De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met nog een paar minuten en 1 dag te gaan om de begin foto's te plaatsen is het een goed veld van deelnemers..

Word een leuke contest...

Comment

• Ik ben te laat met foto,s jammer dan fok it ahah
      ik maar binnekort wel log ofso boys veel succes wens ik jullie en mogen de beste winnen oi

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
        Ik ben te laat met foto,s jammer dan fok it ahah
        ik maar binnekort wel log ofso boys veel succes wens ik jullie en mogen de beste winnen oi
        Je heb nog 1 dag he..

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
          @ijsblok.

fysiek ziet er al aardig uit. zit al goed wat vorm in en je staat ook al vrij droog. mag alleen flink wat massa bij. Maar zeker een aardig begin.
          Dankje, foto"'s zijn vertekend beeld, in het echt zie ik er magerder uit
          Gainen gaat moeizaam in tegenstelling van het alchol gebruik.
          Wens iedereen suc6
          Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
            Wens iedereen suc6
            Ik vind vooral je krachtstats impressive bij deze fysiek!
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Wens iedereen suc6
              heb je geluk dan xD meestal is het andersom op de foto
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by Limit View Post
                heb je geluk dan xD meestal is het andersom op de foto
                haha was gewoon geintje ik ben klein en op de foto ook aankomen is niet mijn sterkste punt
                Calisthenics / Street workout

Comment

• nog 5uurtjes voor mensen die zich nog zouden willen inschrijven!

word er na 1 februari een nieuw topic geopend ofzo door de jury?
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Even in het kort. Alle foto's zijn goedgekeurt, alleen die van dominique zijn wat onduidelijk. Hij moet er wel zorgen dat de volgende keer de foto's wat duidelijker zijn met een duidelijke datum oid.

De rest hoeft niet meer foto's te plaatsen met kranten, laptops etc.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Even in het kort. Alle foto's zijn goedgekeurt, alleen die van dominique zijn wat onduidelijk. Hij moet er wel zorgen dat de volgende keer de foto's wat duidelijker zijn met een duidelijke datum oid.

De rest hoeft niet meer foto's te plaatsen met kranten, laptops etc.
                      Bedoel je dat eventuele kandidaten, die zich nog toevoegen geen kranten of laptops hoeven op de foto hoeven te hebben of de volgende foto's die door de goedgekeurde kandidaten in het vervolg gemaakt worden?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Eventuele kandidaten zijn er niet. Nieuwe inschrijvingen worden niet toegelaten tot de wedstrijd.

Comment

• Ik had mij erg verheugt op de eind foto's op het strand met een laptop of wapperende krant...

Hahahaha

Comment

• Iedereen weet nu van elkaar hoe hij eruit ziet. We hoeven geen bewijs meer te hebben over de echtheid van de persoon op de foto. Kranten ed komen de foto's niet ten goede dus denk ik dat dat niet meer nodig is, tenzij je dat zelf wilt dan houden we je niet tegen.

Comment

• Ah okay, dan ga ik geen foto's meer zitten maken nu met een krant ofzo . Succes iedereen die meedoet en ik volg dit topic!
                              "Straight outta gym"

Comment

Ik zal slechtste foto's hebben maar kon ffies niet anders, was er bij ingeschoten.

stats:
                                71kg denk ik
                                12% denk ik
                                lengte 179 weet ik

*staart*
                                * staart nog langer*

That's my boy!!! Zet 'm op, jongen!

Je schoonmoeder.......
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X