Originally posted by Ashley
View Post
The road to beachboy 2010 - Adviezen Punani
Collapse
X
-
meal 1: 40 gram whey 30 gram havermout in 1 shake
meal 2: 500 gram kwark( tja) en 20 gram pinda's
meal 3: 100 gram kip 100 gram rode paprika en 20 gram pinda's
meal 4: 150 gram pangafilet 100 gram sperziebonen 20 gram pinda's
meal 5: 75 gram rijst, 200 gram groente 200 gram kip
voor training: handje BCAA's na trainen shake met 40 gram whey en 20 gram brinta
meal 6: 150 gram tonijn 20 gram mayonaise( zaanse) en 20 gram pinda's
Training:
Maandag: Upperbody
Dinsdag: lowerbody en onderrug
Donderdag upperbody
Stats nu: 93 kg 14%
Doel : 88 kg 9 %
Verwacht nog wel wat spier te pakken ivm herstellen na operatie, lang niet trainen etc.
Eat your heart out.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
-
Originally posted by punani View PostIk persoonlijk vind dat je iets te veel carbs neemt. Je maaltijden zijn goed. Alleen met de pre/pwo shake erbij zit je wat hoog in de carbs. Wel een mooi leanbulk schema.
Thnx ga ik die pre/pwo shake skippen. Het is niet echt een shake het is meer een gore substantie die je snel weg moet drinken voordat je over je nek gaatความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
carbload/refeed is als volgt:
direct na de training die voorafgaat aan de refeed:
60g whey
100g dextro
150g witbrood (niet zoet)
2 uur later:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
ontbijt:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
middag eten:
200g witbrood
50g jam
500g magere kwark
late middag eten:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
avondeten:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
late avondeten:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
voor slapen:
200g witbrood
50g jam
500g magere kwark
de rode curry pasta, meng ik met alle groenten, kip of vis, en maak hier een soort van kant en klaar saus van. ik kook 200g rijst, en hoef alleen maar twee lepels van de saus erbij te doen, en ik kan eten.
Ps ik kies voor witbrood en witte niet volkoren rijst vanwege vezels. met teveel vezelfs krijg ik last van darmen. daar zal vast het Ă©Ă©n en ander beter kunnen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Postmeal 1: 40 gram whey 30 gram havermout in 1 shake
meal 2: 500 gram kwark( tja) en 20 gram pinda's
meal 3: 100 gram kip 100 gram rode paprika en 20 gram pinda's
meal 4: 150 gram pangafilet 100 gram sperziebonen 20 gram pinda's
meal 5: 75 gram rijst, 200 gram groente 200 gram kip
voor training: handje BCAA's na trainen shake met 40 gram whey en 20 gram brinta
meal 6: 150 gram tonijn 20 gram mayonaise( zaanse) en 20 gram pinda's
Training:
Maandag: Upperbody
Dinsdag: lowerbody en onderrug
Donderdag upperbody
Stats nu: 93 kg 14%
Doel : 88 kg 9 %
Verwacht nog wel wat spier te pakken ivm herstellen na operatie, lang niet trainen etc.
Eat your heart out.
maaltijd 2: kwark zie ik door de vinger maar waarom pinda's. Cashew en walnoten zijn schoner
maaltijd 3: zie boven
maaltijd 4: meer pangafilet en zie boven
maaltijd 5: goed
Voeding rond training goed
maaltijd 6: weg mayo en zie boven
Ik zie extreem veel pinda's in alle schema. Leuk voor de bulk maar in de cut in mijn ogen een no go. Er zijn schonere vet bronnen.
Comment
-
Originally posted by punani View Posthet mooie is dat deze gozer misschien niet altijd schoon at in de bulk. Maar wel altijd op proteine inname letten en geloof mij veel betere stats heeft dan jouw
Zo at in hij de bulk:
3x rijst/kipfilet/ananas
2x whey/brinta/notenmix
1x 5 boterhammen met 5 eitjes
en dan nam hij altijd 1 vrije maaltijd. Dan at hij gewoon waar hij zin in had (rotti/pizza/broodjes ei ect).
Op zaterdag junkte die de hele dag.
Dus hij at al beter dan sommige die hier denken schoon te eten.
edit:
Persoon in kwestie heeft mij 6/7 jaar geleden meegenomen naar de gym. Hij traint dus een jaar langer dan mij.
Ik geloof er niet in dat je puur op onderhoud kilos vet verliest en dan ook nog eens kilos spieren aanzet. De meesten hier kunnen een verlaging van 0.5% per week halen (misschien iets meer), mits de voeding en training goed is (en creeëren dan een tekort van 500 kcal). Aangezien het hier om een ervaren iemand gaat, is het voor mij alleen ongeloofwaardiger dat het echt zo gebeurd is. Begrijp me niet verkeerd, je hebt vast meer ervaring dan ik heb en weet ook meer van afvallen en trainen, maar dit klinkt gewoon ongeloofwaardig voor me.
Hoe wil je als ervaren sporter in 4 weken 2,5 kg vet verliezen en dan ook nog 2,5 kg spier erbij krijgen? Het lichaam verbrandt immers 2,5 kg vet. Dat is een tekort van 17500 kcal in 4 weken, 625 kcal per dag.
Hoe kan het lichaam bij zo een groot tekort, toch redelijk wat spieren bouwen? Aangezien jij het over onderhoud hebt (er dus geen tekort is) vraag ik me al helemaal af, waarom het lichaam zo een grote hoeveelheid vet aanspreekt en toch spieren aanmaakt. Het is net alsof het lichaam dan het vet aanspreekt om een overschot te creeëren en daarom genoeg 'bouwstenen' heeft om spieren te bouwen. Mocht dit het geval zijn, zou ik wel willen weten hoe hij het gedaan heeft.
Ik ben zeer sceptische en geloof het ook niet meteen. De meeste mensen moeten al moeite doen voor 2,5 kg vetverlies in 4 weken en 2,5 kg spier erbij in 4 weken, daar kunnen de meeste alleen van dromen. Jou vriend wil dit beide tegelijker tijd bewerkstelligd hebben? Ik zal vast wel wat detials missen en hoop dat u zich nader verklaren kunt, misschien dat ik je dan geloof.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postcarbload/refeed is als volgt:
direct na de training die voorafgaat aan de refeed:
60g whey
100g dextro
150g witbrood (niet zoet)
2 uur later:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
ontbijt:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
middag eten:
200g witbrood
50g jam
500g magere kwark
late middag eten:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
avondeten:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
late avondeten:
200g pandan rijst
thaise rode curry pasta
250g groente
200g vis of kip
voor slapen:
200g witbrood
50g jam
500g magere kwark
de rode curry pasta, meng ik met alle groenten, kip of vis, en maak hier een soort van kant en klaar saus van. ik kook 200g rijst, en hoef alleen maar twee lepels van de saus erbij te doen, en ik kan eten.
Ps ik kies voor witbrood en witte niet volkoren rijst vanwege vezels. met teveel vezelfs krijg ik last van darmen. daar zal vast het Ă©Ă©n en ander beter kunnen.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostIk weet zijn stats niet, maar wat boeit het. Ik eet goed, ik train goed en boek goeie resultaten. Wat goeie stats zijn en wat niet, hangt ook maar net af van wat je doel is (ik wil niet zo breed als mogelijk worden) Snap niet waarom je de vergelijking tussen mij en hem legt. Het zorgt er in ieder geval niet, dat ik jou verhaal opeens ga geloven.
Ik geloof er niet in dat je puur op onderhoud kilos vet verliest en dan ook nog eens kilos spieren aanzet. De meesten hier kunnen een verlaging van 0.5% per week halen (misschien iets meer), mits de voeding en training goed is (en creeëren dan een tekort van 500 kcal). Aangezien het hier om een ervaren iemand gaat, is het voor mij alleen ongeloofwaardiger dat het echt zo gebeurd is. Begrijp me niet verkeerd, je hebt vast meer ervaring dan ik heb en weet ook meer van afvallen en trainen, maar dit klinkt gewoon ongeloofwaardig voor me.
Hoe wil je als ervaren sporter in 4 weken 2,5 kg vet verliezen en dan ook nog 2,5 kg spier erbij krijgen? Het lichaam verbrandt immers 2,5 kg vet. Dat is een tekort van 17500 kcal in 4 weken, 625 kcal per dag.
Hoe kan het lichaam bij zo een groot tekort, toch redelijk wat spieren bouwen? Aangezien jij het over onderhoud hebt (er dus geen tekort is) vraag ik me al helemaal af, waarom het lichaam zo een grote hoeveelheid vet aanspreekt en toch spieren aanmaakt. Het is net alsof het lichaam dan het vet aanspreekt om een overschot te creeëren en daarom genoeg 'bouwstenen' heeft om spieren te bouwen. Mocht dit het geval zijn, zou ik wel willen weten hoe hij het gedaan heeft.
