De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is de bedoeling dat je beachboy bent. Als je fucking buff bent ben je geen beachboy. Er moet gewoon gekeken worden naar beachproof look. De titelverdediger is ook geen natural dus only natural gaat niet op. Maakt toch ook geen flikker uit. Het gaat zich namelijk niet om de meest buffe motherfuckers. Gewicht maakt dus ook flikker uit. De crowd zal wel oordelen. Als je te buff bent ben je geen beachboy en kun je dus ook onmogelijk winnen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Gebrek aan buffness
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Het is de bedoeling dat je beachboy bent. Als je fucking buff bent ben je geen beachboy. Er moet gewoon gekeken worden naar beachproof look. De titelverdediger is ook geen natural dus only natural gaat niet op. Maakt toch ook geen flikker uit. Het gaat zich namelijk niet om de meest buffe motherfuckers. Gewicht maakt dus ook flikker uit. De crowd zal wel oordelen. Als je te buff bent ben je geen beachboy en kun je dus ook onmogelijk winnen.
        dat x2
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Misschien een idee om dan ook maar gelijk een algemene 'bodynet cup' op te richten en dus niet alleen voor de categorie beachboy.

Ben zeer benieuwd naar wie de titel dit jaar wint. Voor nu gaat mijn stem nog naar Posseltje.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

dan ga ik snel over op een sonja bakker dieet No Way!!

Comment

Ik doe mee.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

ik doe ook mee.. dat word dus keihard biceps en borst trainen... en vooral geen benen trainen:S

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Ik doe mee.
                  Jij valt niet onder de categorie beachboy. Teminste, vind ik dan.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

tjaa als je voetbalt hoef je geen benen te trainen
                    Mind is everything.

Comment

Mss moeten we eerder een poll op het ellegirl-forum maken en dan vragen van welke fysiek hun spleetje het natst wordt.
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Gaat het hier nu echt om beachboys, dus gasten die waardeloos trainen (alleen biceps buik en borst) of moet je gewoon een mooi (droog) figuur hebben? Ik denk bij beachboy namelijk aan iets negatiefs

Comment

Ik doe ook mee, maar train wel stiekem mijn benen schouders en rug

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Misschien een idee om dan ook maar gelijk een algemene 'bodynet cup' op te richten en dus niet alleen voor de categorie beachboy.
                            Hier was ik ook aan het denken maar het is heel moeilijk. Want het is haast onmogelijk om gewichtsklasses te maken en te controleren via internet.

Beachboy is gewoon leuk want we schelden altijd maar iedereen uit voor beachboy terwijl we bijna allemaal voor de zomer in de cut gaan en allemaal ripped over het strand willen lopen. De definitie van beachboy kan natuurlijk op heel veel manieren geïnterpreteerd worden maar stiekem zijn we het allemaal. Leuk dat iedereen zo enthousiast is. Denk dat ik zelf ook maar mee doen. Us kijken of ik het de moeite waard vind als ik dalijk klaar ben.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kortom: het gaat om de mooiste fysiek.

Comment

ik doe mee..

Ik heb zoals eerder in dit topic vermeld wel hele slechte benen, gelukkig maakt het voor deze wedstridj niet uit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X