Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met dac wel ja...

Comment

• Ben ik nou gek? Als topic titel staat toch ook cjc 1295 genoemd? Aangezien Harrie i.o.m. Knulletje zijn kuur heeft samengesteld ben ik er vanuit gegaan dat de genoemde cjc de betere cjc is.....die zonder dac (beweert door Dat).

Correct me if i am wrong
      "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• Daar ging ik ook van uit dat hij zonder DAC had. Omdat in dit geval pieken interessanter zijn dan constante afgifte.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Ehhh als aanvulling, ik bedoel dat Harrie in mijn idee dus GRF 1-29 gebruikt. Ook wel, verwarrend genoeg, bekend als CJC 1295 wo dac.
          "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
            Daar ging ik ook van uit dat hij zonder DAC had. Omdat in dit geval pieken interessanter zijn dan constante afgifte.
            Tsja zou ook kunnen. Wellicht dat Knulletje kan vertellen welke GHRH er gebruikt wordt en welke motivatie hier achter zit?

Comment

• De GHRH die Harrie gebruikt is de CJC-1295 no Dac. De GRF 1-29 dus ja.
              Waarom voor deze gekozen? Daar deze hogere pieken geeft dan die met Dac, en vele malen minder vermoeiend is.

Harrie is wat langer doorgegaan met de peps (verschillende) CJC-195/GHRP-6/ IGF-1Lr3 en MGF om zomaar even wat te roepen.
              Ik heb besloten om bij Harrie ook even de CJC uit dit gedeelte te laten, om zodoende ook even aan zijn herstel te kunnen werken.
              Je kunt niet ongestraft blijven injecteren, met de peps. Harrie is ook al op hogere leeftijd en is een flink stuk been kwijt waardoor hij ook zijn benen niet kan trainen.
              Vandaar dat ik zijn lichaam en hypofise even meer rust geef dan bij n 22jarige kerel..
              Ik moet rekening houden met zijn leeftijd, zijn missen van beentrainingen, en zijn herstel. Hij moet namelijk straks ook evt zonder de hulpmiddelen verder kunnen.
              Je kunt niet heel je leven om de steroĂŻden en de peps heen bouwen.
              Voor er meer in zijn lichaam komt, wil ik eerst eens weten hoe het allemaal verloopt na de kuur.
              Is dit allemaal goed gegaan, kunnen we weer verder kijken wat er later nog genomen kan worden.
              Vergeet niet dat de peps veel harder werken of hoe je het ook wilt noemen (sides) geven als je al op hogere leeftijd bent...
              Ff afwachten hoe Harrie zich over n maandje of zo voelt!

Ik wil best kuren voorschrijven of zoals het meer is voorzeggen, maar ik moet wel oppassen met een ander zijn gezondheid en kan dus niet zomaar heftige spullen uit de hoed toveren.
              Het aller belangrijkste is toch ten aller tijden, de gezondheid!

Comment

• Helder verhaal. Mijn vraag is dan of het nog wel interessant is om de GHRP te prikken. Als je harry een soort van rustpauze wil gunnen van de gebruikte middelen was het misschien interessanter om ook geen GHRP te zetten zodat hij over een tijdje misschien weer beiden zou kunnen zetten.

Zoals ik het heb gelezen is GHRP only gewoon niet interessant genoeg om er echt voordeel van te hebben.

Dit basseer ik dan op de info die ik uit DATB zn onderzoeken heb vergaart.

Toch boekt harry naar zijn zeggen nu goede resultaten maar in hoeverre de GHRP daar invloed op heeft is onduidelijk.
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Helder verhaal en natuurlijk gaat gezondheid voor alles goed dat je dit voorop stelt (maar dat lees ik van jou overal dus das geen verrassing gelukkig).

Speelt bij mij nog wel de vraag door mijn hoofd voor wat betreft langdurig peptiden gebruik. Ik ga er dan van uit dat je meerdere malen per dag bedoeld als je het hebt over niet ongestraft gebruiken. Lees namelijk op DatB forum dat als je het zou willen gebruiken voor anti-aging je toch praat over gedurende langere tijd voor slapen gaan 1 inject te doen om baat te hebben bij de peps.
                  Meen ook begrepen te hebben dat er daar gesproken wordt over "ongestraft" langdurig gebruik van peps (en dan praten ze daar over peps gebruik zonder bijkomende a.s.) in het algemeen 1, 2 of 3 maal per dag.

Meen al eerder van jou (Knulletje) gelezen te hebben dat je peps niet zomaar langdurig kan gebruiken, kun je mijn verwarring verhelpen aub?

