De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik wel!!
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
      Ziet er goed uit
      Ik had zo iets van je verwacht, of zo had ik je ingeschat

@nibor: deelnemen is belangrijker dan winnen
      Meedoen is zeker belangrijker dan winnen...helemaal mee eens.

Deze wedstrijd is voor vele een goede motivatie..

Comment

• Originally posted by gameface View Post
        Oohh ohh.. die gozer is 16 he..

Trouwens.. als ik een foto van een meisje van 16 had gepost met alleen een broek aan had ik een weekban aan mn anus hangen.
        Enkel mijn officiële leeftijd is 16.

Enja, nogal wiedes toch, dit is een bodybuildforum, en ik kies er zelf voor om mijn eigen foto's voor dit doel te uploaden? Een 16-jarig meisje met enkel een broek aan (daar heb je al het verschil, bij vrouwen is enkel een broek wel wat anders.) heeft geen ambities om bodybuildgerelateerde wedstrijd te winnen? Laat staan als iemand anders die foto's van obscure plaatsen van het internet vist, en ze ergens anders uploadt?

Just my 2 cents, ik vond de vergelijking nogal scheef, vandaar.

En Beaudien: thanks, en laat ze maar lekker zeuren.

En iedereen die niet mee durft te doen vanwege hun te hoog BF: Als ik me niet vergis, wordt er ook op de progressie beoordeeld, en laat die nu net gigantisch zijn, als je van 20-25% terug gaat cutten!
        Last edited by scoobydoo; 22-01-2011, 13:11.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• ga dit echt volgen!! super!!! heel veel sterkte iedereen!!!!
          Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
          Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
            Hoi, dit zijn 3 fotos van mij, heb net als dyno zijn edit op het bericht van TS op mn laptop gebruikt om te bewijzen dat het een recente foto is, hopenlijk zien jullie het aan de rode zin?...

Verder hoop ik enkel dat jullie mij zien als vast lid, ik weet dat ik hier nog maar sinds november ben en mss nog niet zo intensief meegepraat heb.. maar het is allesinds niet het geval dat ik me dus speciaal aangemeld heb om hier even mee te doen he

Dus dit zijn mn beginpics, ik zal verder trainen tot halfj mei op zelfde manier als ik nu ong doe, zelfde eten, zodat ik ongeveer op zelfde bf blijf tot dan, vanaf dan ong word er gecut, zodat er diepe lijnen zichtbaar zijn op borst, rug, schouders...
            Mogguh goos.. als jij tussen de 6-8% komt te zitten dan kan het nite anders dan dat jij wint.. NICE!!

Originally posted by seanl94 View Post
            Enkel mijn officiële leeftijd is 16.

Enja, nogal wiedes toch, dit is een bodybuildforum, en ik kies er zelf voor om mijn eigen foto's voor dit doel te uploaden? Een 16-jarig meisje met enkel een broek aan (daar heb je al het verschil, bij vrouwen is enkel een broek wel wat anders.) heeft geen ambities om bodybuildgerelateerde wedstrijd te winnen? Laat staan als iemand anders die foto's van obscure plaatsen van het internet vist, en ze ergens anders uploadt?

Just my 2 cents, ik vond de vergelijking nogal scheef, vandaar.

En Beaudien: thanks, en laat ze maar lekker zeuren.

En iedereen die niet mee durft te doen vanwege hun te hoog BF: Als ik me niet vergis, wordt er ook op de progressie beoordeeld, en laat die nu net gigantisch zijn, als je van 20-25% terug gaat cutten!
            Het was een grap gozer.. een grap.. woow

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
              Plus ik maak toch geen kans met mijn schraal katabool lijf.
              Gooi is ergens wat foto's neer dan ik weet nog dat je er eerst best goed bij stond. Als het nu echt zo erg is, watskeburttt?

Comment

• Prepare for the monster soon

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                  Mogguh goos.. als jij tussen de 6-8% komt te zitten dan kan het nite anders dan dat jij wint.. NICE!!
                  haha thx maar dat zien we nog wel hoor, nog maar 3 inschrijvingen binnen he, dus... en dyno is alvast ook super! en zoals hij kan cutten.. ik heb dat nog nooit gedaan dus weet echt niet waar ik zal uitkomen, laat staan dat ik weet hoe ik het best aanpak...
                  ben zeker dat er nog niets gebeurd is hoor, ik blijf met me voetjes op de grond maar het is wel leuk om positieve comments te krijgen, thx!
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                    Hoi, dit zijn 3 fotos van mij, heb net als dyno zijn edit op het bericht van TS op mn laptop gebruikt om te bewijzen dat het een recente foto is, hopenlijk zien jullie het aan de rode zin?...

Verder hoop ik enkel dat jullie mij zien als vast lid, ik weet dat ik hier nog maar sinds november ben en mss nog niet zo intensief meegepraat heb.. maar het is allesinds niet het geval dat ik me dus speciaal aangemeld heb om hier even mee te doen he

Dus dit zijn mn beginpics, ik zal verder trainen tot halfj mei op zelfde manier als ik nu ong doe, zelfde eten, zodat ik ongeveer op zelfde bf blijf tot dan, vanaf dan ong word er gecut, zodat er diepe lijnen zichtbaar zijn op borst, rug, schouders...
                    Nou zeg...zeer netjes echt waar ! Jij traint toch al langer dan een jaar hoop ik ? :P of ook gewoon goede genen haha

Comment

• Dit gaat leuk worden goeie concurantie daar hou ik wel van

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
                        Nou zeg...zeer netjes echt waar ! Jij traint toch al langer dan een jaar hoop ik ? :P of ook gewoon goede genen haha
                        train uiteraard al langer dan een jaar
                        maar nu sinds oktober, november met een (vind ik persoonlijk) goeie split waar ik hard op vooruit ga... daarvoor een 3tal jaar constant zelfde fullbody gedaan in gym.. wat wel goed ging voor mij, maar uiteraard niet optimaal is.. en lang atletiek gedaan

Comment

• Netjes kerel!!
                          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• ik vraag me af wanneer Roel en zijn eekhoornbuik de foto's gaan plaatsen

Comment

• Ik had een vraagje met betrekking tot de foto's

Nu heb ik geprobeerd foto's te maken, maar ik vond dat het van afstand me spieren er slecht uit kwamen. terwijl als ik in de spiegel kijk er echt wel wat is :P,

Kan ik nu wat foto's dichterbij nemen of is het ook verplicht foto's van heel je lichaam te showen.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Ik had een vraagje met betrekking tot de foto's

Nu heb ik geprobeerd foto's te maken, maar ik vond dat het van afstand me spieren er slecht uit kwamen. terwijl als ik in de spiegel kijk er echt wel wat is :P,

Kan ik nu wat foto's dichterbij nemen of is het ook verplicht foto's van heel je lichaam te showen.
                                had ik ook man, vanmorgen voor het eerst mn vriendin fotos laten trekken en was er lichtjes van teleurgesteld zelf... al wist ik dat het op foto altijd wel stukken minder is, ik zie in mn spiegel lijnen uit mn borst springen, zie bij back double biceps strepen in mn traps en overal gwn meer definitie, volgens mij zat het bij mij tussen mn oren gwn die fotos posten man, super motivatie, bij mezelf ook, ik dacht dat het allemaal veel beter was, maar nu goed met men voetjes op de grond hoor, van mezelf beseffen dat ik nog harder moet werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X