Ik ben zeer sceptische en geloof het ook niet meteen. De meeste mensen moeten al moeite doen voor 2,5 kg vetverlies in 4 weken en 2,5 kg spier erbij in 4 weken, daar kunnen de meeste alleen van dromen. Jou vriend wil dit beide tegelijker tijd bewerkstelligd hebben? Ik zal vast wel wat detials missen en hoop dat u zich nader verklaren kunt, misschien dat ik je dan geloof.
Het is in 4weken bereikt. Ik snap je sceptisch houding. Maar waarom zou ik het verzinnen. Het is inderdaad echt een goed resultaat. Maar de jongen in kwestie doet ook keihard zijn best en traint echt hard (is mijn trainingspartner).
Ik ben geen wonder maker hoor. Dit is gewoon een erg goed resultaat waar ik trots op ben. Ik heb jouw post weleens gelezen en ik vind dat je niet goed bezig bent (afval gedeelte). Als jij dan gaat roepen dat ik bullshit lul reageer ik misschien wat verkeerd.
Mijn excuses daarvoor maar ik wordt altijd moe van mensen die alles weerleggen met studies maar zelf niets bereiken met hun eigen fysiek.
Comment
-
-
Originally posted by punani View Postmaaltijd 1: iets meer havermout (50gram)
maaltijd 2: kwark zie ik door de vinger maar waarom pinda's. Cashew en walnoten zijn schoner
maaltijd 3: zie boven
maaltijd 4: meer pangafilet en zie boven
maaltijd 5: goed
Voeding rond training goed
maaltijd 6: weg mayo en zie boven
Ik zie extreem veel pinda's in alle schema. Leuk voor de bulk maar in de cut in mijn ogen een no go. Er zijn schonere vet bronnen.
Ok ik ga even een vraag stellen over deze opmerkingen. Let dus even op dat ik geen vraag stel over mijn schema en dat dit dus geen impliciete aanmelding voor de beachboy contest is.
Dat gezegd hebbende:
Waarom zijn pinda's minder 'schoon' dan cashews? Volgens de voedingswaardetabel zitten er bijvoorbeeld meer kh in cashews dan in pinda's (22 gram vs 11 gram). In pinda's zitten meer eiwitten dan in cashews (26 gram vs 18,5). Verdeling van de vetten verschilt maar minimaal.
Dus, waarom zijn cashews schoner? Enige dat ik me kan bedenken is een verschil in suikers (in de tabel die ik nu voor me heb staan de suikers niet vermeld, alleen de kh).
En, waarom is zaanse mayo slecht? Mengsel van eieren en olie (als je ten minste fatsoenlijke hebt waar geen berg suikers aan toegevoegd is). Ik snap dat je er geen tientallen grammen van moet gaan eten, maar een eetlepel door je tonijn of zo? Waarom zou dat af te raden zijn?Last edited by Pinada; 25-04-2010, 21:19."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ah ja, ik heb andere tabel gevonden. Pinda's 3,1 gram suikers per 100 gram versus 0 gram voor de cashews. Vind je dat verschil drastisch genoeg om pinda's echt af te raden? Ik zie in Shreds schema 80 gram pinda's staan, dan pakt hij ongeveer 2,5 gram suiker mee."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by punani View PostHet is in 4weken bereikt. Ik snap je sceptisch houding. Maar waarom zou ik het verzinnen. Het is inderdaad echt een goed resultaat. Maar de jongen in kwestie doet ook keihard zijn best en traint echt hard (is mijn trainingspartner).
Ik ben geen wonder maker hoor. Dit is gewoon een erg goed resultaat waar ik trots op ben. Ik heb jouw post weleens gelezen en ik vind dat je niet goed bezig bent (afval gedeelte). Als jij dan gaat roepen dat ik bullshit lul reageer ik misschien wat verkeerd.
Mijn excuses daarvoor maar ik wordt altijd moe van mensen die alles weerleggen met studies maar zelf niets bereiken met hun eigen fysiek.
Mijn vraag heb je nog steeds niet beantwoordt, dus ik blijf vooralsnog sceptisch. Ik weet ook niet wat precies de omstandigheden waren. Misschien dat hij even niet getraind had en spiermassa heeft verloren of zoiets dergelijks en het er daarom weer snel aan kwam. Had hij een speciale manier van trainen (na GVT moet ik eigenlijk wel in 'ongeloofwaardige' dingen geloven) of is het puur de manier van eten. Misschien ook een combi?
Ik zou het wel willen weten, dan zou ik het ook wel willen proberen. De discipline heb ik in ieder geval wel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment