Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
fysiek ziet er al aardig uit. zit al goed wat vorm in en je staat ook al vrij droog. mag alleen flink wat massa bij. Maar zeker een aardig begin.
Dankje, foto"'s zijn vertekend beeld, in het echt zie ik er magerder uit
Gainen gaat moeizaam in tegenstelling van het alchol gebruik.
Wens iedereen suc6
Wens iedereen suc6
Ik vind vooral je krachtstats impressive bij deze fysiek!
Wens iedereen suc6
heb je geluk dan xD meestal is het andersom op de foto
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Even in het kort. Alle foto's zijn goedgekeurt, alleen die van dominique zijn wat onduidelijk. Hij moet er wel zorgen dat de volgende keer de foto's wat duidelijker zijn met een duidelijke datum oid.
De rest hoeft niet meer foto's te plaatsen met kranten, laptops etc.
Even in het kort. Alle foto's zijn goedgekeurt, alleen die van dominique zijn wat onduidelijk. Hij moet er wel zorgen dat de volgende keer de foto's wat duidelijker zijn met een duidelijke datum oid.
De rest hoeft niet meer foto's te plaatsen met kranten, laptops etc.
Bedoel je dat eventuele kandidaten, die zich nog toevoegen geen kranten of laptops hoeven op de foto hoeven te hebben of de volgende foto's die door de goedgekeurde kandidaten in het vervolg gemaakt worden?
Iedereen weet nu van elkaar hoe hij eruit ziet. We hoeven geen bewijs meer te hebben over de echtheid van de persoon op de foto. Kranten ed komen de foto's niet ten goede dus denk ik dat dat niet meer nodig is, tenzij je dat zelf wilt dan houden we je niet tegen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment