De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zoek nog een bloemenkrans ofzo voor de ultieme beachboy look XD
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Met dat zeer originele idee zul je zeker winnen.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
        Met dat zeer originele idee zul je zeker winnen.
        ofc
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• kan iemand ff voorbeeldje posen van side tricep? zodat we allen beetje zelfde vorm aanhouden? =)

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
            kan iemand ff voorbeeldje posen van side tricep? zodat we allen beetje zelfde vorm aanhouden? =)

You think BIG
            You get BIG

Comment

• Dat kan hij zelf ook wel vinden denk ik, er zijn alleen verschillende varianten, dus dat we daar even duidelijkheid over hebben.

Comment

• jah daar doelde ik eigenlijk op tommy

Comment

• Originally posted by Tiboon View Post
                  Echte beachboys nemen toch nooit zon pose?
                  Hun benen staan gewoon beide op grond met een broek aan.

Comment

• Originally posted by DeRakker View Post
                    Hun benen staan gewoon beide op grond met een broek aan.
                    Zwembroek met bloemetjes*
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

• worden de foto's hier upgeload of in een ander topic?
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Ik denk niet dat ik nog mee kan doen, vanwege een onderrugblessure
                        heb 3 weken niet kunnen trainen en cutten gaat gewoon kut als je heel de dag in bed moet liggen :@

Comment

• Originally posted by dedicated_athlete View Post
                          Ik denk niet dat ik nog mee kan doen, vanwege een onderrugblessure
                          heb 3 weken niet kunnen trainen en cutten gaat gewoon kut als je heel de dag in bed moet liggen :@

Hoe ben je daar aangekomen?
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Lijkt me handig dat er een poll voor open wordt gemaakt, zodat je op die gene kunt stemmen, die er het beste uitziet.

Of we doen het zo:
                            3de: 1 punt
                            2de: 2 punten
                            1ste: 5 punten

Alleen moet iemand dan wel de punten tellen. Zo krijg je wel een beter beeld van de ranking.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Hoe ben je daar aangekomen?
                              Komt door zwaar zittend leg pressen, bij de laatste rep forceerde ik teveel.
                              Ik drukte niet meer volledig met mn benen, toen voelde ik alle druk in mn onderrug. lag daarna half uur op de grond, kon me niet meer bewegen.

Week erna voelde ik daar weinig van, dus ik deed extra core-oefeningen.
                              en dus ook de deadlift heel lichtjes (50kg).

nu kan ik niet eens mn rug buigen om mn veters te strikken.
                              dus ik ga kijken of het waard is om fotos te posten.
                              Ben veel spiermassa verloren en vetpercentage is blijven hangen.
                              Miss moet ik mn kcal nog meer omlaag schroeven nu ik heel de dag stil zit.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                                Lijkt me handig dat er een poll voor open wordt gemaakt, zodat je op die gene kunt stemmen, die er het beste uitziet.

Of we doen het zo:
                                3de: 1 punt
                                2de: 2 punten
                                1ste: 5 punten

Alleen moet iemand dan wel de punten tellen. Zo krijg je wel een beter beeld van de ranking.
                                is dat niet een groot verschil tussen de punten? of gaat dat ook zo bij wedstrijden?
                                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X