker nog, nog nooit contact met hem gehad. Dus ik hoop dan idd dat hij me helpen wil.

Maar Ruud, ik heb je al vaker verteld wat ik eet, dus het zou voor jou niet vreemd moeten zijn dit te horen! Eerder in dit topic heb ik al aangegeven wat ik eet en wanneer......

Comment

• Ik heb al n tijdje niet alle posten kunnen zien Harrie vw mn huis waar ik niet in kan wonen. En ik zit met een ander dr laptop op bn... Dus heb niet altijd alles kunnen lezen..
                      Dit heb ik ook geplaatst hier op bn.

Dynobet is lid van onze site, niet moelijk te vinden dus. Zend hem n pb met je probleem en je gegevens (stats) en waar je nu schrijft, zodat die kerel ook even kan zien hoe het je is vergaan. Zeg hem ook dat je kuurt en met wat.
                      Dat geeft hem meer inzicht in je situatie.
                      Anders heb je kans dat hij van een verkeerd standpunt uitgaat en het weer opnieuw moet berekenen.
                      Zou jammer zijn, en hij heeft er meer om voeding advies voor te geven.
                      Ik vind hem iig n kei in de voeding..

Comment

• weeg je jezelf? want het lijkt mij onmogelijk dat je met 1000kcals niet afvalt?

tel je alles mee? fruit, boterhammen tussendoor, nootjes, groenten,....

soms zeggen mensen me dat ze werkelijk Niets eten, 1x maal groenten en vlees. voor de rest NIETS, maar uiteindlk blijkt dat ze 2kg fruit naar binnen spelen
                        powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

• Originally posted by harrie1959 View Post
                          Dyno heeft geen schema gemaakt vor me, sterker nog, nog nooit contact met hem gehad. Dus ik hoop dan idd dat hij me helpen wil.

Maar Ruud, ik heb je al vaker verteld wat ik eet, dus het zou voor jou niet vreemd moeten zijn dit te horen! Eerder in dit topic heb ik al aangegeven wat ik eet en wanneer......
                          Dynobet is een fantastische kerel en is vrijwel altijd in staat mensen te helpen. Wanneer hij dit te lezen komt zal hij denk ik direct met je aan de slag voor een eetschema, afgesteld op jouw behoeften. In dit geval is jouw behoefte om je metabolisme weer op gang te brengen eer je kan beginnen met wat je zo graag wil: afvallen.

Comment

• Originally posted by jjj7797 View Post
                            weeg je jezelf? want het lijkt mij onmogelijk dat je met 1000kcals niet afvalt?

soms zeggen mensen me dat ze werkelijk Niets eten, 1x maal groenten en vlees. voor de rest NIETS, maar uiteindlk blijkt dat ze 2kg fruit naar binnen spelen
                            Dus als je zoals Harrie rond de 130kg zit en je eet 1000Kcals val je af?
                            Mispoes je lichaam zal zich beschermen door vetdepo's aan te gaan leggen, voor nog slachtere tijden.
                            En val je evt af, zal ook je spiermassa opgevreten worden..

Als hij zegt 1000Kcal per dag te eten geloof ik dat meteen. Ik twijfel niet aan zijn woord.

En ja NickP je hebt helemaal gelijk, Dyno is n wereldvent, hij heeft nog nooit iemand laten zitten.

Comment

• Originally posted by jjj7797 View Post
                              weeg je jezelf? want het lijkt mij onmogelijk dat je met 1000kcals niet afvalt?

hoezo onmogelijk je legt alles plat en gaat in spaarstand..juist logisch dat afvalken dan stagneert

Comment

• ik zeg niet dat hij optimaall vet kan verliezen , maar afvallen zal toch hoe dan ook gebeuren.... eerste wet thermodynamica energie in vs energie uit is hetzelfde...

eiwit, vet,KH, allemaal energie. Als hij dan nog eens traint, anders moet niem ooit nog eten als die gwn op gewicht willen blijven......
                                powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X