Ben mijzelf aan t inlezen en kan het dus compleet mis hebben hoor.
                  Last edited by piponld; 20-08-2013, 06:40.

Comment

• Klopt het merendeel wat DatBtrue zelf ook heeft gebruikt was zonder bijkomende middelen. Ik heb ongeveer n jaar lang met hem geschreven over de peps icm andere middelen.
                    Hij meent ook dat de peps icm (gear) beter hun werk doen, en zo ook de combi CJC/GHRP. Hij gebruikt het in zijn eigen familie ook om wonden en breuken sneller te laten genezen.
                    Hij zegt ook dat je goed kunt groeien op de peps only, maar het icm steroĂŻden sneller gaat en de winsten zowel voor spiermassa en vetverlies beter/makkelijker te behouden zijn.
                    de 1 malige inject net voor slapen is idd een verjongings kuur, met kleine hoeveelheden peps.

Nu is het zo, dat: de CJC (GHRH) zorgt voor hogere afgifte van de GH uit de hypofise. De GHRP zorgt voor de vrijlating van de GH uit de hypofyse.
                    De CJC (GHRH) is een hormoon dat de hypofyse die dus de waarde van de afgifte verhoogt, dit is ook de reden dat je steeds een rustpauze inlast om deze rust te geven, omdat deze juist zo vermoeid.
                    De GHRP zorgt dus alleen voor vrijlating van het GH op momenten dat jij dat zelf wilt, waarvan je eigen Hypofyse voldoende aanmaakt..
                    Hij krijgt alleen een signaal om het vrij te geven.

Daarbij komende dat: je meer gebruikt dan iemand die het gebruikt als verjongings kuur.
                    Als je stopt met de GHRH wil dat zeggen dat je de hypofyse meer rust gunt, hij kan de 3xlige afgifte met gemak aan..
                    De GHRP doet wel degelijk dienst dus, ook zonder de GHRH. Maar dat is weer meer door de steroĂŻden die je bijzet.
                    Het gebruik van only n GHRP heeft dan dus eigenlijk weinig zin als je geen steroĂŻden bijzet.

Zie het als n STH die je zet zonder enige steroide, je kunt zo al weten dat de STH dan weinig zal doen.
                    Zo is het dus ook met de GHRP als je die zonder steroĂŻden zet..

Maar zoals al duidelijk zal zijn, doen de peps het samen wel prima ook zonder gear. Alleen wat trager.
                    Dus zoals je ziet, is de GHRP vriendelijker om te gebruiken dan de combi.
                    En zoals ik al zeg, de GHRP doet wel degelijk dienst icm de gear en de hypofyse krijgt meer rust.
                    Het werkt dan meer als n exogene STH die wat trager is (door de vakere afgifte), maar wel degelijk werkt.
                    Het is ook zo dat als je langer gaat gebruiken de werking van de middelen vertragen, vergelijk het met de steroĂŻden die je langer zet. Je spuit je nog steeds te pletter maar je ziet geen vooruitgang meer.
                    Dus? Geef m rust!

Comment

• Dit wetende, gaan we terug naar de TS en bezien we zijn kuurverleden. Waar ik ook rekening mee moet houden.
                      Harrie is een man net als ik op hogere leeftijd, als je terug leest kun je ook lezen dat zijn vroegere kuren afhingen van een dealer. Hij kreeg ook kuurplannen van deze beste man. Helaas waren die kuren net niet (echt niet) op zijn behoefte afgesteld. De klootzak (sorry) gaf hem dus eigenlijk gewoon wat hij kwijt wilde..
                      In een vorig topic van Harrie kun je ook lezen dat: ik heb ingegrepen op de middelen die hij toen gebruikte. Ja ik heb ingegrepen, omdat die kuur werkelijk nergens op sloeg..
                      Harrie kreeg n kuurplan van die eikel, dat was Sustanon en Test E tegelijk, toen ik dat berekende schrok ik zo hard dat ik Harrie heb opgeroepen en aangeschreven op zijn prive.
                      Hij gebruikte ongeveer anderhalve gram Testosteron per week.. Dat voor iemand van zijn toenmalige omvang?
                      Daarbij had hij ook winny tabs die geen reet deden, en op voorschrif van de dealer (de lulhannes) had hij ook n Nandrolon Deca gekregen...
                      Ik moest wel ingrijpen............. Harrie had al zoveel vet aan zijn lichaam, dat het onverantwoord was om zo te kuren met deze hoge waarden. Hij voelde zich toen ook niet lekker, en dacht een griepje te hebben..
                      Nee hij was behoorlijk ziek van de hoge testwaarde.

Hij is nu ongeveer al weer n half jaar verder (geloof ik, kan ik opzoeken) en is n heel stuk opgeschoten met zn beter afgestelde kuur.
                      Maar je moet ook blijven uitgaan van die kutkuur die hij toen begonnen was, en niet te vergeten de kutkuren die hij ervoor heeft gehad..

Ik mag zijn (gezonde) leven niet in de waagschaal zetten, om te bewijzen dat het beter kan. Want dan krijgen we hetzelfde probleem als hij al had met zn dealer.. Te veel en te lang, daar ga je aan kapot.

Harrie is een man die doet wat je zegt, als hij weet dat je er kijk op hebt.
                      Ik blijf zeggen, ik ben heel voorzichtig met voorschrijven. Niet voor mezelf, maar voor de persoon die kuurt.
                      Ik kan en mag niet zomaar met iemand zijn gezondheid spelen.. Want dat is het dan wel wat je doet..

Kijk naar Harrie en wat hij al in korte tijd heeft bereikt..
                      Ik zeg hij mag trots zijn op zijn vernieuwde en veel jongere uiterlijk....
                      Als dit niet zijn einddoel is, help ik hem gewoon verder... Na enige rust in acht te hebben genomen..
                      Hij traint al langer dan vandaag, hij moet alleen nog aan de (voor hem) nieuwe middelen wennen.

Harrie, ik ben trots op je hoor kerel.

Comment

• Thanks Knul, zoals je weet waardeer ik het heel erg dat je me hiermee helpt, jij bent ook een kanjer dat je alle tijd ervoor neemt om iemand zoals mij het goede pad op te sturen en de goede adviezen geeft. Het gaat langzaam, maar gestaag en nu pas begin ik dingen te zien die nooit zichtbaar waren. We maken dit af, ga een paar maanden lekker clean door en kijken in de winter wat verder te doen. Zoals ik al vaker heb geschreven, ik wil vet kwijt, dorger en harder worden. De massa is er, vanwege mijn prothese hoef ik niet zwaarder te worden, werkt alleen maar in mijn nadeel.
                        Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Hoi Harrie,
                          Het gaat het met de kuur (resultaten)?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hoe het gaat? eigenlijk heel goed, maar zoals iedereen wel zegt, nooit snel genoeg. Ik zit nu op 500 mg Masteron Ent in combi met 250 mg Test Ent pw, en ik moet eerlijk zeggen dat het heel goed gaat. Heel goede pomp tijdens het trianen en de spieren worden steed harder, maar ben nog lang niet waar ik zijn wil. Ik heb massa genoeg maar ik krijg die verdomde definitie maar niet zoals ik hebben wil. En daarmee bedoel ik dat ik nooit droog zal worden, dat is mijn bouw niet, maar wil nog wel wat vet eraf hebben.

Als ik de gehele kuur bekijk ben ik in zijn geheel toch flink wat opgeschoten en het enige wat me de das om deed was het zeer slechte slapen van de Trenbolone. Daardoor constant heel erg moe, wel diverse middeltjes geprobeerd om het slapen te bevorderen, maar niets hielp echt goed. En die goede nachtrust heb je nodig wanneer je het max uit een kuur halen wilt.

Wat is me het beste bevallen? of met andere woorden, waar ben je het beste op gegaan? Ook daar kan ik geen echt zinnig antwoord op geven. Ben zeker stukken vooruit gegaan, maar wat het beste heeft gewerkt kan ik echt niet zeggen. Als ik alles op een rijtje zet voel ik me nu pas echt goed en de Mast/Test combi bevalt me het beste van alles. Ik ben natuurlijk 54 en wat verwacht je dan nog van jezelf? nou eigenlijk denk ik TE veel. Ik doe er alles aan wat ik maar kan, eet schoon, train 3 x per week 2 uur geconcentreerd, dus wat moet je nog meer doen?

De een heeft veel aanleg en groeit al van naar een halter kijken en de ander moet zich het schompes trainen om iets te bereiken, bij de laatste groep hoor ik. Maar ik geef niet op, ben druk met Knul in overleg wat we in de winter gaan doen. Wordt vervolgd............
                            Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Mooi zo!

Na een maand 'radiostilte'was ik toch wel benieuwd hoe het nu gaat,aangezien het een interessant log is.
                              Het is sowieso een hele prestatie en zeker op je 54e!
                              Ik teken ervoor dat ik over 14/15 jaar ook nog zo bezig ben.

Succes verders!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• En jou pech is dat je geen cardio erbij kan pakken om laatste vetjes weg te werken, alles moet op je voeding is zwaar hoor aanleg verkeerd is
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X