Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Waarom post je niet je schema zoals iedereen doet ipv een link?
Omdat in dat topic mijn excel-bestandjes staan en ik geen ruimte meer heb om mijn schema's opnieuw te posten. Mocht dit echter zo een probleem zijn, dan kan ik natuurlijk ook gewoon mijn schema hier uit typen.
----
Reden voor zoveel pinda's is, dat ik de koolhydraten aanzienlijk wilde minderen.
Voordat er iemand met cashewnoten aankomt zetten, ik vind ze niet te vreten.
Op niet trainingsdagen eet ik 75 gram kh
Op trainingsdagen eet ik 135 gram kh
en 1 dag in de week eet ik 450 gram kh
maar punani even over macro's
qua voedingswaarden zit ik op:
260 gr eiwit, 108 gr koolh, 123 gr vet totaal 2583 kcal
Vet zo hoog omdat ik weinig carbs neem.
wat vind je hiervan dan
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Ontbijt
55 gram brinta
125 gram zalm
4 eieren
32 gram zaanse mayo Persoonlijk vind ik dat je hier teveel vet eet
maaltijd 2
250 gram broccoli
77 gram pinda's
tartaar teveel vet
----
Reden voor zoveel pinda's is, dat ik de koolhydraten aanzienlijk wilde minderen.
Ik ben eerlijk het is niet mijn ding maar ziet er goed uit. Misschien ben ik in de war met iemand anders.
----
waarom maar 1 soort noot er zijn er veel meer dan alleen pinda's en cashewnoten hoor verder vind ik dat bijna bij alle maaltijd vet doen onnodig eet het dan in grotere getallen maar weet niet of iedereen het hier mee eens is.
Ik ben eerlijk het is niet mijn ding maar ziet er goed uit. Misschien ben ik in de war met iemand anders.
In mijn topic heb ik meerdere schema's gepost. ik opende mijn topic met schema's waar ik nog kwark, melk etc. in had zitten. Misschien dat je alleen daar naar gekeken hebt. Met die schema ben ik nooit aan de slag gegaan.
middag:
210 gr volkoren brood
120gr plakjes kip
of
door ideeen uit dit topic
rijstwafel (geen idee hoeveel gram)
met plakjes kip of pindakaas oid
Tussendoor:
Blikje tonijn of 500 gr magere kwark
avondeten:
150gr volkorenpasta met 200 gr kip en pastasaus / 150gr rijst met 200 gr kipsnitzel of normale kip en 200 gr sperziebonen / 150 tortelini met 150-200 (duits) biefstuk
dit zijn de enige maaltijden die ik heb savonds, soms verschilt het een heel klein beetje maar als ik iets minder kcal door mijn eten zou hebben kan ik dat door meer kwark of nootjes te eten aanvullen.
trainen (krachttraining of kickbox)
na het trainen 28 gr whey
Eventueel de rest van mijn avondeten, dan deel ik het in 2 delen maar dat doe ik niet altijd.
Voor het slapen gaan
500 gr kwark + 50 gr cashews
Ik fiets 4 dagen in de week 40km naar mijn werk
en 10 km naar de sportschool
ik fitness op ma wo en do
en ik kickbox op vr en ik ga er binnekort een dagje aanplakken en dat wordt dan di of za.
Ik heb de kcal niet uitgerekent en dat ga ik wel doen ik ga het op de 2500kcal houden. op training en niet trainingdagen ivm de cardio die ik toch wel doe.
iemand tips? Zal ik die brood smiddags gewoon doen? ik vindt het wel lekkerder maar rijstwafel kan ik ook wel mee leven
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment